Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 35-WOŚ-2009

Zamówienia publiczne: 35-WOŚ-2009

35-WOŚ-2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Piły Wydział Oświaty, Plac Staszica 10, 64-920 Piła,
woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zagospodarowanie terenu - plac zabaw przy Szkole Podstawowej nr 12 z oddziałami integracyjnymi ul. Lelewela 140 w Pile
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.1.3)

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
zagospodarowanie terenu - plac zabaw przy Szkole Podstawowej nr 12 z oddziałami integracyjnymi ul. lelewela 140 w Pile - powyżej 14 000 euro

II.1.4) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 45.11.27.20-8
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
  Informacja na temat wadium: 3.523,35 zł, słownie: trzy tysiące pięćset dwadzieścia trzy złote 35/100
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
 

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
    1. w okresie ostatnich 5 lat wykonali co najmniej 2 zadania związane z zagospodarowaniem terenu boisk szkolnych,
  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
  4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych;
  5. wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

  1. Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1
  2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków:
    1. Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2
    2. Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez organ zgodności z orginałem, z podaniem daty - nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia).
    3. aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego,
    4. aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organ.
    5. aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, dotycząca osób fizycznych starających się o zamówienie publiczne lub w przypadku osób prawnych - wszystkich urzędujących członków ich władz, świadcząca o tym, że nie byli oni prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie lub związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.
    6. aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, dotycząca podmiotów zbiorowych wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
    7. wykaz co najmniej 2 wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, obejmujący prace o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. /referencje i protokoły odbioru robót/
    8. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówieniaoraz zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
    9. wykaz podwykonawców wraz z przewidzianym dla nich zakresem robót- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5
    10. Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków wg załącznika Nr 6
    11. kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót, załączając do niego zestawienie robocizny,materiałów i sprzętu.
    12. Dowód wniesienia wadium.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
  • najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl
IV.3.4.) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 r. godzina 815
Miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 136 piętro I - Kancelaria Ogólna do dnia 25.09.2009r. do godziny 815
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Pliki do pobrania:

Wyjaśnienia i odpowiedzi:

   

wstecz