Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Nabór na stanowiska » 20120110-SM

Nabór na stanowiska: 20120110-SM

Piła dnia 10 stycznia 2012 r.

OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE TRZY STANOWISKA URZĘDNICZE:
APLIKANT STRAŻY MIEJSKIEJ W PILE

(z siedzibą w Pile, ul.14 lutego 20).

  1. Wymagania niezbędne:
    1. Wykształcenie min. średnie.
    2. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
    3. Ukończenie 21 lat.
    4. Uregulowany stosunek do służby wojskowej.
    5. Nieposzlakowana opinia.
    6. Sprawność pod względem fizycznym i psychicznym.
    7. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
    8. Brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
       
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. Preferowane wykształcenie wyższe o profilu: administracja, bezpieczeństwo publiczne, nauki społeczne, ochrona środowiska, ochrona ludności.
    2. Prawo jazdy kategorii "B".
    3. Znajomość programów komputerowych pakietu biurowego.
    4. Znajomość procedur administracyjnych, przepisów KPA, prawa wykroczeń.
    5. Posiadanie cech osobowościowych: umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, umiejętność pracy w sytuacjach stresowych, konsekwencja w działaniu, wrażliwość na przejawy patologii społecznej.
       
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. Ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych.
    2. Pełnienie służb patrolowo-interwencyjnych na terenie miasta.
    3. Podejmowanie działań zapobiegających popełnianiu przestępstw i wykroczeń.
    4. Czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego w zakresie posiadanych uprawnień.
    5. Zabezpieczenie miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia albo miejsc zagrożonych takim zdarzeniem przed dostępem osób postronnych do momentu przybycia właściwych służb.
    6. Zwracanie uwagi na sprawność infrastruktury miejskiej oraz bieżące informowanie właściwych służb o zauważonych awariach.
    7. Doprowadzanie osób nietrzeźwych do izby wytrzeźwień lub miejsca ich zamieszkania.
       
  4. Wymagane dokumenty:
    1. List motywacyjny.
    2. Życiorys – curriculum vitae.
    3. Kserokopie świadectw pracy
    4. Kserokopie dyplomów potwierdzających kwalifikacje.
    5. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Miasta Piły.
    6. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
    7. Oświadczenie o niekaralności.
    8. Informacja dotycząca uregulowania służby wojskowej.

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu (Kancelaria Główna), pocztą elektroniczną na adres:  worg@um.pila.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego, korespondencyjnie na adres Urzędu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Aplikanta Straży Miejskiej w Pile” w terminie do dnia 23 stycznia 2012 r.

Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.pila.pl) oraz na tablicy informacyjnej: Urzędu Miasta Piły, Pl.Staszica 10.

Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2002r. Nr 101, poz.926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (Dz.U.Nr 223,poz.1458 ze zm.)

  Prezydent Miasta Piły
  Piotr Głowski
   

wstecz