Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Wybory uzupełniające do Senatu » Harmonogram wydawania kart

Wybory uzupełniające do Senatu: Harmonogram wydawania kart

HARMONOGRAM
wydawania: kart do głosowania, formularzy protokołów głosowania, pieczęci,
spisu wyborców i innych materiałów wyborczych

5 luty 2011 r. - SALA NR 109

wybory uzupełniające do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej,
zarządzone na dzień 6 lutego 2011 r. - godz. 6.00 – 20.00

 

UWAGA!
Przekazanie kart do głosowania następuje w formie protokolarnej. Karty do głosowania przyjmują co najmniej trzy osoby wchodzące w skład obwodowej komisji wyborczej, w tym przewodniczący komisji lub jego zastępca. Protokół potwierdzający przyjęcie kart sporządzony będzie w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach: jeden dla obwodowej komisji, drugi dla osoby dostarczającej.

Komisja odbiera również w tym dniu FORMULARZE PROTOKOŁÓW GŁOSOWANIA, PIECZĘĆ, SPIS WYBORCÓW, OBWIESZCZENIA a także inne materiały wyborcze.

Przy odbiorze upoważnieni członkowie komisji dokładnie sprawdzają, czy:

  1. karty do głosowania w wyborach uzupełniających do Senatu RP zostały dostarczone w odpowiedniej liczbie;
  2. karty do głosowania są prawidłowo wydrukowane, np. czy nie mają błędów i usterek drukarskich;
  3. karty do głosowania są kompletne, tj. czy zawierają wszystkich kandydatów zarejestrowanych w wyborach uzupełniających do Senatu RP;
    Sprawdzenia kompletności kart komisja dokonuje na podstawie Obwieszczenia Okręgowej Komisji Wyborczej w Pile z dnia 3 stycznia 2011 r. o zarejestrowanych kandydatach na senatora w wyborach uzupełniających do Senatu RP;
  4. przekazano właściwą liczbę formularzy protokołu głosowania (po 4 egzemplarze):
  5. przekazano właściwy spis wyborców.
  6. przekazano właściwą pieczęć komisji (czy nazwa i siedziba (miejscowość) komisji, oraz numer obwodu dotyczą obwodowej komisji wyborczej);
Odbiór dokumentów potwierdza się na piśmie, wymieniając ich rodzaj i ilość, w tym liczbę otrzymanych kart do głosowania. Protokół odbioru otrzymuje organ przekazujący, a jego kopię włącza się do dokumentacji komisji.

Ponadto 5 lutego 2011 r. od godz. 9.00 przewodniczący/lub zastępcy przewodniczących Komisji odbierają w pokoju 101, od Pana Andrzeja Rawickiego koordynatora gminnego do spraw obsługi informatycznej, LOGIN, HASŁO i PENDRIVA, a na nim zgraną licencję do uwierzytelniania danych z protokołów głosowania, sporządzanych w systemie informatycznym, i ich zapisu na nośniku elektronicznym. Odbiór loginu i hasła — po okazaniu dokumentu tożsamości oraz dokumentu potwierdzającego pełnienie funkcji w komisji osobie dokonującej przekazania — potwierdza się na piśmie.

   

wstecz