Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 2-ZP-2011

Zamówienia publiczne: 2-ZP-2011

2-ZP-2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła,
woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie 1 - dostawa artykułów biurowych wg załącznika nr 4
Zadanie 2 - dostawa artykułów plastycznych wg załącznika nr 5
Zadanie 3 - dostawa papieru kserograficznego, maszynowego, komputerowego wg załącznika nr 6
Zadanie 4 - dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego i komputerowego wg załącznika nr 7

Każde zadanie stanowi oddzielne postępowanie
UWAGA: oferenci wraz z ofertą cenową powinni dostarczyć po 1 sztuce wzoru oferowanych artykułów, ponumerowanych zgodnie z załącznikami. (zwrot po zakończeniu postępowania)
UWAGA: Termin realizacji dostawy, w ciągu 12 godzin od złożonego drogą elektroniczną lub faxem zapotrzebowania na asortyment

 
 
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2011 godz. 800, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 piętro I - Kancelaria Główna

Pliki do pobrania:

   

wstecz