Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 271.25.2020

Zamówienia publiczne: 271.25.2020

271.25.2020

 

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
  Nazwa i adres: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 2126210, faks 67 2123566.
  Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
  Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania pn. „Poprawa mobilności miejskiej w Pile w przebiegu obwodnicy śródmiejskiej – ul. Okólna”
  Rodzaj zamówienia: Usługi
 
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 07.12.2020 godzina: 1000.

 

Na podstawie art. 8a ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że:

  1. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
  2. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679 (RODO), nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
  3. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679 (RODO), nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Dokumenty do pobrania:
Treść ogłoszenia
(wprowadził: Krzysztof Ronij 2020-11-25 15:06:13)
SIWZ
(wprowadził: Krzysztof Ronij 2020-11-25 15:06:31)
Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy
(wprowadził: Krzysztof Ronij 2020-11-25 15:06:47)
Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
(wprowadził: Krzysztof Ronij 2020-11-25 15:07:01)
Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej
(wprowadził: Krzysztof Ronij 2020-11-25 15:07:14)
Załącznik nr 4 do SIWZ - Wykaz usług
(wprowadził: Krzysztof Ronij 2020-11-25 15:07:28)
Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz osób
(wprowadził: Krzysztof Ronij 2020-11-25 15:07:43)
Załącznik nr 6 do SIWZ - Wzór umowy
(wprowadził: Krzysztof Ronij 2020-11-25 15:07:57)
 
   

wstecz