Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html

Zamówienia publiczne: 116-ZP-2008 Wybór rzeczoznawcy majątkowego

116-ZP-2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NA WYBÓR RZECZOZNAWCY MAJĄTKOWEGO DO SUKCESYWNEGO
WYKONYWANIA WYCEN NIERUCHOMOŚCI
W TERMINIE DO 31 GRUDNIA 2010 r.
o szacunkowej wartości powyżej 14.000 Euro

Zamieszczenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Gmina Piła, w imieniu której postępowanie prowadzi Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 212-62-10, fax 212-35-66, e-mail: bzp@um.pila.pl, www.bip.um.pila.pl.
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
  1. zadanie nr 1:
    • określanie wartości rynkowej lokali mieszkalnych sprzedawanych na rzecz ich najemców wraz z przynależnym udziałem w gruncie
    • określanie wartości rynkowej nieruchomości zabudowanych przeznaczonych do zbycia, nabycia przez Gminę lub wniesienia aportu (łącznie z gruntem)
  2. zadanie nr 2:
    • określanie wartości rynkowej nieruchomości niezabudowanych przeznaczonych do zbycia, nabycia przez Gminę oraz przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności
    • określanie wartości prawa użytkowania wieczystego (dla celów przekształcenia)
    • aktualizacja i ustalanie opłat z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu gruntów stanowiących własność gminy Piła
    • określanie wartości służebności gruntowej
    • określanie wartości nieruchomości niezabudowanej w terminie
    • wycena nieruchomości leśnej
    • określanie wysokości należnej opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości niezabudowanej będącej przedmiotem kupna-sprzedaży w związku ze zmianą planu zagospodarowania przestrzennego (renta planistyczna)
    • wycena składników majątkowych, np. drzewa, krzewy, środki trwałe ruchome
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wybór rzeczoznawcy majątkowego do sukcesywnego wykonywania wycen nieruchomości w terminie do 31 grudnia 2010 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługa
II.1.3)

Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakresu zamówienia:
wybór rzeczoznawcy majątkowego do sukcesywnego wykonywania wycen nieruchomości w terminie do 31 grudnia 2010 r.

II.1.4) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 70.00.0
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak (zadanie nr 1 lub zadanie nr 2)
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 31 grudnia 2010 r.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
  Wymagane wadium: brak
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
 

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
 
– posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
 
– posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
 
– znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
 
–nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
 
– oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2
 
– dokument potwierdzający posiadanie uprawnień w zakresie szacowania nieruchomości, nadanych w trybie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 19997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r.Nr 261, poz. 2603 z późniejszymi zmianami)
 
– polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
 
– wykaz wykonanych w latach 2006-2007 usług zakresem podobnych do przedmiotu zamówienia (zadanie nr 1 i nr 2)
 
– parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków wg załącznika nr 4

 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Urzędu Miasta Piły - I piętro, pok. 131.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawcy do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie
IV.3.4.) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29 grudnia 2008r. godzina 810
Miejsce: pok. 136, I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie

Pliki do pobrania:

   

wstecz