Nabór na stanowiska: 20140310-WGN
Piła, dnia 07 marca 2014 r.
OP-V.2110.4.2014
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:
DS. NIERUCHOMOŚCI GRUNTOWYCH, BĘDĄCYCH W UŻYTKOWANIU WIECZYSTYM OSÓB PRAWNYCH, TRWAŁEGO ZARZĄDU ORAZ NAJMU I DZIERŻAWY NIERUCHOMOŚCI
W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI URZĘDU MIASTA PIŁY.
(z siedzibą w Pile, Pl. St. Staszica 10).
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub prawnicze;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku;
- Wymagania dodatkowe:
- Studia podyplomowe w zakresie zarządzania nieruchomościami lub szacowania nieruchomości;
- znajomość przepisów niezbędnych do wykonywania obowiązków wynikających z opisu stanowiska pracy;
- umiejętność planowania i organizacji pracy;
- postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy oraz niebudzący podejrzeń o stronniczość i interesowność;
- posiadanie cech osobowościowych: sumienność, sprawność, bezstronność i odpowiedzialność.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie spraw związanych z przygotowywaniem nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych do najmu, dzierżawy, użyczenia i użytkowania;
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z przekazywaniem nieruchomości będących własnością Gminy w trwały zarząd jednostkom organizacyjnym;
- prowadzenie spraw dotyczących poboru opłat związanych z oddaniem w użytkowanie wieczyste.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys – curriculum vitae;
- kserokopie świadectw pracy;
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Miasta Piły;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o niekaralności.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu (Kancelaria Główna), pocztą elektroniczną na adres: worg@um.pila.pl tylko w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego, korespondencyjnie na adres Urzędu z dopiskiem: „NABÓR NA STANOWISKO DS. NIERUCHOMOŚCI GRUNTOWYCH, BĘDĄCYCH W UŻYTKOWANIU WIECZYSTYM OSÓB PRAWNYCH, TRWAŁEGO ZARZĄDU ORAZ NAJMU I DZIERŻAWY NIERUCHOMOŚCI W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI „ - do dnia 21 marca 2014 r.
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.pila.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Piły, Pl. St. Staszica 10, 64-920 Piła.
|
Prezydent Miasta Piły |
|
/-/ Piotr Głowski |
wstecz