Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 29/PN/2008

Zamówienia publiczne: 29/PN/2008

Znak sprawy 29/PN/2008

Piła, dnia 17.10.2008r.

OGŁOSZENIE

  1. Zamawiający:   Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej,
    64-920 Piła, Al. Powstańców Wlkp. 164, telefon: 67 351-48-88    fax: 67 351-48-04
     
  2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 14 000 euro z zachowaniem zasad określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. W sprawach nie uregulowanych ustawą mają zastosowanie przepisy ustawy z 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (DZ.U. z 1964 nr 16 poz.93 z późniejszymi zmianami).

  3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna będzie na stronie internetowej / lub na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego pokoju nr 17.
    Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest inspektor ds. zamówień publicznych – Małgorzata Balińska – Koniec, pokój nr 17, telefon (67) 351 48 88 wew. 22 (procedura), Jarosław Bukowski pokój nr 17 tel.(67) 351 48 88 wew.33 (przedmiot zamówienia).

  4. Przedmiot zamówienia:    remont lokalu mieszkalnego nr 64 przy ul. Kossaka 140 w Pile
    (powierzchnia użytkowa 19,61m2).

     
  5. Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień:
        45400000-1 – roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych,
        45310000-3 – roboty instalacyjne elektryczne
        45330000-9 – roboty instalacyjne wod/kan i sanitarne
     
  6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
     
  7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej.
     
  8. Termin wykonania zamówienia: 30 dni od daty podpisania umowy.
     
  9. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
     
    1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
    2. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: 1 osobą w zawodzie elektryk z uprawnieniami do 1 kV, 1 osobą w zawodzie monter instalacji sanitarnych, 1 osobą posiadającą uprawnienia eksploatacji instalacji gazowych, 2 osobami do robót ogólnobudowlanych,
    3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie rozumiane jako zrealizowanie w ciągu ostatnich 3 lat minimum 2 zamówień podobnych do przedmiotu niniejszego postępowania,
    4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
    5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
       
    Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia”.
    Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
     
  10. Zamawiający dokona wyboru wykonawcy z uwzględnieniem następującego kryterium:
    cena - 100%.

  11. Oferty należy składać w sekretariacie pok. nr 1 w siedzibie zamawiającego najpóźniej do dnia 07.11.2008r. do godz. 1000. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 07.11.2008r. o godz. 1015 w sali konferencyjnej w siedzibie zamawiającego pok. nr 2.

  12. Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
     
  13. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
     
  14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
     
  15. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy.

Pliki do pobrania:

   

wstecz