Zamówienia publiczne: 14/PN/2009
Znak sprawy 14/PN/2009
Piła, dnia 19.05.2009r.
OGŁOSZENIE
- Zamawiający: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej,
Al. Powstańców Wlkp. 164, tel. 067 351-48-88, fax. 067 351-48-04
-
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 14 000 euro z zachowaniem zasad określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (DZ.U. z 2008 nr 171 poz. 1058), zwanej dalej “ustawą”. W sprawach nie uregulowanych ustawą mają zastosowanie przepisy ustawy z 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (DZ.U. z 1964 nr 16 poz.93 z późniejszymi zmianami).
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej www.bip.um.pila.pl lub na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego – pokój nr 1 (sekretariat).
Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest Małgorzata Balińska – Koniec, telefon (67) 351-48-88 (procedura), Lech Toczek – (ADM-2), tel. 067 351-54-64 (przedmiot zamówienia).
- Przedmiot zamówienia: sukcesywna dostawa:
- wykładziny PCV – grubość 2mm, szerokość 2m – 450m2
- listwy przypodłogowej PCV – 600mb
- kleju „osakryl” – 120 kg ( 12 opakowań x 10kg)
dla Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pile.
- Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień:
19520000-7 – produkty z tworzyw sztucznych
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
- Termin wykonania zamówienia: 31.12.2009r.
- W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie rozumiane jako zrealizowanie w ciągu ostatnich 3 lat minimum 2 zamówień podobnych do przedmiotu niniejszego postępowania,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia”
- W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie pobiera wadium.
-
Zamawiający dokona wyboru wykonawcy z uwzględnieniem następującego kryterium:
cena - 100%.
-
Oferty należy składać w sekretariacie pok. nr 1 w siedzibie zamawiającego najpóźniej do dnia 27.05.2009r do godz. 1000. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 27.05.2009r o godz. 1015 w sali konferencyjnej w siedzibie zamawiającego pok. nr 2.
- Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
- Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
- Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Pliki do pobrania:
Wyjaśnienia i odpowiedzi:
wstecz