Piła: Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji podsystemów wchodzących w skład Zintegrowanego Systemu Zarządzania Miastem - system OTAGO
Numer ogłoszenia: 1026 - 2016; data zamieszczenia: 04.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 352882 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji podsystemów wchodzących w skład Zintegrowanego Systemu Zarządzania Miastem - system OTAGO.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa asysty technicznej i konserwacji, która obejmuje m.in: 1) telefoniczną pomoc, konsultacje i doradztwo w sprawie używania Programów; 2) usuwanie błędów zgłoszonych przez Zamawiającego; 3) aktualizację Programów wynikającą ze zmiany przepisów prawnych, powszechnie obowiązujących w ustalonym Umową zakresie funkcjonalnym; 4) udzielenie Zamawiającemu prawa do otrzymywania, kolejnych wydań Programów i związanych z nimi zmian w dokumentacji użytkowej i administratora; 5) pomoc i doradztwo w administrowaniu Programami;.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.25.00-0, 72.00.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 345528,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 401235,84
Oferta z najniższą ceną: 401235,84 / Oferta z najwyższą ceną: 401235,84
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Usługa świadczenia asysty technicznej i konserwacji podsystemów wchodzących w skład Zintegrowanego Systemu Zarządzania Miastem może być wykonana tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Zamówienie udzielone wykonawcy, nie były objęte zamówieniem podstawowym, a wykonanie ich stało się konieczne na skutek okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia; Prawidłowe wykonanie zamówienia związanego z obsługą Zintegrowanego Systemu Zarządzania Miastem jest świadczenie asysty technicznej i konserwacji podsystemów wchodzących w jego skład. Usługa ta obejmuje: telefoniczną pomoc, konsultacje i doradztwo w sprawie używania Programów; usuwanie błędów zgłoszonych przez Zamawiającego; aktualizację Programów wynikającą ze zmiany przepisów prawnych, powszechnie obowiązujących w ustalonym Umową zakresie funkcjonalnym; udzielenie Zamawiającemu prawa do otrzymywania, kolejnych wydań Programów i związanych z nimi zmian w dokumentacji użytkowej i administratora; pomoc i doradztwo w administrowaniu Programami;