Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 68-ZP-2010

Zamówienia publiczne: 68-ZP-2010

68-ZP-2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi /dostawy/ roboty budowlane

Zamieszczenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES:
GMINA PIŁA, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja obszaru powojskowego w Pile przy ul. Podchorążych – Kossaka Centrum Sportowo–Rekreacyjne – dostawa samobieżnej maszyny do pielęgnacji i konserwacji lodu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakresu zamówienia:
Dostawa samobieżnej maszyny do pielęgnacji i konserwacji lodu na wyposażenie Centrum Sportowo-Rekreacyjnego w Pile:

Dostawa samobieżnej maszyny do pielęgnacji i konserwacji lodu o następujących parametrach:

  1. silnik, diesel 4-cylindrowy, chłodzony cieczą o mocy min. 23 KM
  2. napęd na 4-koła hydrauliczny, prędkość 0-20 km/h
  3. pojemność zbiornika wody min. 500 l
  4. pojemność zbiornika na śnieg min. 1,5 m3, przechylany elektr. lub hydraulicznie przy opróżnianiu
  5. min. szer. robocza struga 1600-1900 mm i głębokości roboczej 0,01-5 mm
  6. promień skrętu ze strugiem 3500-3800 mm
  7. nóż boczny do przycinania lodu przy bandach
  8. szczotkę boczną do wymiatania przy bandach sterowaną hydraulicznie
  9. rolki do prowadzenia maszyny przy bandzie
  10. zapasowe noże : nóż strugający i boczny
  11. koło zapasowe, podnośnik, komplet narzędzi

Wymiary maszyny:

  • długość max 3300 mm
  • szerokość max 2000 mm
  • wysokość z otwartym zbiornikiem max 2400 mm
  • masa całkowita ze strugiem bez wody 2000 kg
  • posiada oświetlenie przednie i tylnie
  • lusterka boczne, lewe i prawe

Wykonawca oświadczy,że

  1. Dostarczy sprzęt fabrycznie nowy.
  2. Udzieli gwarancji na dostarczone urządzenia na okres nie krótszy niż 12 m-cy.
  3. Zagwarantuje świadczenie serwisu pogwarancyjnego przez okres 3 lat oraz zapewni serwis gwarancyjny z zobowiązaniem przystąpienia do naprawy w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od chwili zgłoszenia awarii. Jeżeli termin naprawy będzie przekraczał ten czas, wykonawca zobowiązuje się dostarczyć bezpłatnie sprzęt zamienny o parametrach spełniających warunki SIWZ
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: NIE
II.1.5) Wspólny Słownik zamówień (CPV):
42 990000 – różne maszyny specjalnego zastosowania
34 100000 – pojazdy silnikowe
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 20.09.2010 r.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
  Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: NIE
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
  Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
  Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
  Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
  Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
  Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć 4):
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że
  1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
  1. inne dokumenty
    1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) – przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt 4 SIWZ
    2. Parafowany projekt umowy – załącznik nr 4 do SIWZ
    3. opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi maszyny
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena – 100 %
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: Nie
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła Wydział Inwestycji i Nadzoru p. 108
IV.4.4.) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2010 r. godz. 900, miejsce: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła pok. 134, I piętro - Kancelaria Główna
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

Pliki do pobrania:

Wyjaśnienia i odpowiedzi:

   

wstecz