Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 69-ZP-2010

Zamówienia publiczne: 69-ZP-2010

69-ZP-2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
usługa

Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES:
Gmina Piła
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: samorząd terytorialny
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Usuwanie azbestu oraz wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Piła”
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Zamówienie obejmuje: odbiór, pakowanie, transport i utylizację odpadów zawierających azbest z pokryć dachowych budynków z terenu Gminy Piła. Usługa powinna być zgodna z obowiązującymi przepisami. Do usunięcia przyjęto co rocznie około 83,3 ton wyrobów zawierających azbest (łącznie 250 ton), przy czym ilość ta może ulec zmianie. Szczegółowy opis zamówienia znajduje sie SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 90.65.00.00-8
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 31.12.2012r.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
  Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁÓW
 

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, sprawdzając czy wykonawca dany warunek spełnia lub nie spełnia. Wykonawca, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana zostanie za odrzuconą.

W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów:
Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczenia – załącznik nr 2 do SIWZ.

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy zamawiający żąda następujących dokumentów:
W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien przedłożyć:

  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – wg wzoru stanowiącego – załącznik nr 3 do SIWZ;
  2. aktualnego (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
  3. aktualnego (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepis prawa nakładają obowiązek ich posiadania
W celu potwierdzenia posiadanego zezwolenia przedkłada:

  1. decyzje administracyjne zezwalającego na wytworzenie i transport odpadów azbestowych na terenie Gminy Piła w ilościach nie mniejszych niż możliwe do wytworzenia w wyniku realizacji składanej oferty,
  2. zaświadczenie ADR,
  Potencjał techniczny
  W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien przedłożyć wykaz środków transportu przystosowanym do przewozu wyrobów zawierających azbest jakim dysponuje – zał. nr 5 do SIWZ.
  Osoby zdolne do wykonania zamówienia
  W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowej, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - co najmniej dwie osoby przeszkolone w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy usuwaniu i wymianie materiałów zawierających azbest – zał. nr 6 do SIWZ.
  Sytuacja ekonomiczna i finansowa
  Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
  Inne dokumenty
  1. Formularz ofertowy – zał. nr 1 do SIWZ
  2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) – przygotowane zgodnie z zapisami części VI pkt. 4 SIWZ.
  3. Parafowany projekt umowy – zał. nr 4 do SIWZ.
  4. Kserokopia umowy podpisanej ze składowiskiem odpadów, gwarantującą ich odbiór i składowanie na czas realizacji zamówienia.
  5. Składniki wyliczenia wartości oferty wg wzoru określonego w zał. nr 5 do SIWZ.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena 100%
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piły, Wydział Gospodarki Komunalnej, Pl. St. Staszica 10 – pok. 320 w godz. 8:00 – 15:00
IV.3.2.) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawcy do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV.3.3.) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4.) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
10.08.2010 r. godz. 900, miejsce: pok. 134 – kancelaria główna
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Pliki do pobrania:

   

wstecz