Piła: Dostawa paliw płynnych realizowanych w formie bezgotówkowej na terenie całego kraju w okresie od 1 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r.
Numer ogłoszenia: 356398 - 2015; data zamieszczenia: 30.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180503 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych realizowanych w formie bezgotówkowej na terenie całego kraju w okresie od 1 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Dostawa paliw płynnych realizowanych w formie bezgotówkowej na terenie całego kraju w okresie od 1 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. 2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw tj. benzyny bezołowiowej (Pb95) i oleju napędowego (ON), w systemie sprzedaży bezgotówkowej do pojazdów użytkowanych przez Urząd Miasta Piły. 3. Zamówienie obejmuje bezgotówkowy zakup paliw na całodobowych stacjach paliwowych, na terenie całego kraju, w okresie od dnia 1 stycznia 2016 r. do dnia 31 grudnia 2016 r. System bezgotówkowej sprzedaży paliwa musi umożliwić prowadzenie przez Wykonawcę ewidencji m.in. pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów z podaniem daty i miejsca tankowania, ilości i wartości pobranego paliwa, numeru rejestracyjnego pojazdu, numeru karty paliwowej itp. 4. Zamawiający przewiduje zakup paliwa w następujących ilościach: - benzyna bezołowiowa (Pb95) - 9 100 litrów olej napędowy (ON) - 21 329 litrów UWAGA: ceny paliw należy podać według stanu na dzień 10.12.2015 r. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania ze stacji innych podmiotów zrzeszonych w danej sieci i akceptujących karty paliwowe wydane przez Wykonawcę na warunkach określonych w ofercie. 6. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że Zamawiający może zmienić deklarowaną ilość paliwa określoną w pkt 3 w przypadku wykorzystania środków na ten cel zapisanych w budżecie gminy na rok 2016. 7. Z tytułu wykorzystania mniejszej ilości litrów paliwa w stosunku do założonych wielkości, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 8. Zakup paliw realizowany będzie w ilościach zależnych od Zamawiającego od 1 stycznia do 31 grudnia 2016 roku. Paliwa pobierane będą na stacjach wskazanych przez Wykonawcę na terenie miasta Piły i całego kraju, czynnych również w niedziele i święta, przez upoważnionych pracowników Urzędu Miasta Piły., wymienionych w załączniku nr 1 do umowy poprzez tankowanie do zbiorników pojazdów wymienionych w załączniku nr 2 do umowy. 9. Rozliczenie zakupu dokonywane będzie dwa razy w miesiącu. 10. Zakup paliwa będzie odbywał się bezgotówkowo, na podstawie kart identyfikacyjnych wydanych dla wszystkich upoważnionych pracowników wymienionych w załączniku nr 1 do umowy. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. Wydanie kart Zamawiającemu nastąpi niezwłocznie po podpisaniu umowy. Karty zostaną wydane bezpłatnie. W przypadku zwiększenia ilości posiadanych samochodów lub wymiany floty samochodowej albo utraty karty przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego wystawienia kart dodatkowych lub zamiennych. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. 11. Zakup paliw odbywał się będzie zgodnie z istniejącymi cenami na dystrybutorze w momencie tankowania pomniejszonymi o stały upust w % (podany w ofercie).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 134919,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ