|
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY |
I.1) |
NAZWA I ADRES: GMINA PIŁA, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła |
I.2) |
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa |
|
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
II.1) |
OPIS Budowa szerokopasmowej sieci miejskiej na terenie miasta Piły - nadzór inwestorski nad robotami |
II.1.1) |
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: j.w. |
II.1.2) |
Rodzaj zamówienia: usługi |
II.1.3) |
Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakresu zamówienia: Opis planowanych robót budowlanych:
- wykonanie kanalizacji kablowej pierwotnej z rur Ø 110 – ok. 21 000 m wraz ze studniami kablowymi
- wykonanie kanalizacji kablowej wtórnej z rur HDPE 32/2,0 – ok 26 000 m
- wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, ziemnych , rozbiórek i odtworzeń nawierzchni w tym chodnika w Al. Poznańskiej po ułożeniu sieci teletechnicznej
- wykonanie przecisków pod jezdniami
- dostawę i montaż kabli
- dostawę i montaż szaf teleinformatycznych z wyposażeniem
- przebudowę i modernizację istniejącego systemu monitoringu miejskiego w oparciu o zasoby miejskiej sieci szerokopasmowej
- dostawę, montaż i włączenie do istniejącego systemu monitoringu nowych kamer wizyjnych 6 szt (wraz ze słupami ) wraz z przyłączami energetycznymi
- przebudowę i rozbudowę Centrum Monitoringu w Komendzie Powiatowej Policji w Pile
- uruchomienie systemu monitoringu po przebudowie
Roboty budowlane realizowane będą na podstawie dokumentacji technicznej oraz posiadanego przez Zamawiającego pozwolenia na budowę
Zakres obowiązków i czynności Wykonawcy:
- pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiazujacym polskim Prawem budowlanymi
- zapoznanie się z dokumentacją techniczną inwestycji
- nadzór i kontrola nad właściwym i terminowym wdrażaniem inwestycji
- reprezentowanie interesów Zamawiajacego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji
- wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją przedsięwzięcia
- monitorowanie postępu prac, włącznie ze składaniem okresowych raportów je określających w których będą wziete pod uwagę zarówno wskaźniki fizyczne jak i finansowe
- zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami
- zapewnienie dyspozycyjności na budowie
- zapewnienie pełnej obsługi sprawdzającej (geodezyjnej, rozliczeniowej)
- współpraca z nadzorem autorskim
- nadzór i akceptacja przeprowadzonych pomiarów i uruchomień systemu monitoringu
- zapewnienie zgodności wykonywanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót
- rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania
- rzeczowe i finansowe rozliczenie robót budowlanych
- zachowanie poufności informacji
- zatwierdzanie rysunków zamiennych i uzupełniających wykonanych w ramach nadzoru autorskiego
- kontrola i nadzór nad zgodnością realizacji robót z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, bezpieczeństwa przeciwpożarowego, przepisów związanych z ochroną środowiska
- zatwierdzanie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną
- szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę w zakresie wartości fizycznych i finansowych
- uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót
- sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie konieczności wykonania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie
- sprawdzanie ilości i jakości wykonywanych robót, dokonywanie odbiorów częściowych, dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu
- weryfikacja rysunków powykonawczych, robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych dostarczonych przez wykonawcę robót
- przygotowanie dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia budowy do organu nadzoru budowlanego i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie
- organizacja oraz przeprowadzenie odbiorów częściowych, końcowych i ostatecznego tj. podjęcie wszelkich niezbędnych czynności dla prawidłowego przeprowadzenia odbiorów, łącznie z powołaniem komisji odbiorowych oraz przygotowaniem protokołów odbioru w porozumieniu z Zamawiajacym
- rozliczenie wykonawcy robót pod względem rzeczowym i finansowym
- ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń, związanych z realizacją umowy na roboty budowlane, problemów powstałych podczas robot, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne
- organizowaniu i uczestnictwie w przeglądach gwarancyjnych z wykonawcą robót (minimum raz w roku) – po zakończeniu robót (okres gwarancji na roboty budowlane – 36 miesięcy od daty odbioru końcowego)
- każdorazowe uczestnictwo w przeglądach w przypadku pojawienia się wad, zgłaszanych Wykonawcy robót
- uczestnictwie w rozwiązywaniu sporów wynikłych na tle realizacji umowy o roboty budowlane w okresie gwarancyjnym
- zarekomendowanie zwrotu zobowiązań wynikających z umowy z Wykonawcą robót
|
II.1.4) |
Wspólny Słownik zamówień (CPV): 74264100 |
II.1.5) |
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie |
II.1.6) |
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie |
II.2) |
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 15.11.2010 r. |
|
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM |
III.1) |
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA: |
|
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniana potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- dysponują osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje oraz uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia:
- inspektor nadzoru z uprawnieniami budowlanymi o specjalności teletechnicznej bez ograniczeń posiadający co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej ( po uzyskaniu uprawnień budowlanych) w kierowaniu budową, robotami branżowymi lub w nadzorze inwestorskim w danej branży
- inspektor nadzoru z uprawnieniami budowlanymi o specjalności drogowej posiadający co najmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej (po uzyskaniu uprawnień budowlanych) w kierowaniu budową, robotami branżowymi lub w nadzorze inwestorskim w danej branży
W przypadku podmiotów składających wspólną ofertę warunki wyszczególnione w pkt 1 i 4 muszą spełniać wszyscy wykonawcy, pozostałe warunki wykonawcy muszą spełniać łącznie.
Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
Informacja na temat wadium:
|
III.2) |
WARUNKI UDZIAŁU |
|
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków Specyfikacji:
- Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. Nr 1
- Oświadczenie o treści określonej w art.22 ust. 1 – Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno być wydane w trybie opisanym w dziale VII Kodeksu Postępowania Administracyjnegosamo stwierdzenie przez organ zgodności z oryginałem z podaniem daty-nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia)
- Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 3);
Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z aktualnym wpisem do właściwej Izby Inż. Budownictwa 4a. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniane osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
- Parafowany projekt umowy jako akceptacja jej treści i warunków.
|
SEKCJA IV: PROCEDURA |
IV.1) |
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA |
IV.1.1) |
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony |
IV.2) |
KRYTERIA OCENY OFERT |
IV.2.1) |
Kryteria oceny ofert: cena – 100 % |
IV.2.2) |
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie |
IV.3) |
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE |
IV.3.1) |
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła Wydział Inwestycji i Nadzoru p. 105 |
IV.3.2.) |
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawcy do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy |
IV.3.3.) |
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy |
IV.3.4.) |
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2009 r. godzina 900 miejsce: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła pok. 136, Kancelaria Główna |
IV.3.5) |
Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |
IV.3.6.) |
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy |