Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 7/PN/2011

Zamówienia publiczne: 7/PN/2011

Znak sprawy 7/PN/2011

Piła, dnia 01.06.2011r.

OGŁOSZENIE

  1. Zamawiający:     Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, 64-920 Piła, Al. Powstańców Wlkp. 164 telefon: 67 351-47-77 fax: 67 351-48-03
     
  2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro z zachowaniem zasad określonych w ustawie z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. nr 113 poz. 759 z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą”. W sprawach nie uregulowanych ustawą mają zastosowanie przepisy ustawy z 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964 nr 16 poz. 93 z późn. zm.).
     
  3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej www.bip.um.pila.pl oraz www.mzgm.pila.pl
     
  4. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest
    • st. insp. ds. zamówień publicznych – Małgorzata Balińska - Koniec, pok. nr 17, telefon 067 351-48-88 wew. 312 (procedura),
    • Kierownik Działu Technicznego - Jarosław Bukowski pok. nr 17, tel. 067 351-48-88 wew. 333 (przedmiot zamówienia).

     
  5. Przedmiot zamówienia:    Wymiana stolarki okiennej na PCV z parapetami wewnętrznymi i nawiewnikami w lokalach będących w zarządzie MZGM w Pile zgodnie z kosztorysem i wykazami.
     
    Wymiana stolarki obejmuje:
    • wykucie stolarki okiennej,
    • wywóz materiałów z rozbiórki i ich utylizacja,
    • montaż okien z parapetami wewnętrznymi i nawiewnikami oraz drzwi balkonowych z PCV (zgodnie z wykazem stolarki),
    • obróbka ościeży okiennych – uzupełnienie tynków wewnętrznych i zewnętrznych oraz ich malowanie

     
  6. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień:
    45420000-7 – roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
     
  7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
     
  8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
     
  9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
     
  10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
     
  11. Zamawiający nie przewiduje wykorzystania aukcji elektronicznej.
     
  12. Termin wykonania zamówienia: 30.09.2011r.
     
  13. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
     
    1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    2. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
    3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie rozumiane jako zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat minimum 2 zamówień podobnych do przedmiotu niniejszego postępowania
    4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  14. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia”

  15. W przedmiotowym postępowaniu zamawiający wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
     
  16. Zamawiający dokona wyboru wykonawcy z uwzględnieniem następującego kryterium:
    cena - 100%.
     
  17. Oferty należy składać w sekretariacie pok. nr 1 w siedzibie zamawiającego najpóźniej do dnia 17.06.2011 r. do godz. 1000. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 17.06.2011 r. o godz. 1015 w sali konferencyjnej w siedzibie zamawiającego pok. nr 2.
     
  18. Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

Pliki do pobrania:

   

wstecz