Piła: Dostawa paliw płynnych realizowanych w formie bezgotówkowej na terenie całego kraju w okresie od 1 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r.
Numer ogłoszenia: 180503 - 2015; data zamieszczenia: 08.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych realizowanych w formie bezgotówkowej na terenie całego kraju w okresie od 1 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa paliw płynnych realizowanych w formie bezgotówkowej na terenie całego kraju w okresie od 1 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw tj. benzyny bezołowiowej (Pb95) i oleju napędowego (ON), w systemie sprzedaży bezgotówkowej do pojazdów użytkowanych przez Urząd Miasta Piły. 2. Zamówienie obejmuje bezgotówkowy zakup paliw na całodobowych stacjach paliwowych, na terenie całego kraju, w okresie od dnia 1 stycznia 2016 r. do dnia 31 grudnia 2016 r. System bezgotówkowej sprzedaży paliwa musi umożliwić prowadzenie przez Wykonawcę ewidencji m.in. pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów z podaniem daty i miejsca tankowania, ilości i wartości pobranego paliwa, numeru rejestracyjnego pojazdu, numeru karty paliwowej itp. 3. Zamawiający przewiduje zakup paliwa w następujących ilościach: - benzyna bezołowiowa (Pb95) - 9 100 litrów olej napędowy (ON) - 21 329 litrów UWAGA: ceny paliw należy podać według stanu na dzień 10.12.2015 r. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania ze stacji innych podmiotów zrzeszonych w danej sieci i akceptujących karty paliwowe wydane przez Wykonawcę na warunkach określonych w ofercie. 5. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że Zamawiający może zmienić deklarowaną ilość paliwa określoną w pkt 3 w przypadku wykorzystania środków na ten cel zapisanych w budżecie gminy na rok 2016. 6. Z tytułu wykorzystania mniejszej ilości litrów paliwa w stosunku do założonych wielkości, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 7. Zakup paliw realizowany będzie w ilościach zależnych od Zamawiającego od 1 stycznia do 31 grudnia 2016 roku. Paliwa pobierane będą na stacjach wskazanych przez Wykonawcę na terenie miasta Piły i całego kraju, czynnych również w niedziele i święta, przez upoważnionych pracowników Urzędu Miasta Piły., wymienionych w załączniku nr 1 do umowy poprzez tankowanie do zbiorników pojazdów wymienionych w załączniku nr 2 do umowy. 8. Rozliczenie zakupu dokonywane będzie dwa razy w miesiącu. 9. Zakup paliwa będzie odbywał się bezgotówkowo, na podstawie kart identyfikacyjnych wydanych dla wszystkich upoważnionych pracowników wymienionych w załączniku nr 1 do umowy. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. Wydanie kart Zamawiającemu nastąpi niezwłocznie po podpisaniu umowy. Karty zostaną wydane bezpłatnie. W przypadku zwiększenia ilości posiadanych samochodów lub wymiany floty samochodowej albo utraty karty przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego wystawienia kart dodatkowych lub zamiennych. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. 10. Zakup paliw odbywał się będzie zgodnie z istniejącymi cenami na dystrybutorze w momencie tankowania pomniejszonymi o stały upust w % (podany w ofercie).

II.1.5)
  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) 2) Parafowany wzór umowy 3) Wykaz całodobowych stacji paliw. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.2.2)
  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2015 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 piętro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie