Piła: Obsługa geodezyjna Urzędu Miasta Piły w 2015 roku
Numer ogłoszenia: 248707 - 2014; data zamieszczenia: 01.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa geodezyjna Urzędu Miasta Piły w 2015 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj wykonywanej usługi obejmuje następujące prace geodezyjne (elementy zamówienia): I. Podziały nieruchomości II. Wznowienie granic nieruchomości III. Pomiar sytuacyjno - wysokościowy IV. Inne prace geodezyjne nie wymienione w punktach I - III Podstawowe obowiązki Wykonawcy: I. Podziały nieruchomości: 1) wykonanie projektu podziału w ilości egzemplarzy określonej w zleceniu na aktualnym podkładzie mapowym, wraz z wymaganymi prawem dokumentami, 2) dokonanie trwałej stabilizacji nowych punktów granicznych znakami betonowymi (o ile pozwalają na to warunki terenowe), 3) dokonanie - w miarę potrzeby - zmiany użytków gruntowych nowych działek i ich położenia, 4) dwukrotne okazanie granic - po raz pierwszy przedstawicielowi zamawiającego bezpośrednio przy wykonywaniu II etapu prac, po raz drugi nabywcy działki po jej zbyciu - nie później niż 1 rok od wykonania podziału (liczony od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego). II. Wznowienie granic: 1) dokonanie trwałej stabilizacji wznawianych punktów granicznych znakami betonowymi (o ile pozwalają na to warunki terenowe), 2) wykonanie - w miarę potrzeby - szkicu sytuacyjnego przedstawiającego usytuowanie kamieni granicznych względem sytuacji terenowej, 3) dwukrotne okazanie granic - po raz pierwszy przedstawicielowi zamawiającego bezpośrednio po wykonaniu prac, po raz drugi nabywcy działki po jej zbyciu - nie później niż 1 rok od wykonania podziału (liczony od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego). III. Pomiar sytuacyjno - wysokościowy: 1) wykonanie pomiaru sytuacyjno - wysokościowego oraz wykonanie mapy zaktualizowanej o wynik pomiaru. IV. Inne prace geodezyjne nie wymienione w punktach I - III: 1) wykonanie innych prac geodezyjnych niż prace wymienione w punktach I-III, np. rozgraniczanie działek, sporządzanie dokumentów do regulacji stanów prawnych, itp. Wymagany termin wykonania prac: I. Podziały nieruchomości: - prace kameralne (projekt podziału na aktualnym podkładzie mapowym): 21 dni od otrzymania zlecenia, - prace polowe, w tym wyniesienie podziału na gruncie i wykonanie dokumentacji geodezyjnej: 28 dni od otrzymania informacji o tym, że decyzja zatwierdzająca podział stała się ostateczna. II. Wznowienia granic: - 21 dni od otrzymania zlecenia. III. Pomiar sytuacyjno - wysokościowy: - 14 dni od otrzymania zlecenia. IV. Inne prace geodezyjne nie wymienione w punktach I - III: - 14 dni od otrzymania zlecenia, w wyjątkowych przypadkach, gdy specyfika prac będzie wymagała dłuższego czasu wykonania, dopuszcza się przedłużenie terminu 14 dniowego, w oparciu o terminy wynikające z przepisów prawa. Zamawiający może zawiesić realizację zlecenia lub przedłużyć termin wykonania, w przypadku konieczności przeprowadzenia ustalenia granic lub wystąpienia okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, przejściowo uniemożliwiających realizację zlecenia (np. warunki atmosferyczne). W takim przypadku płatność za wykonanie zlecenia zostanie uiszczona po wykonaniu zlecenia, które nastąpi w terminie 14 dni od ustania przyczyny powodującej zawieszenie lub przedłużenie terminu realizacji zadania. Zamawiającemu przysługuje możliwość anulowania udzielonego zlecenia. W takim przypadku płatność za wykonanie części zlecenia zostanie uiszczona w wysokości: a) w przypadku zgłoszenia pracy w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Pile - w wysokości opłaty, którą zostanie obciążony wykonawca za anulowanie zgłoszenia; b) w przypadku wykonania I etapu prac - w wysokości 90 % wartości za wykonanie zlecenia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.50.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) podpisany i wypełniony formularz oferty (wzór załącznik nr 1 do SIWZ); b) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) przygotowane zgodnie z zapisami SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2014 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 piętro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie