Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Nabór na stanowiska » 20120413-SOZiK

Nabór na stanowiska: 20120413-SOZiK

Piła, dnia 13 kwietnia 2012 r.

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:
INSPEKTOR DS. POSTĘPOWANIA EGZEKUCYJNEGO W ADMINISTRACJI
(1/4 et) W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I ZARZĄDZANIA
KRYZYSOWEGO URZĘDU MIASTA PIŁY. (z siedzibą w Pile, Pl.Staszica 10).

  1. Wymagania niezbędne:
    1. obywatelstwo polskie;
    2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    3. wykształcenie wyższe administracyjne;
    4. staż pracy - minimum 3 lata,
    5. znajomość programu SYGNITY do obsługi świadczeń: rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, zaliczki alimentacyjnej i windykacji należności;
    6. brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    7. nieposzlakowana opinia.
       
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z obsługą finansowo-księgową w samorządowych jednostkach budżetowych;
    2. znajomość ustaw: o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, o świadczeniach rodzinnych, o finansach publicznych, o rachunkowości, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz KPA;
    3. obsługa urządzeń biurowych;
    4. posiadanie cech osobowościowych: umiejętność pracy w zespole, umiejętność analizy i syntezy danych, sprawność przy rozwiązywaniu problemów, systematyczność i dokładność.
       
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    realizowanie zadań gminy: z zakresu ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, z zakresu ustawy o świadczeniach rodzinnych, z zakresu ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
     
  4. Wymagane dokumenty:
    1. list motywacyjny;
    2. życiorys – curriculum vitae;
    3. kserokopie świadectw pracy;
    4. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
    5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
    6. oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Miasta Piły;
    7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
    8. oświadczenie o niekaralności.

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu (Kancelaria Główna), pocztą elektroniczną na adres:  worg@um.pila.pl tylko w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego, korespondencyjnie na adres Urzędu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko inspektora ds. postępowania egzekucyjnego w administracji (1/4 et) w Wydziale Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta Piły” - do dnia 24 kwietnia 2012 r.

Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.

Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 ze zm.).

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.pila.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Piły, Pl.Staszica 10.

  Prezydent Miasta Piły
  Piotr Głowski
   

wstecz