|
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY PREZYDENT MIASTA PIŁY |
I.1) |
NAZWA I ADRES: Plac Staszica 10, 64-920 Piła |
I.2) |
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa |
|
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
II.1) |
OPIS |
II.1.1) |
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont korytarza II piętra |
II.1.2) |
Rodzaj zamówienia: robota budowlana |
II.1.3) |
Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakresu zamówienia: remont korytarza II piętra w budynku Urzędu Miejskiego w Pile Ogólna charakterystyka przedmiotu zamówienia Remont korytarza II piętra w budynku Urzędu Miasta Piły według specyfikacji technicznej (załącznik nr 7), kosztorysu ofertowego (załącznik nr 8) i aranżacji wnętrz (załącznik nr 9)
- Roboty budowlane malarskie, gładzie,ścianka działowa, sufit podwieszony
- Roboty budowlane posadzkowe wymiana i uzupełnienie
- Roboty budowlane wymiana drzwi do pomieszczeń biurowych
- Dostawa i montaż mebli, gablot informacyjnych
- Instalacja sanitarna c.o
- Instalacje elektryczne
|
II.1.4) |
Wspólny Słownik zamówień (CPV): 45453000-7 |
II.1.5) |
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie |
II.1.6) |
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie |
II.2) |
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 30 wrzesień 2009 |
|
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM |
III.1) |
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA |
|
Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wadium |
III.2) |
WARUNKI UDZIAŁU |
|
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
- Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1
- Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków:
- Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2
- Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem – aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, ze powinno być wydanie w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego – samo stwierdzenie przez organ zgodności z oryginałem z podaniem daty - nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydanym zaswiadczeniem)
- aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego,
- aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organ.
- aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych, dotycząca osób fizycznych starających się o zamówienie publiczne lub w przypadku osób prawnych – wszystkich urzędujących członków ich władz, świadcząca o tym, że nie byli oni prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie lub związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.
- aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy – Prawo zamówień publicznych, dotycząca podmiotów zbiorowych wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
- wykaz co najmniej 3 wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, obejmujący prace o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. /referencje lub protokoły odbioru robót/
- Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności – wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4
Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówieniaoraz zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
- wykaz podwykonawców wraz z przewidzianym dla nich zakresem robót - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5
- Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków wg załącznika Nr 6
- kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót
|
|
SEKCJA IV: PROCEDURA |
IV.1) |
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA |
IV.1.1) |
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony |
IV.2) |
KRYTERIA OCENY OFERT |
IV.2.1) |
Kryteria oceny ofert:
- cena 80 %
- Termin wykonania 20%
|
IV.2.2) |
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie |
IV.3) |
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE |
IV.3.1) |
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piły, 64-920 Piła Plac Staszica 10 pok. 13 |
IV.3.2) |
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawcy do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: |
IV.3.3) |
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: |
IV.3.4) |
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 3 lipiec 2009r. godzina 1000 miejsce: siedziba Zamawiającego, pok. 136 (kancelaria) I piętro |
IV.3.5) |
Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |
IV.3.6) |
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: |