Piła, dnia 17.10.2008r.
- Zamawiający: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej,
64-920 Piła, Al. Powstańców Wlkp. 164, telefon: 67 351-48-88 fax: 67 351-48-04
-
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 14 000 euro z zachowaniem zasad określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. W sprawach nie uregulowanych ustawą mają zastosowanie przepisy ustawy z 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (DZ.U. z 1964 nr 16 poz.93 z późniejszymi zmianami).
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna będzie na stronie internetowej / lub na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego pokoju nr 17.
Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest inspektor ds. zamówień publicznych – Małgorzata Balińska – Koniec, pokój nr 17, telefon (67) 351 48 88 wew. 22 (procedura), Jarosław Bukowski pokój nr 17 tel.(67) 351 48 88 wew.33 (przedmiot zamówienia).
- Przedmiot zamówienia: remont lokalu mieszkalnego nr 64 przy ul. Kossaka 140 w Pile
(powierzchnia użytkowa 19,61m2).
- Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień:
45400000-1 – roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych,
45310000-3 – roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 – roboty instalacyjne wod/kan i sanitarne
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej.
- Termin wykonania zamówienia: 30 dni od daty podpisania umowy.
- W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: 1 osobą w zawodzie elektryk z uprawnieniami do 1 kV, 1 osobą w zawodzie monter instalacji sanitarnych, 1 osobą posiadającą uprawnienia eksploatacji instalacji gazowych, 2 osobami do robót ogólnobudowlanych,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie rozumiane jako zrealizowanie w ciągu ostatnich 3 lat minimum 2 zamówień podobnych do przedmiotu niniejszego postępowania,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia”.
Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
-
Zamawiający dokona wyboru wykonawcy z uwzględnieniem następującego kryterium:
cena - 100%.
-
Oferty należy składać w sekretariacie pok. nr 1 w siedzibie zamawiającego najpóźniej do dnia 07.11.2008r. do godz. 1000. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 07.11.2008r. o godz. 1015 w sali konferencyjnej w siedzibie zamawiającego pok. nr 2.
- Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
- Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
- Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy.