Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 32-ZO-2013

Zamówienia publiczne: 32-ZO-2013

Biuro Partnera projektu:
Gmina Piła
pl. Staszica 10, 64-920 Piła
Tel. +48 67 210 42 21
e-mail: wpir@um.pila.pl
www.pila.pl

ZAPYTANIE OFERTOWE
Znak 32/ZO/2013

Zamawiający:
Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, NIP: 764-26-14-167
 
Przedmiot zamówienia
ZADANIE 1:
– Organizacja konferencji podsumowującej projekt „Akcelerator Przedsiębiorczości – działania wspierające rozwój przedsiębiorczości poza obszarami metropolitarnymi” w dniu 11.12.2013 r. - wynajem sali dla 100 osób.
– Organizacja dwóch spotkań środowiskowych dla 10 osób każde spotkanie w ramach realizacji projektu „Akcelerator Przedsiębiorczości – działania wspierające rozwój przedsiębiorczości poza obszaramimetropolitarnymi” w dniu 14.11.2013 r. i 28.11.2013 r. - wynajem sali.
ZADANIE 2:
– Organizacja konferencji podsumowującej projekt „Akcelerator Przedsiębiorczości – działania wspierające rozwój przedsiębiorczości poza obszarami metropolitarnymi” w dniu 11.12.2013 r. - catering dla 100 osób.
– Organizacja dwóch spotkań środowiskowych dla 10 osób każde spotkanie w ramach realizacji projektu „Akcelerator Przedsiębiorczości – działania wspierające rozwój przedsiębiorczości poza obszarami metropolitarnymi” w dniu 14.11.2013 r. i 28.11.2013 r. - catering dla 10 osób.
 
Sposób przygotowania oferty:
Ofertę sporządzoną w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem, należy umieścić w zabezpieczonej kopercie opisanej znakiem Zapytania Ofertowego, numerem i nazwą Zadania:
Urząd Miasta Piły
Kancelaria Główna
Plac Staszica 10, 64-920 Piła
32/ZO/2013 - ...... (numer i nazwa Zadania)
 
Miejsce i termin złożenia ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 11.10.2013 do godziny 10:00 w Kancelarii Głównej Urzędu Miasta Piły, Pl. Staszica 10, pok.134.
 
Pełna treść zapytania ofertowego

Pliki do pobrania:

ZIP  Załączniki

 

   

wstecz