Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 30-ZP-2010

Zamówienia publiczne: 30-ZP-2010

30-ZP-2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi / dostawy / roboty budowlane

Zamieszczenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: GMINA PIŁA, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
REWITALIZACJA OBSZARU POWOJSKOWEGO W PILE PRZY UL. PODCHORĄŻYCH – KOSSAKA CENTRUM SPORTOWO REKREACYJNE”.
Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń teleinformatycznych oraz oprogramowania wraz z wdrożeniem i usługami szkoleniowymi dla „CSR”
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy/usługi
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa infrastruktury sprzętowej i urządzeń teleinformatycznych oraz usługi wdrożeniowe i szkoleniowe w zakresie dostarczonego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Centrum Sportowo Rekreacyjnego w Pile
 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 7 do SIWZ .
 
  Zakres rzeczowy dostawy

LP Nazwa Ilość szt / licencji
1 Przełącznik sieciowy 1
2 Komputer 1 7
3 Komputer 2 1
4 Monitor 1 5
5 Monitor 2 3
6 Notebook 1
7 Drukarka laserowa 2
8 Drukarka atramentowa 6
9 Skaner 1
10 Serwer 1
11 Serwer plików 1
12 Oprogramowanie biurowe 9
13 Oprogramowanie antywirusowe 1
14 Oprogramowanie do obróbki grafiki 1


 
  Zakres usługi:
  1. Wykonawca skonfiguruje i uruchomi udostępnione oprogramowanie w lokalizacji Zamawiającego. Dotyczy to zarówno oprogramowania do zarządzania stroną WWW, jak i również oprogramowania do zarządzania BIP oraz oprogramowania antywirusowego.
  2. Wykonawca zainstaluje, skonfiguruje oraz uruchomi dostarczony w ramach zamówienia sprzęt komputerowy oraz teleinformatyczny.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupelniających: NIE
II.1.5) Wspólny Słownik zamówień (CPV):
48820000-2 – Serwery;
30213100-6 - Komputery przenośne
30216110-0 – Skanery komputerowe
30213000-5 – Komputery osobiste
30232110-8 – Drukarki laserowe
30231300-0 – Monitory ekranowe
30237000-9 – Części, akcesoria i wyroby do komputerów
72263000-6 - Usługi wdrożeniowe
79632000-3 – szkolenie pracowników
72000000-5 – Usługi informatyczne
48000000-8 – Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Całość zamówienia musi zostać zrealizowana w terminiedo 28 maja 2010r.
W tym dostawa sprzętu komputerowego, urzadzeń teleinformatycznych oraz oprogramowania do dnia 30 kwietnia 2010 r.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
  1. Wykonali z należytą starannością (tzn. rozpoczęli i zakończyli), w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na wdrożeniu systemu wspomagającego system zarządzania przedsiębiorstwem co najmniej w zakresie wartościowym i rzeczowym, odpowiadającym niniejszemu zamówieniu, wykonanej dla jednostki publicznej lub jednostki organizacyjnej jednostki publicznej,
  2. Wykonali z należytą starannością (tzn. rozpoczęli i zakończyli), w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia polegające na zaprojektowaniu uruchomieniu oraz utrzymywaniu Portalu WWW dla jednostki publicznej o minimalnych funkcjonalnościach i strukturze zgodnych z zapisami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia, oraz o wartości co najmniej odpowiadającej złożonej ofercie,
  3. Wykonali w ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizację co najmniej dwóch zamówień polegających na dostawie sprzętu dla urzędów jednostek publicznych lub ich jednostek organizacyjnych, których wartość wynosiła minimum 50.000 PLN każda,
  4. Wykonali w ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, realizację co najmniej dwóch zamówień polegających na dostawie, uruchomieniu oraz utrzymywaniu aplikacji Biuletynu Informacji Publicznej w celu publikacji informacji publicznych zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. 2001 nr 112 poz. 1198), Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 11 października 2005 r. w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z dnia 28 października 2005 r.), Rozporzadzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia – nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
  1. Dysponują co najmniej dwoma osobami posiadającymi niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie instalacji i konfiguracji sprzętu komputerowego oraz wdrażania oprogramowania wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem w zakresie odpowiadającemu opisowi przedmiotu zamówienia,
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia – nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć 4)
  1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw i usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy i usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych zaświadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjaki na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  3. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  4. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  2. aktualny odpis z właściwego rejestu, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
  1. inne dokumenty
    1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) – przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ.
    2. Parafowany projekt umowy – załącznik nr 6 do SIWZ
    3. Formularz cenowy sporzadzony wg wzoru stanowiący załacznik nr 2 do SIWZ
    4. Opis zaoferowanego sprzętu, na formularzu stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne : nie
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena – 100 %
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
  1. zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego
  2. zaistniały nowe okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła Wydział Inwestycji i Nadzoru p. 108
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2010 r. Godzina 1000, miejsce: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła pok. 134, I piętro - Kancelaria Główna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):nie dotyczy

Pliki do pobrania:

Wyjaśnienia i odpowiedzi:

   

wstecz