Znak sprawy 15/PN/2011
Piła, dnia 24.11.2011r.
OGŁOSZENIE
- Zamawiający: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, 64-920 Piła, Al. Powstańców Wlkp. 164 telefon: 67 351-48-88 fax: 67 351-48-04
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro z zachowaniem zasad określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 nr 113 poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej “ustawą”. W sprawach nie uregulowanych ustawą mają zastosowanie przepisy ustawy z 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (DZ.U. z 1964 nr 16 poz.93 z późniejszymi zmianami).
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej www.bip.um.pila.pl oraz www.mzgm.pila.pl lub na wniosek Wykonawcy w siedzibie zamawiającego pokój nr 17.
Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest: Iwona Filut – przedmiot zamówienia oraz Małgorzata Balińska – Koniec – st. inspektor ds. zamówień publicznych – procedura,
- Przedmiot zamówienia: wykonywanie usług transportowych, dwoma pojazdami obejmujących przewóz łączny materiałów i osób do budynków komunalnych oraz lokali mieszkalnych będących własnością Gminy Piła, a usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych na potrzeby:
- ADM-1 – ul. Wawelska 29
- ADM-2 – ul. Budowlanych 4a
W następujących warunkach:
- powtarzające się krótkie trasy miejskie i drogi osiedlowe na terenie miasta Piły,
- przewóz minimum 5 osób łącznie z kierowcą,
- pojazdy musza umożliwiać przewóz osób i materiałów budowlanych drobnowymiarowych jednocześnie; wymagana ładowność pojazdów min. 900kg.
- wymagana dyspozycyjność w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 700 - 1500
Dzienny średni limit przejazdu każdego z pojazdów wynosi ok 70km.
- Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień:
60100000-9 Usługi transportu lądowego.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej.
- Termin wykonania zamówienia: od 02 stycznia 2012r. do 31 grudnia 2012r.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
- W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dysponują przynajmniej 2 sprawnymi technicznie pojazdami wraz z kierowcami. Pojazdy umożliwiają przewóz osób i materiałów budowlanych drobnowymiarowych jednocześnie. Ładowność min. 900kg.,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, rozumiane jako zrealizowane w ciągu ostatnich 3 lat minimum 2 zamówień podobnych do przedmiotu niniejszego postępowania.
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia”.
- Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy z uwzględnieniem następującego kryterium:
cena - 100%.
- Oferty należy składać w sekretariacie pok. nr 1 w siedzibie zamawiającego najpóźniej do dnia 02.12.2011r. do godz. 1000. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 02.12.2011r. o godz. 1015 w sali konferencyjnej w siedzibie zamawiającego pok. nr 2.
- Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
- Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
- Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Pliki do pobrania: