|
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY |
I) |
NAZWA I ADRES: GMINA PIŁA, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła |
I.2) |
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa |
|
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
II.1) |
OPIS Dostawa paliw do samochodów - II postępowanie |
II.1.1) |
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: jw. |
II.1.2) |
Rodzaj zamówienia: dostawa |
II.1.3) |
Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa benzyny bezołowiowej Pb 95, oleju napędowego oraz gazu płynnego LPG do pojazdów użytkowanych przez Urząd Miasta Piły.
- Zamawiający przewiduje zakup 8.600 l etyliny Pb 95 , 2400 l gazu płynnego LPG oraz 3360 l oleju napędowego ON
- Dostawy paliw będą odbywać się poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego na stacjach paliw Dostawcy na terenie miasta Piły.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki |
II.1.4) |
Wspólny Słownik zamówień (CPV): 231 |
II.1.5) |
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie |
II.1.6) |
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie |
II.1.7) |
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak |
II.2) |
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: sukcesywnie w 2009 r. |
|
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM |
III.1) |
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA |
|
Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy): nie dotyczy |
III.2) |
WARUNKI UDZIAŁU |
|
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- dysponują osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje, odpowiednie do przedmiotu zamówienia
Uwaga Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków Specyfikacji:
- Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1
- Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków:
- Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2
- aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
- aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego,
- aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu
- aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy – Prawo zamówień publicznych, dotycząca osób fizycznych starających się o zamówienie publiczne lub w przypadku osób prawnych – wszystkich urzędujących członków ich władz, świadcząca o tym, że nie byli oni prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych
- aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt.9 ustawy – Prawo zamówień Publicznych.
- Potwierdzona kserokopia koncesji wymaganej na podjęcie działalności w zakresie objętym zmówieniem.
- Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków wg załącznika Nr 3
|
|
SEKCJA IV: PROCEDURA |
IV.1) |
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA |
IV.1.1) |
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony |
IV.2) |
KRYTERIA OCENY OFERT |
IV.2.1) |
Kryteria oceny ofert: cena brutto przy założeniu zakupu 8.600 l paliwa Et 95 Pb – 90% cena brutto przy założeniu zakupu 2.400 l gazu LPG - 5 % cena brutto przy założeniu zakupu 3.360 l ON - 5 % |
IV.2.2) |
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie |
IV.3) |
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE |
IV.3.1) |
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła Wydział Gospodarczy pok 13 |
IV.3.2) |
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawcy do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy |
IV.3.3) |
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy |
IV.3.4.) |
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10 grudnia 2008r. godzina 900 Miejsce: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła pok. 136 piętro I (kancelaria ogólna) |
IV.3.5) |
Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |
IV.3.6) |
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy |
IV.3.7) |
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy) |
IV.3.8) |
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy) |
IV.3.9) |
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postępowań (jeżeli dotyczy) |