Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 14/PN/2009

Zamówienia publiczne: 14/PN/2009

Znak sprawy 14/PN/2009

Piła, dnia 19.05.2009r.

OGŁOSZENIE

  1. Zamawiający:   Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej,
    Al. Powstańców Wlkp. 164, tel. 067 351-48-88,    fax. 067 351-48-04
     
  2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 14 000 euro z zachowaniem zasad określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (DZ.U. z 2008 nr 171 poz. 1058), zwanej dalej “ustawą”. W sprawach nie uregulowanych ustawą mają zastosowanie przepisy ustawy z 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (DZ.U. z 1964 nr 16 poz.93 z późniejszymi zmianami).

  3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej www.bip.um.pila.pl lub na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego – pokój nr 1 (sekretariat).
    Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest Małgorzata Balińska – Koniec, telefon (67) 351-48-88 (procedura), Lech Toczek – (ADM-2), tel. 067 351-54-64 (przedmiot zamówienia).

  4. Przedmiot zamówienia:    sukcesywna dostawa:
    • wykładziny PCV – grubość 2mm, szerokość 2m – 450m2
    • listwy przypodłogowej PCV – 600mb
    • kleju „osakryl” – 120 kg ( 12 opakowań x 10kg)

    dla Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pile.
     
  5. Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień:
        19520000-7 – produkty z tworzyw sztucznych
     
  6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
     
  7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
     
  8. Termin wykonania zamówienia: 31.12.2009r.
     
  9. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
     
    1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
    2. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie rozumiane jako zrealizowanie w ciągu ostatnich 3 lat minimum 2 zamówień podobnych do przedmiotu niniejszego postępowania,
    4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
    5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.

    Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia”
     

  10. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie pobiera wadium.
     
  11. Zamawiający dokona wyboru wykonawcy z uwzględnieniem następującego kryterium:
    cena - 100%.

  12. Oferty należy składać w sekretariacie pok. nr 1 w siedzibie zamawiającego najpóźniej do dnia 27.05.2009r do godz. 1000. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 27.05.2009r o godz. 1015 w sali konferencyjnej w siedzibie zamawiającego pok. nr 2.

  13. Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
     
  14. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
     
  15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Pliki do pobrania:

Wyjaśnienia i odpowiedzi:

   

wstecz