Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 4-PN-2010

Zamówienia publiczne: 4-PN-2010

Znak sprawy 4/PN/2010

Piła, dnia 20.01.2010r.

OGŁOSZENIE

  1. Zamawiający:     Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, 64-920 Piła, Al. Powstańców Wlkp. 164 telefon: 67 351-48-88 fax: 67 351-48-04
     
  2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej mniejszej niż równowartość kwoty 14 000 euro z zachowaniem zasad określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami) , zwanej dalej “ustawą”. W sprawach nie uregulowanych ustawą mają zastosowanie przepisy ustawy z 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 1964 nr 16 poz.93 z późn. zmianami).
     
  3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna będzie na stronie internetowej www.bip.um.pila.pl oraz www.mzgm.pila.pl lub na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 17.
    Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest inspektor ds. zamówień publicznych – Małgorzata Balińska–Koniec, pok. nr 17, telefon (67) 351 48 88 wew. 312 (procedura), Lech Toczek (ADM-2) tel.(67)351 54 64 lub (67) 351 54 24 (przedmiot zamówienia).
     
  4. Przedmiot zamówienia:    sukcesywna dostawa materiałów murarsko–tynkarskich i malarskich dla Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pile zgodnie z wykazem.
     
  5. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień:
        44.19.00.00-8 różne materiały budowlane
        44.19.00.00-8- różne materiały budowlane
        44.11.12.00-3- cement
        44.81.22.10-7-farby olejne i wodne
        24.20.00.00-6 barwniki i pigmenty
        44.83.00.00-7-mastyksy, wypełniacze, kity i rozpuszczalniki
     
  6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
     
  7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
     
  8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
     
  9. Termin wykonania zamówienia: 31.12.2010r.
     
  10. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
     
    1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
    2. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie rozumiane jako zrealizowanie w ciągu ostatnich 3 lat minimum 2 zamówień podobnych do przedmiotu niniejszego postępowania,
    4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
    5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
       
    Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia”.
     
  11. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie pobiera wadium.
     
  12. Zamawiający dokona wyboru wykonawcy z uwzględnieniem następującego kryterium:
    cena – 100%.
     
  13. Oferty należy składać w sekretariacie pok. nr 1 w siedzibie zamawiającego najpóźniej do dnia 28.01.2010r. do godz. 1000. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 28.01.2010r. o godz. 1015 w sali konferencyjnej w siedzibie zamawiającego pok. nr 2.
     
  14. Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
     
  15. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
     
  16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Pliki do pobrania:

   

wstecz