|
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY |
I.1) |
NAZWA I ADRES: GMINA PIŁA, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła |
I.2) |
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa |
|
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
II.1) |
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA |
II.1.1) |
Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: REWITALIZACJA OBSZARU POWOJSKOWEGO W PILE PRZY UL. PODCHORĄŻYCH – KOSSAKA CENTRUM SPORTOWO REKREACYJNE”. Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń teleinformatycznych oraz oprogramowania wraz z wdrożeniem i usługami szkoleniowymi dla „CSR” |
II.1.2) |
Rodzaj zamówienia: dostawy/usługi |
II.1.3) |
Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa infrastruktury sprzętowej i urządzeń teleinformatycznych oraz usługi wdrożeniowe i szkoleniowe w zakresie dostarczonego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Centrum Sportowo Rekreacyjnego w Pile Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 7 do SIWZ . |
|
Zakres rzeczowy dostawy
LP |
Nazwa |
Ilość szt / licencji |
1 |
Przełącznik sieciowy |
1 |
2 |
Komputer 1 |
7 |
3 |
Komputer 2 |
1 |
4 |
Monitor 1 |
5 |
5 |
Monitor 2 |
3 |
6 |
Notebook |
1 |
7 |
Drukarka laserowa |
2 |
8 |
Drukarka atramentowa |
6 |
9 |
Skaner |
1 |
10 |
Serwer |
1 |
11 |
Serwer plików |
1 |
12 |
Oprogramowanie biurowe |
9 |
13 |
Oprogramowanie antywirusowe |
1 |
14 |
Oprogramowanie do obróbki grafiki |
1 | |
|
Zakres usługi:
- Wykonawca skonfiguruje i uruchomi udostępnione oprogramowanie w lokalizacji Zamawiającego. Dotyczy to zarówno oprogramowania do zarządzania stroną WWW, jak i również oprogramowania do zarządzania BIP oraz oprogramowania antywirusowego.
- Wykonawca zainstaluje, skonfiguruje oraz uruchomi dostarczony w ramach zamówienia sprzęt komputerowy oraz teleinformatyczny.
|
II.1.4) |
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupelniających: NIE |
II.1.5) |
Wspólny Słownik zamówień (CPV): 48820000-2 – Serwery; 30213100-6 - Komputery przenośne 30216110-0 – Skanery komputerowe 30213000-5 – Komputery osobiste 30232110-8 – Drukarki laserowe 30231300-0 – Monitory ekranowe 30237000-9 – Części, akcesoria i wyroby do komputerów 72263000-6 - Usługi wdrożeniowe 79632000-3 – szkolenie pracowników 72000000-5 – Usługi informatyczne 48000000-8 – Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne |
II.1.6) |
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie |
II.1.7) |
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie |
II.2) |
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Całość zamówienia musi zostać zrealizowana w terminiedo 28 maja 2010r. W tym dostawa sprzętu komputerowego, urzadzeń teleinformatycznych oraz oprogramowania do dnia 30 kwietnia 2010 r. |
|
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM |
III.1) |
WADIUM Informacja na temat wadium: Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia wadium. |
III.2) |
ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie |
III.3) |
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW |
III.3.2) |
Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
- Wykonali z należytą starannością (tzn. rozpoczęli i zakończyli), w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na wdrożeniu systemu wspomagającego system zarządzania przedsiębiorstwem co najmniej w zakresie wartościowym i rzeczowym, odpowiadającym niniejszemu zamówieniu, wykonanej dla jednostki publicznej lub jednostki organizacyjnej jednostki publicznej,
- Wykonali z należytą starannością (tzn. rozpoczęli i zakończyli), w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia polegające na zaprojektowaniu uruchomieniu oraz utrzymywaniu Portalu WWW dla jednostki publicznej o minimalnych funkcjonalnościach i strukturze zgodnych z zapisami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia, oraz o wartości co najmniej odpowiadającej złożonej ofercie,
- Wykonali w ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizację co najmniej dwóch zamówień polegających na dostawie sprzętu dla urzędów jednostek publicznych lub ich jednostek organizacyjnych, których wartość wynosiła minimum 50.000 PLN każda,
- Wykonali w ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, realizację co najmniej dwóch zamówień polegających na dostawie, uruchomieniu oraz utrzymywaniu aplikacji Biuletynu Informacji Publicznej w celu publikacji informacji publicznych zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. 2001 nr 112 poz. 1198), Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 11 października 2005 r. w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z dnia 28 października 2005 r.), Rozporzadzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia – nie spełnia. |
III.3.4) |
Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
- Dysponują co najmniej dwoma osobami posiadającymi niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie instalacji i konfiguracji sprzętu komputerowego oraz wdrażania oprogramowania wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem w zakresie odpowiadającemu opisowi przedmiotu zamówienia,
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia – nie spełnia. |
III.4) |
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.1 USTAWY |
III.4.1) |
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć 4)
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw i usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy i usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych zaświadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjaki na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
|
III.4.2) |
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestu, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
|
III.4.3) |
Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej przedkłada: |
III.4.3.1) |
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
|
III.5) |
INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
- inne dokumenty
- Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) – przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ.
- Parafowany projekt umowy – załącznik nr 6 do SIWZ
- Formularz cenowy sporzadzony wg wzoru stanowiący załacznik nr 2 do SIWZ
- Opis zaoferowanego sprzętu, na formularzu stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ
|
III.7) |
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne : nie |
|
SEKCJA IV: PROCEDURA |
IV.1) |
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA |
IV.1.1) |
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony |
IV.2) |
KRYTERIA OCENY OFERT |
IV.2.1) |
Kryteria oceny ofert: cena – 100 % |
IV.2.2) |
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie |
IV.3) |
ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego
- zaistniały nowe okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.
|
IV.4) |
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE |
IV.4.1) |
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła Wydział Inwestycji i Nadzoru p. 108 |
IV.4.4) |
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2010 r. Godzina 1000, miejsce: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła pok. 134, I piętro - Kancelaria Główna. |
IV.4.5) |
Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |
IV.4.16) |
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):nie dotyczy |