Piła: Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji podsystemów wchodzących w skład Zintegrowanego Systemu Zarządzania Miastem - system OTAGO
Numer ogłoszenia: 421246 - 2014; data zamieszczenia: 30.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566 , strona internetowa www.um.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji podsystemów wchodzących w skład Zintegrowanego Systemu Zarządzania Miastem - system OTAGO.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa asysty technicznej i konserwacji, która obejmuje m.in: 1) telefoniczną pomoc, konsultacje i doradztwo w sprawie używania Programów; 2) usuwanie błędów zgłoszonych przez Zamawiającego; 3) aktualizację Programów wynikającą ze zmiany przepisów prawnych, powszechnie obowiązujących w ustalonym Umową zakresie funkcjonalnym; 4) udzielenie Zamawiającemu prawa do otrzymywania, kolejnych wydań Programów i związanych z nimi zmian w dokumentacji użytkowej i administratora; 5) pomoc i doradztwo w administrowaniu Programami;.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.25.00-0, 72.00.00.00-5.
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Usługa świadczenia asysty technicznej i konserwacji podsystemów wchodzących w skład Zintegrowanego Systemu Zarządzania Miastem może być wykonana tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrebnych przepisów. Zamówienie udzielone wykonawcy, nie były objęte zamówieniem podstawowym, a wykonanie ich stało się konieczne na skutek okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia; Prawidłowe wykonanie zamówienia związanego z obsługą Zintegrowanego Systemu Zarządzania Miastem jest świadczenie asysty technicznej i konserwacji podsystemów wchodzących w jego skład. Usługa ta obejmuje: telefoniczną pomoc, konsultacje i doradztwo w sprawie używania Programów; usuwanie błędów zgłoszonych przez Zamawiającego; aktualizację Programów wynikającą ze zmiany przepisów prawnych, powszechnie obowiązujących w ustalonym Umową zakresie funkcjonalnym; udzielenie Zamawiającemu prawa do otrzymywania, kolejnych wydań Programów i związanych z nimi zmian w dokumentacji użytkowej i administratora; pomoc i doradztwo w administrowaniu Programami;
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Zakład Usług Informatycznych OTAGO spółka z o.o,., ul. Heweliusza 11, 80-890 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.