Nabór na stanowiska: 20130809-SM
Piła dnia 09 sierpnia 2013 r.
OP-V.2110.9.2013
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE TRZY STANOWISKA URZĘDNICZE: APLIKANT STRAŻY MIEJSKIEJ W PILE
(z siedzibą w Pile, ul. 14 Lutego 20).
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie minimum średnie;
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- ukończenie 21 lat;
- uregulowany stosunek do służby wojskowej;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na zajmowanie stanowiska, sprawność pod względem fizycznym i psychicznym;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie wyższe o profilu: prawo, administracja, bezpieczeństwo publiczne, ochrona środowiska, socjologia, praca socjalna, nauki o obronności oraz nauki o bezpieczeństwie;
- prawo jazdy kategorii "B";
- znajomość programów komputerowych pakietu biurowego;
- znajomość przepisów niezbędnych do wykonywania obowiązków na stanowisku;
- posiadanie cech osobowościowych: umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność;
- umiejętność pracy w sytuacjach stresowych, sumienność i konsekwencja w działaniu, bezstronność.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych;
- pełnienie służb patrolowo-interwencyjnych na terenie miasta;
- podejmowanie działań zapobiegających popełnianiu przestępstw i wykroczeń;
- doprowadzanie osób nietrzeźwych do izby wytrzeźwień lub miejsca ich zamieszkania;
- czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego w zakresie posiadanych uprawnień;
- zabezpieczenie miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia albo miejsc zagrożonych takim zdarzeniem przed dostępem osób postronnych do momentu przybycia właściwych służb;
- zwracanie uwagi na sprawność infrastruktury miejskiej oraz bieżące informowanie właściwych służb o zauważonych awariach.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Miasta Piły;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
- oświadczenie o niekaralności;
- informacja dotycząca uregulowania służby wojskowej;
- kserokopie świadectw pracy;
- kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu (Kancelaria Główna), pocztą elektroniczną na adres: worg@um.pila.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego, korespondencyjnie na adres Urzędu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Aplikanta Straży Miejskiej w Pile” - w terminie do dnia 21 sierpień 2013 r.
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.pila.pl) oraz na tablicy informacyjnej: Urzędu Miasta Piły, Pl. Staszica 10.
Dokumenty aplikacyjne:, powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.).
|
I Zastępca Prezydenta Miasta Piły |
|
/-/ Krzysztof Szewc |
wstecz