Piła, dnia 08.09.2009r.
- Zamawiający: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej,
Al. Powstańców Wlkp. 164, tel. 067 351-47-77, fax. 067 351-48-03
-
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 14 000 euro z zachowaniem zasad określonych w ustawie z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2008r. nr 171 poz. 1058) zwanej dalej „ustawą”. W sprawach nie uregulowanych ustawą mają zastosowanie przepisy ustawy z 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964 nr 16 poz. 93 z późniejszymi zmianami).
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej www.bip.um.pila.pl oraz www.mzgm.pila.pl lub na wniosek Wykonawcy w siedzibie zamawiającego, pokój nr 17.
Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest insp. ds. zamówień publicznych – Małgorzata Balińska-Koniec, telefon (67) 351-47-77 (procedura), Jarosław Bukowski pok. nr 17,
tel. 067 351-47-77 wew. 331 (przedmiot zamówienia).
- Przedmiot zamówienia: wymiana stolarki okiennej na PCV w lokalach będących w zarządzie MZGM w Pile.
Wymiana stolarki okiennej obejmuje:
- wizję z wykonaniem szczegółowych pomiarów,
- demontaż istniejącej stolarki z parapetami,
- montaż stolarki PCV – szyba 1.0,
- montaż nowych parapetów wewnętrznych wg wykazów,
- montaż nawiewników wg wykazów,
- wykonanie obróbek ościeży wewnętrznych i zewnętrznych z malowaniem
- Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień:
45.42.00.00-7 roboty w zakresie stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
- Termin wykonania zamówienia: 30 dni od daty podpisania umowy.
- W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie rozumiane jako zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat minimum 2 zamówień podobnych do przedmiotu niniejszego postępowania oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia”
-
Zamawiający dokona wyboru wykonawcy z uwzględnieniem następującego kryterium:
cena - 100%.
-
Oferty należy składać w sekretariacie pok. nr 1 w siedzibie zamawiającego najpóźniej do dnia 29.09.2009r do godz. 1000. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 29.09.2009r o godz. 1015 w sali konferencyjnej w siedzibie zamawiającego pok. nr 2.
- Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
- Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
- Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.