Piła: ŚWIADCZENIE USŁUG NAPRAW EKSPLOATACYJNYCH OŚWIETLENIA ULICZNEGO BĘDĄCEGO WŁASNOŚCIĄ GMINY PIŁA
Numer ogłoszenia: 82715 - 2015; data zamieszczenia: 08.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG NAPRAW EKSPLOATACYJNYCH OŚWIETLENIA ULICZNEGO BĘDĄCEGO WŁASNOŚCIĄ GMINY PIŁA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest świadczenie usług napraw eksploatacyjnych oświetlenia ulicznego będącego własnością Gminy Piła. Usługa obejmuje: 1) przyjmowanie zgłoszeń o usterkach i awariach, 2) likwidację wszelkich awarii w urządzeniach oświetlenia ulicznego i parkowego: - wymiana uszkodzonych elementów: źródeł światła, opraw, elementów zabezpieczeń, konstrukcji wsporczych oraz wszystkich innych elementów osprzętu oświetlenia, - naprawy szaf oświetlenia ulicznego, - badania uzupełniające linii kablowych, - sprawdzanie obwodów sterowania oświetlenia, - likwidacja innych awarii w urządzeniach oświetlenia ulicznego, 3) utylizację wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia, 4) przywrócenie terenu (chodników, jezdni, zieleni) do stanu pierwotnego po wykonaniu prac, 5) prowadzenie zapisów prac zgłoszonych - raport winien zawierać: ulicę, dany odcinek, datę otrzymania zgłoszenia, datę usunięcia awarii, opis szczegółowy wykonanych prac, 6) oględziny urządzeń oświetlenia na życzenie Zamawiającego, 7) obowiązek współpracy z właściwym Zakładem Energetycznym w sprawach związanych zasilaniem energetycznym. Zestawienie kosztów zadania stanowi załącznik nr 1a do SIWZ Prace awaryjne nie uwzględnione w zestawieniu kosztów zamówienia będą rozliczane na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego kosztorysu powykonawczego sporządzonego w oparciu o składniki cenotwórcze wynoszące: a) roboczogodziny - wykazana w zestawieniu kosztów załącznik nr 1a do SIWZ b) ceny materiałów, koszty zakupu materiałów, koszty ogólne Ko od R i S, zysk kalkulacyjny od R,S i Ko,- średnie z woj. Wielkopolskiego dla branży elektrycznej lub za zgodą Zamawiającego wg faktur zakupu. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia: 1) prace wykonywane będą na zgłoszenie telefoniczne lub mailowe, 2) prace awaryjne Wykonawca jest zobowiązany rozpocząć niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 2 dni od zawiadomienia o awarii przez Zamawiającego, 3) awarie zagrażające bezpieczeństwu ludzi lub mienia Wykonawca zobowiązany jest usunąć natychmiast od zgłoszenia, 4) podstawą miesięcznej wypłaty będzie raport sporządzony przez Wykonawcę i zaakceptowany przez przedstawiciele Wykonawcy - załącznik nr 11 do SIWZ, 5) Wykonawca prowadzi prace siłami i środkami własnymi oraz ponosi odpowiedzialność za jakość i terminowość prac, 6) Wykonawca zobowiązany będzie do oznakowania i zabezpieczenia terenu prowadzonych prac w sposób gwarantujący bezpieczeństwo osób postronnych. Wykaz oświetlenia objętego niniejszym zamówieniem przedstawiono w załączniku nr 5,6 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, że należycie wykonał/wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 prace związane z oświetleniem ulicznym (konserwacja, utrzymanie) o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych) każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował niżej podanymi, w pełni sprawnymi jednostkami podstawowych narzędzi i urządzeń technicznych (sprzętu): - Podnośnik PMH z balkonem o wysokości montażu min. 18m - 3 szt - Samochód ciężarowy z przyczepą dłużycową - 1 kpl - Samochód dostawczy 0,9t - 1 szt - Dźwig samochodowy o udźwigu min. 4t - 1 szt - Koparka do kopania rowów kablowych - 1 szt - zestaw do lokalizacji uszkodzeń kabli - 1 kpl
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem niezbędnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia oraz odpowiednimi do stanowisk jakie im zostaną powierzone - zgodnie z poniższym wykazem: a) minimum jedna osoba na stanowisko kierownika prac elektrycznych i elektroenergetycznych posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych oraz elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) minimum dwiema osobami na stanowisko dozoru posiadającymi (każdy z osobna) świadectwo kwalifikacyjne kat. D na napięcie minimum 1 kV, c) minimum dwiema osobami na stanowisko eksploatacji posiadającymi (każdy z osobna) świadectwo kwalifikacyjne kat. E na napięcie minimum 1 kV.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ 2. Podwykonawstwo - informacja sporządzona wg wzoru stanowiącego załącznik nr 12 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (oryginał) do reprezentowania w postępowaniu, w szczególności w przypadku podmiotów występujących wspólnie - (jeżeli) dotyczy przygotowane zgodnie z zapisami SIWZ. 4. zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów wynikające z ustawy z dnia 27.04.2001 roku o odpadach (Dz.U. z 2010 roku Nr 185, poz. 1243 ze zm) lub umowę z innym posiadaczem odpadów, który posiada takie zezwolenie, 5. decyzję właściwego organu na wytwarzanie odpadów wynikającą z ustawy z dnia 27.04.2001 roku o odpadach (Dz .U. z 2010 roku Nr 185, poz. 1243 ze zm.)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pila.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 piętro I - Kancelaria Główna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie