Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 48-ZP-2009

Zamówienia publiczne: 48-ZP-2009

48-ZP-2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi / dostawy / roboty budowlane

Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: samorząd terytorialny
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie Sprawozdania z programu ochrony środowiska i Planu gospodarki odpadami dla Gminy Piła wraz z aktualizacją tych dokumentów
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: zamówienie polega na opracowaniu wymienionych niżej dokumentów wg wskazań Zamawiającego:
    „Sprawozdanie z realizacji Planu Gospodarki Odpadami dla Gminy Piła za okres od 1 stycznia 2005 roku do 31 grudnia 2008 roku”, „Raport z wykonania Programu ochrony środowiska dla gminy Piła za okres od 1 stycznia 2006 roku do 31 grudnia 2008 roku” Aktualizacji: „Planu gospodarki odpadami dla gminy Piła na lata 2009 – 2012 z uwzględnieniem perspektywy na lata 2013 – 2016” i „Programu ochrony środowiska dla gminy Piła na lata 2009 – 2012 z uwzględnieniem perspektywy na lata 2013 - 2016”
II.1.4) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 71 31 30 00-5
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 30 listopad 2009 roku
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
  Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

  • ofertę,
  • oświadczenie wg art. 22 i 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
  • parafowany wzór umowy,
  • wykaz wykonywanych usług o podobnym charakterze, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
  • cena 100 %
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piły, Wydział Gospodarki Komunalnej, Pl. St. Staszica 10 – pok. 317 w godz. 800 – 1500
IV.3.2.) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawcy do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: ofertę, oświadczenie wg art. 22 i 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych, parafowany projekt umowy, wypełniony kosztorys
IV.3.3.) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:  
IV.3.4.) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
25 maj 2009r. godzina 900
miejsce: pok. 136 – kancelaria ogólna

Pliki do pobrania:

   

wstecz