Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 42-ZP-2010

Zamówienia publiczne: 42-ZP-2010

42-ZP-2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie,
tel. 067 2126210, faks 067 2123566

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
Druk broszury informacyjnej z dystrybucją na terenie miasta Piły:
1) Druk broszury informacyjnej
2) Dystrybucja broszury informacyjnej na terenie miasta Piły.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakresu zamówienia:
Druk broszury informacyjnej - format: A4 - objętość: 12 stron + okładka - gramatura papieru: okładka i wnętrze - kreda mat. 105g/m² - oprawa zeszytowa - okładka i wnętrze nadruk dwustronny, pełen kolor - nakład: 20.000 szt. Wykonawca zapewnia nr ISBN dla broszury. Druk broszury nastąpi na podstawie przekazanego przez Zamawiającego materiału w postaci zapisu na płycie CD. Broszura zapisana będzie w formatach PSD oraz PDF. Zamawiający oświadcza, że posiada autorskie prawa majątkowe do przekazanego w postaci zapisu na płycie CD projektu graficznego broszury. Wykonawca ponosi koszty: - dokonania korekty tekstu - dokonywanie niezbędnych poprawek technicznych w projekcie graficznym broszury - wydruków próbnych, barwnych broszury - pozyskania czcionki wymaganej przez Zamawiającego: HandelGothicEU oraz Calibri. Dystrybucja broszury informacyjnej na terenie miasta Piły Dystrybucja broszury informacyjnej wśród mieszkańców miasta Piły poprzez zamieszczenie broszury informacyjnej jako dodatku /insertu w lokalnej prasie - /Tygodniku Pilskim/ w nakładzie 6.500 szt. i /Tygodniku Nowym/ w nakładzie 12.000 sztuk, które ukażą się w dniu 25 maja 2010 roku. Pozostałą część nakładu w ilości 1500 sztuk Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupelniających: nie
II.1.5) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 79.80.00.00-2
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.05.2010
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
spełnia/ nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał usługi o charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, potwierdzone dokumentami np. referencjami na dowód, że usługi zostały wykonane z należytą starannością i zachowaniem terminów realizacji
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne : nie
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
14.05.2010 Godzina 1000, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 piętro I- Kancelaria Główna
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Pliki do pobrania:

Wyjaśnienia i odpowiedzi:

   

wstecz