Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 92-ZP-2009

Zamówienia publiczne: 92-ZP-2009

92-ZP-2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210,
faks 067 2123566
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie obsługi rachunków bankowych Gminy Piła (rachunki jednostek i zakładów budżetowych oraz innych jednostek organizacyjnych w tym utworzonych przez Radę Gminy w okresie trwania umowy).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje:
  1. Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych bieżących i pomocniczych w złotych, środków na finansowanie projektów i programów realizowanych ze środków Unii Europejskiej i innych ze źródeł zagranicznych niepodlegających zwrotowi (rachunki Gminy i jednostek organizacyjnych Gminy w tym jednostek organizacyjnych utworzonych przez Radę Gminy w okresie trwania umowy) w zakresie:
    1. obsługi bieżących rachunków bankowych
    2. obsługi depozytowych rachunków bankowych
    3. rozliczeń pieniężnych w obrocie krajowym i zagranicznym
    4. deponowanie wolnych środków pieniężnych na lokatach O/N
    5. elektronicznego przyjmowania i realizacji zleceń (oprogramowanie działające w systemie Windows XP).
  2. Lokaty (lokaty negocjowane) środków z możliwością zawierania przez Prezydenta Miasta terminowych umów depozytowych z innymi bankami.
  3. Rachunek O/N może być otwarty na okres 1 dnia roboczego, będącego dniem otwarcia rachunku bądź na okres obejmujący dzień otwarcia i następujące po nim dni ustawowo wolne od pracy. Odsetki od kwoty O/N naliczane będą na koniec dnia, w którym upływa okres lokaty i wraz z kwotą podstawową przenoszone na rachunek bieżący. Minimalna kwota lokaty wynosi 50.000 PLN; oprocentowanie lokat jednodniowych O/N będzie ustalone w oparciu o stopę procentową WIBiD 1 M. Dla porównania oferty należy przyjąć WIBiD z dnia 30.09.2009r.
  4. Na wniosek zamawiającego Bank będzie dokonywać automatycznego przelewu środków z rachunku bieżącego na rachunek lokat O/N na koniec dnia operacyjnego.
  5. Środki gromadzone na rachunkach bankowych płatnych na każde żądanie oprocentowane będą w oparciu o WIBiD 1M. Dla porównania oferty należy przyjąć WIBiD z dnia 30.09.2009r. Zmiana wysokości stawki WiBID 1M następować będzie pierwszego dnia roboczego każdego miesiąca. Zamawiający dopuszcza możliwość kapitalizacji odsetek na koniec każdego kwartału.
  6. Dyspozycje przyjmowane będą w godzinach otwarcia Banku, a składane polecenia przelewu będą realizowane w tym samym dniu roboczym do wysokości środków na rachunku bieżącym z uwzględnieniem wpływów bieżących (dziennych)
  7. Wyciągi bankowe będą sporządzane do godz. 1000 następnego dnia, a w szczególnie uzasadnionych przypadkach do godz. 1200 i będą spełniały warunki określone w przepisach (w tym Ordynacji podatkowej - podane daty obciążenia rachunku podatnika) Zamawiający będzie odbierał wyciągi w siedzibie Oddziału Banku. Do wyciągu bankowego będą załączane dowody źródłowe składane w siedzibie (siedzibach) banku i kasie na terenie UM.
  8. Bezprowizyjna obsługa bankowo-kasowa w siedzibie Urzędu Miasta Piły wykonywana będzie od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu. Bank zapewnia płynność obrotu i bezpieczeństwo środków zgromadzonych w punkcie kasowym. Odprowadzanie nadwyżki środków i zasilania Bank będzie dokonywał bieżąco według potrzeb. Instalację sprzętu, oprogramowanie i serwis w celu obsługi czynności kasowych zapewnia Bank. Bezprowizyjna obsługa dotyczy również czynności bankowych w oddziale/oddziałach banku.
  9. Obsługa utargów z parkomatów dotycząca ZDiZ (przeliczenie gotówki dostarczonej do Banku i uznanie rachunku)
  10. Świadczenie usług finansowych - współpraca w zakresie konstruowania pakietu usług zabezpieczającego w sposób najbardziej racjonalny potrzeby budżetu Miasta Piły.
II.1.4) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 66.11.00.00-4
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
  Informacja na temat wadium: nie wymaga
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
 

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

  1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
  4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy -Pzp.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

  1. Ofertę złożoną na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1
  2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie Specyfikacji: (a)Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1, ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
  1. Cena - 90
  2. Oprocentowanie lokat O/N - 5
  3. Oprocentowanie rachunków a vista - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
23.10.2009 r. godzina 1000
miejsce:siedziba Zamawiającego; Kancelaria Ogólna p.136.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Pliki do pobrania:

Wyjaśnienia i odpowiedzi:

   

wstecz