Nabór na stanowiska: 20120413-SOZiK
Piła, dnia 13 kwietnia 2012 r.
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:
INSPEKTOR DS. POSTĘPOWANIA EGZEKUCYJNEGO W ADMINISTRACJI
(1/4 et) W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I ZARZĄDZANIA
KRYZYSOWEGO URZĘDU MIASTA PIŁY. (z siedzibą w Pile, Pl.Staszica 10).
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- wykształcenie wyższe administracyjne;
- staż pracy - minimum 3 lata,
- znajomość programu SYGNITY do obsługi świadczeń: rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, zaliczki alimentacyjnej i windykacji należności;
- brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z obsługą finansowo-księgową w samorządowych jednostkach budżetowych;
- znajomość ustaw: o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, o świadczeniach rodzinnych, o finansach publicznych, o rachunkowości, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz KPA;
- obsługa urządzeń biurowych;
- posiadanie cech osobowościowych: umiejętność pracy w zespole, umiejętność analizy i syntezy danych, sprawność przy rozwiązywaniu problemów, systematyczność i dokładność.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
realizowanie zadań gminy: z zakresu ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, z zakresu ustawy o świadczeniach rodzinnych, z zakresu ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys – curriculum vitae;
- kserokopie świadectw pracy;
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Miasta Piły;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o niekaralności.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu (Kancelaria Główna), pocztą elektroniczną na adres: worg@um.pila.pl tylko w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego, korespondencyjnie na adres Urzędu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko inspektora ds. postępowania egzekucyjnego w administracji (1/4 et) w Wydziale Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta Piły” - do dnia 24 kwietnia 2012 r.
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 ze zm.).
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.pila.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Piły, Pl.Staszica 10.
|
Prezydent Miasta Piły |
|
Piotr Głowski |
wstecz