Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 25-ZP-2010

Zamówienia publiczne: 25-ZP-2010

25-ZP-2010

OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY
usługi / dostawy / roboty budowlane

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia z wolnej ręki – art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: GMINA PIŁA, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
  Nowe połączenie drogi krajowej nr 11 i wojewódzkiej nr 188 ostatni etap budowy obwodnicy miasta Piły – roboty dodatkowe
  Opis przedmiotu zamówienia:
  1. wykonanie przejścia pod kanałem ciepłowniczym za pomocą przecisku;
  2. obniżenie poziomu posadowienia odcinka sieci kanalizacji deszczowej od studni Di7 do studni D106 oraz od studni Di12 do studni D115
  3. wykonanie poziomej przesłony wzmacniającej pod dniem wykopu dla podpory F1/3 mostu przez rz.Gwdę metodą jet-grounting;
  4. betonowanie pod wodą korka betonowego (B20) z wypompowaniem wody po zabetonowaniu;
  5. formowanie i zagęszczanie nasypów z pozyskaniem i transportem gruntu z dokopu (zasypanie komory F1/3 pod wykonanie korka metoda jet-grounting);
  6. wykonanie wykopu z pryzmowaniem gruntu(C1; MG1);
  7. wykop z wody z pryzmowaniem gruntu z wywiezieniem na składowisko (MG1; EG2).
      Powody zastosowania trybu innego niż przetarg nieograniczony lub przetarg ograniczony:
    Wykonanie ww robót jest niezbędne i konieczne ze względu na właściwą i efektywną realizację przedsięwzięcia oraz w związku z koniecznością osiągnięcia celu określonego w dokumentacji projektowej. Ponadto z przyczyn technicznych i gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, a także od ich wykonania uzależnione jest prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu zamówienia podstawowego.
     
    ad.1 i 2 – W trakcie wykonywania kanalizacji deszczowej na odc. od studni Di7 do studni D106 oraz na odcinku od studni Di12 do studni D115 powstała kolizja z istniejącym kanałem ciepłowniczym. W związku z powyższym zaistniała konieczność obniżenia poziomu posadowienia odcinka sieci kanalizacyjnej w celu ominięcia ciepłociągu;
    ad.3,4,5,6 – w związku z bardzo skomplikowaną sytuacją geotechniczną pod korkiem betonowym podpory F1/3 zaistniała konieczność wykonania poziomej przesłony wzmacniającej pod dnem wykopu dla podpory F1/3 metodą jet-grounting. Na etapie zawierania umowy zaistniały problem nie był możliwy do przewidzenia. Przeprowadzone dodatkowe badania przez projektanta potwierdzają konieczność wykonania ww. robót. Wykonanie tych robót jest konieczne dla osiągnięcia bezpieczeństwa konstrukcji. Zamówienie dodatkowe jest niezbędne do prawidłowego wykonania zadania podstawowego.
    ad.7 – w związku z koniecznością zmiany rzędnej platformy roboczej z 56,50 na 57,50 zaistniała konieczność zwiększenia objętości wykopu pod wykonanie korka betonowego w obrębie podpory F1/1, F1/2, F1/3, F1/4, F2/1, F2/2, F2/3, F2/4, F2/5.
     
      Termin składania ofert: 2 marca 2010 r.
     
      Nazwa oraz adres wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia:
    Konsorcjum Firm:
    Lider - „POL-DRÓG PIŁA SPÓŁKA Z O.O.” ul. Wawelska 106, 64-920 Piła
    Partner – GRUPA KAPITAŁOWA „POL-DRÓG” SPÓŁKA Z O.O. Kłębowiec 90, 78-600 Wałcz
    Partner – FIRMA „GOTOWSKI” BUDOWNICTWO KOMUNIKACYJNE I PRZEMYSŁOWE Sp. z o.o. ul. Toruńska 300, 85-880 Bydgoszcz

    reprezentowane przez Lidera Konsorcjum
     
    Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013

       

    wstecz