|
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY |
I.1) |
NAZWA I ADRES: GMINA PIŁA, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła |
I.2) |
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa |
|
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
II.1) |
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA |
II.1.1) |
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
- Rozbiórka budynku - hala o konstrukcji stalowej poł. w Pile przy ul. Lotniczej (dz. 111/4).
- Rozbiórka budynku gospodarczego poł. w Pile przy ul. 14 Lutego 11a (dz.321/55).
- Rozbiórka budynku przepompowni poł. w Pile przy ul. Koszyckiej (dz. 55/1).
|
II.1.2) |
Rodzaj zamówienia: usługi budowlane |
II.1.3) |
Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakresu zamówienia:
- Rozbiórka budynku - hala o konstrukcji stalowej poł. w Pile przy ul. Lotniczej (dz. 111/4).
- Rozbiórka budynku gospodarczego poł. w Pile przy ul. 14 Lutego 11a (dz.321/55).
- Rozbiórka budynku przepompowni poł. w Pile przy ul. Koszyckiej (dz. 55/1).
|
|
Opis przedmiotu zamówienia I. Rozbiórka budynku - hali o konstrukcji stalowej poł. w Pile przy ul.Lotniczej (dz.111/4) o kubaturze 1759,06 m3 i powierzchni zabudowy 240,96 m2 o wysokości 7,2 m. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie między innymi:
- wszelkie niezbędne roboty przygotowawcze i zabezpieczeniowe
- odłączenie mediów (c.o., wod-kan, energię elektryczną) w porozumieniu z ich właścicielami
- opracowanie instrukcji bezpiecznego wykonania rozbiórki i zaznajomienie z nią pracowników w zakresie wykonywanych przez nich robót
- posegregowanie i wywiezienie pozyskanego złomu do punktu skupu, przekazanie do w imieniu Zamawiającego a stosowny dokument przekazania złomu dostarczyć w ciągu 3 dni Zamawiającemu w celu wystawienia faktury przez Gminę Piła
- wywiezienie gruzu z rozbiórki i uporządkowanie terenu
- utylizacja i wywóz materiałów z rozbiórki (np. papa, parapety, okna, luksfery, szkło) - utylizacja musi być udokumentowana
- wykonanie zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami tj. Prawem Budowlanym oraz ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001r
- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (6 szt.) - wykreślenie obiektu z map geodezyjnych i dostarczenie kopii mapy zasadniczej.
- rozbiórka budynku winna być wykonana do dnia 31 października 2010 r.
|
|
Opis przedmiotu zamówienia I. Rozbiórka budynku gospodarczego poł. w Pile przy ul. 14 Lutego 11a (dz.321/55) o kubaturze 374,40 m3 i powierzchni zabudowy 117,00 m2 Zakres zamówienia obejmuje wykonanie między innymi:
- wszelkie niezbędne roboty przygotowawcze i zabezpieczeniowe
- odłączenie mediów (c.o., wod-kan, energię elektryczną) w porozumieniu z ich właścicielami
- opracowanie instrukcji bezpiecznego wykonania rozbiórki i zaznajomienie z nią pracowników w zakresie wykonywanych przez nich robót
- posegregowanie i wywiezienie pozyskanego złomu do punktu skupu, przekazanie do w imieniu Zamawiającego a stosowny dokument przekazania złomu dostarczyć w ciągu 3 dni Zamawiającemu w celu wystawienia faktury przez Gminę Piła
- wywiezienie gruzu z rozbiórki i uporządkowanie terenu
- utylizacja i wywóz materiałów z rozbiórki (np. papa, parapety, okna, luksfery, szkło) - utylizacja musi być udokumentowana
- wykonanie zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami tj. Prawem Budowlanym oraz ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001r
- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (6 szt.) - wykreślenie obiektu z map geodezyjnych i dostarczenie kopii mapy zasadniczej.
|
|
Opis przedmiotu zamówienia I. Rozbiórka budynku przepompowni poł. w Pile przy ul.Koszyckiej (dz.55/1) o kubaturze 241,20 m3 i powierzchni zabudowy 56,73 m2 Zakres zamówienia obejmuje wykonanie między innymi:
- wszelkie niezbędne roboty przygotowawcze i zabezpieczeniowe
- odłączenie mediów (c.o., wod-kan, energię elektryczną) w porozumieniu z ich właścicielami
- opracowanie instrukcji bezpiecznego wykonania rozbiórki i zaznajomienie z nią pracowników w zakresie wykonywanych przez nich robót
- posegregowanie i wywiezienie pozyskanego złomu do punktu skupu, przekazanie do w imieniu Zamawiającego a stosowny dokument przekazania złomu dostarczyć w ciągu 3 dni Zamawiającemu w celu wystawienia faktury przez Gminę Piła
- wywiezienie gruzu z rozbiórki i uporządkowanie terenu
- utylizacja i wywóz materiałów z rozbiórki (np. papa, parapety, okna, luksfery, szkło) - utylizacja musi być udokumentowana
- wykonanie zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami tj. Prawem Budowlanym oraz ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001r
- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (6 szt.) - wykreślenie obiektu z map geodezyjnych i dostarczenie kopii mapy zasadniczej.
Wykonawca winien dołożyć należytej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia. |
II.1.4) |
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: NIE |
II.1.5) |
Wspólny Słownik zamówień (CPV): 45 110 000 -1 |
II.1.6) |
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie |
II.1.7) |
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie |
II.2) |
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 30.11.2010 r. |
|
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM |
III.1) |
WADIUM |
|
Informacja na temat wadium: nie dotyczy |
III.2) |
ZALICZKI |
|
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: NIE |
III.3) |
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW |
III.3.4) |
Osoby zdolne do wykonania zamówienia |
|
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca wskaże osobę, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia – nie spełnia. |
III.4) |
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY |
III.4.1) |
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć4)
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
|
III.4.2) |
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
|
III.4.3) |
Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej przedkłada: |
III.4.3.1) |
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że::
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
|
III.5) |
INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
- inne dokumenty
- Parafowany projekt umowy – załącznik nr 5 do SIWZ
|
III.7) |
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie |
|
SEKCJA IV: PROCEDURA |
IV.1) |
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA |
IV.1.1) |
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony |
IV.2) |
KRYTERIA OCENY OFERT |
IV.2.1) |
Kryteria oceny ofert: Cena - 100 % |
IV.2.2) |
Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: Nie |
IV.3) |
ZMIANA UMOWY |
|
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie |
IV.4) |
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE |
IV.4.1) |
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła Wydział Gospodarki Nieruchomościami p. 128 |
IV.4.4) |
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2010 r. godz. 900, miejsce: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła pok. 134, I piętro - Kancelaria Główna |
IV.4.5) |
Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |
IV.4.16) |
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy |