Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 86-ZP-2009

Zamówienia publiczne: 86-ZP-2009

86-ZP-2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi / dostawy / roboty budowlane

Zamieszczenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: GMINA PIŁA, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
Budowa szerokopasmowej sieci miejskiej na terenie miasta Piły - nadzór inwestorski nad robotami
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
j.w.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakresu zamówienia:
Opis planowanych robót budowlanych:
  1. wykonanie kanalizacji kablowej pierwotnej z rur Ø 110 – ok. 21 000 m wraz ze studniami kablowymi
  2. wykonanie kanalizacji kablowej wtórnej z rur HDPE 32/2,0 – ok 26 000 m
  3. wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, ziemnych , rozbiórek i odtworzeń nawierzchni w tym chodnika w Al. Poznańskiej po ułożeniu sieci teletechnicznej
  4. wykonanie przecisków pod jezdniami
  5. dostawę i montaż kabli
  6. dostawę i montaż szaf teleinformatycznych z wyposażeniem
  7. przebudowę i modernizację istniejącego systemu monitoringu miejskiego w oparciu o zasoby miejskiej sieci szerokopasmowej
  8. dostawę, montaż i włączenie do istniejącego systemu monitoringu nowych kamer wizyjnych 6 szt (wraz ze słupami ) wraz z przyłączami energetycznymi
  9. przebudowę i rozbudowę Centrum Monitoringu w Komendzie Powiatowej Policji w Pile
  10. uruchomienie systemu monitoringu po przebudowie
Roboty budowlane realizowane będą na podstawie dokumentacji technicznej oraz posiadanego przez Zamawiającego pozwolenia na budowę

Zakres obowiązków i czynności Wykonawcy:

  1. pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiazujacym polskim Prawem budowlanymi
  2. zapoznanie się z dokumentacją techniczną inwestycji
  3. nadzór i kontrola nad właściwym i terminowym wdrażaniem inwestycji
  4. reprezentowanie interesów Zamawiajacego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji
  5. wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją przedsięwzięcia
  6. monitorowanie postępu prac, włącznie ze składaniem okresowych raportów je określających w których będą wziete pod uwagę zarówno wskaźniki fizyczne jak i finansowe
  7. zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami
  8. zapewnienie dyspozycyjności na budowie
  9. zapewnienie pełnej obsługi sprawdzającej (geodezyjnej, rozliczeniowej)
  10. współpraca z nadzorem autorskim
  11. nadzór i akceptacja przeprowadzonych pomiarów i uruchomień systemu monitoringu
  12. zapewnienie zgodności wykonywanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót
  13. rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania
  14. rzeczowe i finansowe rozliczenie robót budowlanych
  15. zachowanie poufności informacji
  16. zatwierdzanie rysunków zamiennych i uzupełniających wykonanych w ramach nadzoru autorskiego
  17. kontrola i nadzór nad zgodnością realizacji robót z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, bezpieczeństwa przeciwpożarowego, przepisów związanych z ochroną środowiska
  18. zatwierdzanie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną
  19. szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę w zakresie wartości fizycznych i finansowych
  20. uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót
  21. sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie konieczności wykonania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie
  22. sprawdzanie ilości i jakości wykonywanych robót, dokonywanie odbiorów częściowych, dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu
  23. weryfikacja rysunków powykonawczych, robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych dostarczonych przez wykonawcę robót
  24. przygotowanie dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia budowy do organu nadzoru budowlanego i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie
  25. organizacja oraz przeprowadzenie odbiorów częściowych, końcowych i ostatecznego tj. podjęcie wszelkich niezbędnych czynności dla prawidłowego przeprowadzenia odbiorów, łącznie z powołaniem komisji odbiorowych oraz przygotowaniem protokołów odbioru w porozumieniu z Zamawiajacym
  26. rozliczenie wykonawcy robót pod względem rzeczowym i finansowym
  27. ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń, związanych z realizacją umowy na roboty budowlane, problemów powstałych podczas robot, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne
  28. organizowaniu i uczestnictwie w przeglądach gwarancyjnych z wykonawcą robót (minimum raz w roku) – po zakończeniu robót (okres gwarancji na roboty budowlane – 36 miesięcy od daty odbioru końcowego)
  29. każdorazowe uczestnictwo w przeglądach w przypadku pojawienia się wad, zgłaszanych Wykonawcy robót
  30. uczestnictwie w rozwiązywaniu sporów wynikłych na tle realizacji umowy o roboty budowlane w okresie gwarancyjnym
  31. zarekomendowanie zwrotu zobowiązań wynikających z umowy z Wykonawcą robót
II.1.4) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 74264100
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 15.11.2010 r.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA:
  W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
     
  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniana potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia;
     
  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
     
  4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2ustawy Prawo Zamówień Publicznych
     
  5. dysponują osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje oraz uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia:
     
    1. inspektor nadzoru z uprawnieniami budowlanymi o specjalności teletechnicznej bez ograniczeń posiadający co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej ( po uzyskaniu uprawnień budowlanych) w kierowaniu budową, robotami branżowymi lub w nadzorze inwestorskim w danej branży
    2. inspektor nadzoru z uprawnieniami budowlanymi o specjalności drogowej posiadający co najmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej (po uzyskaniu uprawnień budowlanych) w kierowaniu budową, robotami branżowymi lub w nadzorze inwestorskim w danej branży

W przypadku podmiotów składających wspólną ofertę warunki wyszczególnione w pkt 1 i 4 muszą spełniać wszyscy wykonawcy, pozostałe warunki wykonawcy muszą spełniać łącznie.

Uwaga:
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.

Informacja na temat wadium:  
 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków Specyfikacji:

  1. Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. Nr 1
     
  2. Oświadczenie o treści określonej w art.22 ust. 1 – Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2.
     
  3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno być wydane w trybie opisanym w dziale VII Kodeksu Postępowania Administracyjnegosamo stwierdzenie przez organ zgodności z oryginałem z podaniem daty-nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia)
     
  4. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 3);
    Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z aktualnym wpisem do właściwej Izby Inż. Budownictwa
     
    4a.  Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniane osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
     
  5. Parafowany projekt umowy jako akceptacja jej treści i warunków.
     
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena – 100 %
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła Wydział Inwestycji i Nadzoru p. 105
IV.3.2.) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawcy do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV.3.3.) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4.) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
03.09.2009 r. godzina 900
miejsce: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła pok. 136, Kancelaria Główna
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.3.6.) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Pliki do pobrania:

   

wstecz