Piła: Budowa ul. Orlej w Pile - roboty dodatkowe
Numer ogłoszenia: 91133 - 2015; data zamieszczenia: 22.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147534 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ul. Orlej w Pile - roboty dodatkowe.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: 1) roboty drogowe: - rozebranie istniejącego krawężnika betonowego, - rozebranie ław betonowych, - rozebranie mechaniczne nawierzchni z mieszanek mineralnobitumicznych o grubości 2 cm, - wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, - wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi - za każdy następny 1 km, - rozbiórka podbudowy kamiennej, - wykonanie nasypu gr 35 cm w miejscu wydobytych kamieni, - wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, - wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi - za każdy następny 1 km, - podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem na wjazdach publicznych i pod jezdnię 15 cm wykonywane mieszarkami doczepnymi 2,5 MPa, - przestawienie istniejącej wiaty przystankowej, - czyszczenie warstw bitumicznych; Protokół konieczności robót dodatkowych nr 1 z dnia 14.05.2015 r. 2) roboty elektryczne: - montaż rur przepustowych pod drogą; Protokół konieczności robót dodatkowych nr 2 z dnia 14.05.2015 r. 3) roboty sanitarne: - regulacja teleskopów kanalizacji sanitarnej, - regulacja istniejących włazów studni kanalizacji sanitarnej, - regulacja włazów wodociągowych, - studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm w gotowym wykopie o głębokości 3 m, - zasuwa odcinająca krótka DN300 z kołnierzem specjalnym. Protokół konieczności robót dodatkowych nr 3 z dnia 19.05.2015 r. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Dostarczone materiały powinny posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie przepisami dopuszczenia do stosowania..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39821,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48980,75
Oferta z najniższą ceną: 48980,75 / Oferta z najwyższą ceną: 48980,75
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wykonanie ww. robót jest niezbędne i konieczne do właściwej i efektywnej realizacji przedsięwzięcia , do osiągnięcia celu określonego w dokumentacji projektowej oraz do prawidłowego funkcjonowania przedmiotu zamówienia podstawowego. Ponadto z przyczyn technicznych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia wyższych kosztów. Szczegółowe uzasadnienie robót dodatkowych zawarte jest w protokołach konieczności.