Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Ogłoszenia i komunikaty UM » Inf_20100923

Ogłoszenia i komunikaty UM: Inf_20100923

PREZYDENT
MIASTA PIŁY
 

INFORMACJA PREZYDENTA MIASTA PIŁY

Na podstawie art. 21 ust. 1, art. 21 ust. 2 pkt 9 oraz art. 29 i art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008r. Nr 199, poz. 1227 ze zm.) Prezydent Miasta Piły

ZAWIADAMIA

o umieszczeniu w publicznie dostępnym wykazie danych wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, polegającego na

przebudowie układu komunikacyjnego Osiedla Górne w rejonie ulicy Wyspiańskiego na którą składają się: ulica Wyspiańskiego od ul. Słowackiego do ul. Ceglanej – droga powiatowa nr 1159 P, ulica Prymasa Stefana Wyszyńskiego od ul. Kochanowskiego do nowego przebiegu ul. Wyspiańskiego – droga gminna nr 128185 P, ulica Bogusławskiego od ul. Trentowskiego do nowego przebiegu ul. Wyspiańskiego – droga gminna nr 128193 P – dz. ewid. nr 621/1, 634, 402, 399/2, 994/2, 1319, 1311/2, 1080/3, 1259, 988, 987, 1395, 1062/5, 1392, 403/3, 392/7, 57, 993/4, 1150, 1310, 1081, 990/2, 1257, 1067/5, 1396, 1397, 1163, 1269, 401/2, 1321/2, 399/4, 994/1, 995, 1082/3, 606/1, 991/1, 511/4, 1085/9, 1062/4, 1164, 1059 obręb Piła 0019.

Wnioski i uwagi w sprawie przedsięwzięcia, co do którego toczy się postępowanie, można składać w Wydziale Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Piły, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, pok. 320 w terminie 21 dni, licząc od daty ukazania się niniejszego zawiadomienia, tj. w dniach od 23 września 2010 roku do dnia 14 października 2010 roku.

  /-/ Zbigniew Kosmatka
   

wstecz