|
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY |
I.1) |
NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Piły Wydział Oświaty, Plac Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566 |
I.2) |
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa |
|
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
II.1) |
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA |
II.1.1) |
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zagospodarowanie terenu boisk szkolnych przy Zespole Szkół nr 2 ul. Kr. Jadwigi 2 w Pile |
II.1.2) |
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane |
II.1.3) |
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- boisko wielofunkcyjne 30 x18 m = 540 m2 - mini piłka nożna wyposażone w następujący sprzęt: bramka do piłki nożnej 3x2m stalowa , stała - 1 kpl, tuleje,siatki / z jednoczesnym wykorzstaniem do gry w piłkę ręczną/ siatka do piłki ręcznej wzmocniona konstrukcja do koszykówki - 4 kosze z tablicą, jednosłupowe montowane na stałe, z obręczą i łańcuszkami dostawa i montaz piłkochwytów
- boisko wielofunkcyjne 30x18m = 540 m2 wyposażone w następujący sprzęt: bramka do piłki ręcznej 1kpl , stała - 1 kpl, tuleje,siatki wzmocnione ( jednocześnie wykorzystana jednocześnie do gry w piłkę nożną / dostawa i montaż piłkochwytów zestaw do siatkówki z możliwościa demontażu - 1kpl,tuleje, siatki ,słupki ze stanowiskiem sędziowskim dostawa i montaz piłkochwytów nawierzchnie boisk wielofunkcyjnych - sztuczna trawa detex min.8800 gr.włókna - min.80 micronów dł.włókna - min.15mm struktura włókna -proste,fibrylowane waga całkowita min2,700gr/m2 ilość pęczków na 1m2 min.50.000/m2 ilość włókien na 1m2 min.100.000/m2podbudowa latex ±1.000gr/m2 wysokość całkowita min.17mm nawierzchnia musi posiadać aktualne: -atest PZH, -rekomendację techniczną lub aprobat ę techniczną lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium badającego boiska sportowe, -kartę techniczną potwierdzoną przez producenta, autoryzację producenta z potwierdzeniem okresu gwarancji
- plac zabaw dla dzieci - ogrodzony, nawierzchnia bezpieczna z płytek poliuratanowych wyposażony w następujący sprzęt: zestaw mały - 1 kpl. zestaw duży - 1 kpl komin - 1kpl huśtawka - 1 kpl huśtawka - konik - 1 kpl piaskownica - 1 kpl ławka wolnostojąca - 7 szt kosz na śmieci - 1 szt rekultywacja zieleni
- plac apelowy - 1972 m2 rozbiórki i demontaże kostka brukowa betonowa gr. 8 cm na podsypce cem.-piask.
- ciągi komunkikacyjne piesze - 1243,05 m2 rozbiórki i demontaże kostka brukowa betonowa gr.6 cm na podsypce cem.-pias.
- schody terenowe - 227,23 m2 rozbiórki i demontaże kostka brukowa betonowa gr.6 cm na podsypce cem.-piask. rekultywacja zieleni
- pochylnia dla osób niepełnosprawnych płyta 12 cm z cokołem 12x12cm z betonu szczelnego C20/25W8 zbrojona siatką 10x10 pochwyty - balustrady stalowe malowane farbą ftalową chodniki łączące pochylnie - kostka brukowa betonowa gr.6cm
- podjazd dla niepełnosprawnych- wejście boczne szkoły bloczki żwirobetonowe M6 nawierzchnia - płytki granitogres mrozoodporne balustrady stalowe malowane proszkowo
- Oświetlenie terenu prace ziemne układanie kabla słupy oswietleniowe + montaż opraw - 7 szt
- wiata śmietnikowa - 32,56m2 rozbiórka i demontaż prace murowe pokrycie dachu - blacha stalowa ocynkowana trapezowa.
|
II.1.4) |
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie |
II.1.5) |
Wspólny Słownik zamówień (CPV): 45.11.27.20-8 |
II.1.6) |
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie |
II.1.7) |
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie |
II.2) |
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010 |
|
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM |
III.1) |
WADIUM |
|
Informacja na temat wadium: 52.100 zł słownie:pięćdziesiąt dwa tysiące sto złotych 00/100 |
III.2) |
ZALICZKI |
|
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie |
III.3) |
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW |
III.3.1) |
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania |
|
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku spełnia/nie spełnia |
III.3.2) |
Wiedza i doświadczenie |
|
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 4 zadania (wartość każdego zadania nie może być niższa niż 1.500.000zł), o zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia , z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. referencje lub protokoły odbioru na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. |
III.3.3) |
Potencjał techniczny |
|
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku brak warunków |
III.3.4) |
Osoby zdolne do wykonania zamówienia |
|
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku )wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami Wykonawxca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobę do kierowania robotami budowlanymi. |
III.3.5) |
Sytuacja ekonomiczna i finansowa |
|
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolnosc kredytową w wysokoścvi nie mniejszej niż 1.500.000 zł. |
III.4) |
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY |
III.4.1) |
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. |
III.4.2) |
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
|
III.4.3) |
Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: |
III.4.3.1) |
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
|
III.7) |
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie |
|
SEKCJA IV: PROCEDURA |
IV.1) |
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA |
IV.1.1) |
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony |
IV.2) |
KRYTERIA OCENY OFERT |
IV.2.1) |
Kryteria oceny ofert: najniższa cena |
IV.2.2) |
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie |
IV.3) |
ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie |
IV.4) |
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE |
IV.4.1) |
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl |
IV.4.4.) |
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2010 godz. 900, miejsce: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10 64-920 Piła pokój 134 I piętro Kancelaria Ogólna |
IV.4.5) |
Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |
IV.4.17) |
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |