Biuro Partnera projektu: Gmina Piła pl. Staszica 10, 64-920 Piła Tel. +48 67 210 42 21 e-mail: wpir@um.pila.pl www.pila.pl |
ZAPYTANIE OFERTOWE
Znak 32/ZO/2013
Zamawiający: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, NIP: 764-26-14-167 |
Przedmiot zamówienia ZADANIE 1: – Organizacja konferencji podsumowującej projekt „Akcelerator Przedsiębiorczości – działania wspierające rozwój przedsiębiorczości poza obszarami metropolitarnymi” w dniu 11.12.2013 r. - wynajem sali dla 100 osób. – Organizacja dwóch spotkań środowiskowych dla 10 osób każde spotkanie w ramach realizacji projektu „Akcelerator Przedsiębiorczości – działania wspierające rozwój przedsiębiorczości poza obszaramimetropolitarnymi” w dniu 14.11.2013 r. i 28.11.2013 r. - wynajem sali. ZADANIE 2: – Organizacja konferencji podsumowującej projekt „Akcelerator Przedsiębiorczości – działania wspierające rozwój przedsiębiorczości poza obszarami metropolitarnymi” w dniu 11.12.2013 r. - catering dla 100 osób. – Organizacja dwóch spotkań środowiskowych dla 10 osób każde spotkanie w ramach realizacji projektu „Akcelerator Przedsiębiorczości – działania wspierające rozwój przedsiębiorczości poza obszarami metropolitarnymi” w dniu 14.11.2013 r. i 28.11.2013 r. - catering dla 10 osób. |
Sposób przygotowania oferty: Ofertę sporządzoną w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem, należy umieścić w zabezpieczonej kopercie opisanej znakiem Zapytania Ofertowego, numerem i nazwą Zadania: |
Urząd Miasta Piły Kancelaria Główna Plac Staszica 10, 64-920 Piła 32/ZO/2013 - ...... (numer i nazwa Zadania) |
Miejsce i termin złożenia ofert: Ofertę należy złożyć do dnia 11.10.2013 do godziny 10:00 w Kancelarii Głównej Urzędu Miasta Piły, Pl. Staszica 10, pok.134. |
Pełna treść zapytania ofertowego |
Pliki do pobrania:
ZIP Załączniki