|
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY |
I.1) |
NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566 |
I.2) |
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa |
|
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
II.1) |
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA |
II.1.1) |
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie obsługi rachunków bankowych Gminy Piła (rachunki jednostek i zakładów budżetowych oraz innych jednostek organizacyjnych w tym utworzonych przez Radę Gminy w okresie trwania umowy). |
II.1.2) |
Rodzaj zamówienia: usługi |
II.1.3) |
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych bieżących i pomocniczych w złotych, środków na finansowanie projektów i programów realizowanych ze środków Unii Europejskiej i innych ze źródeł zagranicznych niepodlegających zwrotowi (rachunki Gminy i jednostek organizacyjnych Gminy w tym jednostek organizacyjnych utworzonych przez Radę Gminy w okresie trwania umowy) w zakresie:
- obsługi bieżących rachunków bankowych
- obsługi depozytowych rachunków bankowych
- rozliczeń pieniężnych w obrocie krajowym i zagranicznym
- deponowanie wolnych środków pieniężnych na lokatach O/N
- elektronicznego przyjmowania i realizacji zleceń (oprogramowanie działające w systemie Windows XP).
- Lokaty (lokaty negocjowane) środków z możliwością zawierania przez Prezydenta Miasta terminowych umów depozytowych z innymi bankami.
- Rachunek O/N może być otwarty na okres 1 dnia roboczego, będącego dniem otwarcia rachunku bądź na okres obejmujący dzień otwarcia i następujące po nim dni ustawowo wolne od pracy. Odsetki od kwoty O/N naliczane będą na koniec dnia, w którym upływa okres lokaty i wraz z kwotą podstawową przenoszone na rachunek bieżący. Minimalna kwota lokaty wynosi 50.000 PLN; oprocentowanie lokat jednodniowych O/N będzie ustalone w oparciu o stopę procentową WIBiD 1 M. Dla porównania oferty należy przyjąć WIBiD z dnia 30.09.2009r.
- Na wniosek zamawiającego Bank będzie dokonywać automatycznego przelewu środków z rachunku bieżącego na rachunek lokat O/N na koniec dnia operacyjnego.
- Środki gromadzone na rachunkach bankowych płatnych na każde żądanie oprocentowane będą w oparciu o WIBiD 1M. Dla porównania oferty należy przyjąć WIBiD z dnia 30.09.2009r. Zmiana wysokości stawki WiBID 1M następować będzie pierwszego dnia roboczego każdego miesiąca. Zamawiający dopuszcza możliwość kapitalizacji odsetek na koniec każdego kwartału.
- Dyspozycje przyjmowane będą w godzinach otwarcia Banku, a składane polecenia przelewu będą realizowane w tym samym dniu roboczym do wysokości środków na rachunku bieżącym z uwzględnieniem wpływów bieżących (dziennych)
- Wyciągi bankowe będą sporządzane do godz. 1000 następnego dnia, a w szczególnie uzasadnionych przypadkach do godz. 1200 i będą spełniały warunki określone w przepisach (w tym Ordynacji podatkowej - podane daty obciążenia rachunku podatnika) Zamawiający będzie odbierał wyciągi w siedzibie Oddziału Banku. Do wyciągu bankowego będą załączane dowody źródłowe składane w siedzibie (siedzibach) banku i kasie na terenie UM.
- Bezprowizyjna obsługa bankowo-kasowa w siedzibie Urzędu Miasta Piły wykonywana będzie od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu. Bank zapewnia płynność obrotu i bezpieczeństwo środków zgromadzonych w punkcie kasowym. Odprowadzanie nadwyżki środków i zasilania Bank będzie dokonywał bieżąco według potrzeb. Instalację sprzętu, oprogramowanie i serwis w celu obsługi czynności kasowych zapewnia Bank. Bezprowizyjna obsługa dotyczy również czynności bankowych w oddziale/oddziałach banku.
- Obsługa utargów z parkomatów dotycząca ZDiZ (przeliczenie gotówki dostarczonej do Banku i uznanie rachunku)
- Świadczenie usług finansowych - współpraca w zakresie konstruowania pakietu usług zabezpieczającego w sposób najbardziej racjonalny potrzeby budżetu Miasta Piły.
|
II.1.4) |
Wspólny Słownik zamówień (CPV): 66.11.00.00-4 |
II.1.5) |
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie |
II.1.6) |
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie |
II.1.7) |
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie |
II.2) |
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014 |
|
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM |
III.1) |
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA |
|
Informacja na temat wadium: nie wymaga |
III.2) |
WARUNKI UDZIAŁU |
|
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy -Pzp.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
- Ofertę złożoną na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1
- Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie Specyfikacji: (a)Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1, ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2.
|
|
SEKCJA IV: PROCEDURA |
IV.1) |
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA |
IV.1.1) |
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony |
IV.2) |
KRYTERIA OCENY OFERT |
IV.2.1) |
Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- Cena - 90
- Oprocentowanie lokat O/N - 5
- Oprocentowanie rachunków a vista - 5
|
IV.2.2) |
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie |
IV.3) |
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE |
IV.3.1) |
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl |
IV.3.4) |
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2009 r. godzina 1000 miejsce:siedziba Zamawiającego; Kancelaria Ogólna p.136. |
IV.3.5) |
Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |