Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 79-ZP-2010

Zamówienia publiczne: 79-ZP-2010

79-ZP-2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi /dostawy/ roboty budowlane

Zamieszczenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES:
GMINA PIŁA, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
  1. Rozbiórka budynku - hala o konstrukcji stalowej poł. w Pile przy ul. Lotniczej (dz. 111/4).
  2. Rozbiórka budynku gospodarczego poł. w Pile przy ul. 14 Lutego 11a (dz.321/55).
  3. Rozbiórka budynku przepompowni poł. w Pile przy ul. Koszyckiej (dz. 55/1).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi budowlane
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakresu zamówienia:
  1. Rozbiórka budynku - hala o konstrukcji stalowej poł. w Pile przy ul. Lotniczej (dz. 111/4).
  2. Rozbiórka budynku gospodarczego poł. w Pile przy ul. 14 Lutego 11a (dz.321/55).
  3. Rozbiórka budynku przepompowni poł. w Pile przy ul. Koszyckiej (dz. 55/1).
  Opis przedmiotu zamówienia
 
I. Rozbiórka budynku - hali o konstrukcji stalowej poł. w Pile przy ul.Lotniczej (dz.111/4) o kubaturze 1759,06 m3 i powierzchni zabudowy 240,96 m2 o wysokości 7,2 m.
 
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie między innymi:
  1. wszelkie niezbędne roboty przygotowawcze i zabezpieczeniowe
  2. odłączenie mediów (c.o., wod-kan, energię elektryczną) w porozumieniu z ich właścicielami
  3. opracowanie instrukcji bezpiecznego wykonania rozbiórki i zaznajomienie z nią pracowników w zakresie wykonywanych przez nich robót
  4. posegregowanie i wywiezienie pozyskanego złomu do punktu skupu, przekazanie do w imieniu Zamawiającego a stosowny dokument przekazania złomu dostarczyć w ciągu 3 dni Zamawiającemu w celu wystawienia faktury przez Gminę Piła
  5. wywiezienie gruzu z rozbiórki i uporządkowanie terenu
  6. utylizacja i wywóz materiałów z rozbiórki (np. papa, parapety, okna, luksfery, szkło) - utylizacja musi być udokumentowana
  7. wykonanie zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami tj. Prawem Budowlanym oraz ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001r
  8. wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (6 szt.) - wykreślenie obiektu z map geodezyjnych i dostarczenie kopii mapy zasadniczej.
  9. rozbiórka budynku winna być wykonana do dnia 31 października 2010 r.
  Opis przedmiotu zamówienia
 
I. Rozbiórka budynku gospodarczego poł. w Pile przy ul. 14 Lutego 11a (dz.321/55) o kubaturze 374,40 m3 i powierzchni zabudowy 117,00 m2
 
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie między innymi:
  1. wszelkie niezbędne roboty przygotowawcze i zabezpieczeniowe
  2. odłączenie mediów (c.o., wod-kan, energię elektryczną) w porozumieniu z ich właścicielami
  3. opracowanie instrukcji bezpiecznego wykonania rozbiórki i zaznajomienie z nią pracowników w zakresie wykonywanych przez nich robót
  4. posegregowanie i wywiezienie pozyskanego złomu do punktu skupu, przekazanie do w imieniu Zamawiającego a stosowny dokument przekazania złomu dostarczyć w ciągu 3 dni Zamawiającemu w celu wystawienia faktury przez Gminę Piła
  5. wywiezienie gruzu z rozbiórki i uporządkowanie terenu
  6. utylizacja i wywóz materiałów z rozbiórki (np. papa, parapety, okna, luksfery, szkło) - utylizacja musi być udokumentowana
  7. wykonanie zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami tj. Prawem Budowlanym oraz ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001r
  8. wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (6 szt.) - wykreślenie obiektu z map geodezyjnych i dostarczenie kopii mapy zasadniczej.
  Opis przedmiotu zamówienia
 
I. Rozbiórka budynku przepompowni poł. w Pile przy ul.Koszyckiej (dz.55/1) o kubaturze 241,20 m3 i powierzchni zabudowy 56,73 m2
 
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie między innymi:
  1. wszelkie niezbędne roboty przygotowawcze i zabezpieczeniowe
  2. odłączenie mediów (c.o., wod-kan, energię elektryczną) w porozumieniu z ich właścicielami
  3. opracowanie instrukcji bezpiecznego wykonania rozbiórki i zaznajomienie z nią pracowników w zakresie wykonywanych przez nich robót
  4. posegregowanie i wywiezienie pozyskanego złomu do punktu skupu, przekazanie do w imieniu Zamawiającego a stosowny dokument przekazania złomu dostarczyć w ciągu 3 dni Zamawiającemu w celu wystawienia faktury przez Gminę Piła
  5. wywiezienie gruzu z rozbiórki i uporządkowanie terenu
  6. utylizacja i wywóz materiałów z rozbiórki (np. papa, parapety, okna, luksfery, szkło) - utylizacja musi być udokumentowana
  7. wykonanie zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami tj. Prawem Budowlanym oraz ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001r
  8. wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (6 szt.) - wykreślenie obiektu z map geodezyjnych i dostarczenie kopii mapy zasadniczej.
     
Wykonawca winien dołożyć należytej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: NIE
II.1.5) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 45 110 000 -1
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 30.11.2010 r.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
  Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: NIE
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
  Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wskaże osobę, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia – nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć4)
  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że::
  1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
  1. inne dokumenty
    1. Parafowany projekt umowy – załącznik nr 5 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: Cena - 100 %
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: Nie
IV.3) ZMIANA UMOWY
  Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła Wydział Gospodarki Nieruchomościami p. 128
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2010 r. godz. 900, miejsce: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła pok. 134, I piętro - Kancelaria Główna
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

Pliki do pobrania:

Wyjaśnienia i odpowiedzi:

   

wstecz