Piła: Wykonanie projektu oraz robót budowlanych na zadaniu pn: Publiczne Przedszkole Nr 2 w Pile, ul. Roosevelta 38A - Remont ogólnobudowlany - w trybie zaprojektuj i wybuduj
Numer ogłoszenia: 165530 - 2014; data zamieszczenia: 16.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu oraz robót budowlanych na zadaniu pn: Publiczne Przedszkole Nr 2 w Pile, ul. Roosevelta 38A - Remont ogólnobudowlany - w trybie zaprojektuj i wybuduj.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia jest realizowany w trybie zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn: Publiczne Przedzkole Nr 2 w Pile ul. Roosevelta 38A, - remont ogólnobudowlany polega na zaprojektowaniu i zrealizowaniu robót budowlanych w oparciu o załączony program funkcjonalno - użytkowy w obiekcie użyteczności publicznej będącym własnością Gminy Piła, a pozostającym w trwałym zarządzie jednostki oświatowej. 1.1.Ogólny opis przedmiotu zamówienia. Budynek przedszkola jest budynkiem murowanym, podpiwniczonym z dwoma kondygnacjami naziemnymi. Stan techniczny kwalifikuje obiekt do przeprowadzenia zakładanych robót remontowych. Planowany remont ogólnobudowlany ma na celu odświeżenie wizerunku przedszkola oraz poprawę standardów funkcjonowania przedszkola. Wnętrze ogólnodostępne oraz pomieszczenia edukacyjne należy uatrakcyjnić pod kątem ożywienia kolorystycznego, tworząc przyjazną atmosferę dla wychowanków. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w programie funkcjonalno-użytkowym - PFU (Załącznik nr 10 do SIWZ). Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszystkie nieujęte w PFU prace, wymagane obowiązującymi przepisami prawa, które są niezbędne do prawidłowego i zgodnego z przeznaczeniem funkcjonowania obiektu będącego przedmiotem zamówienia. 1.2. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1.2.1) Wykonanie dokumentacji projektowej (projektu wykonawczego) przy zachowaniu najwyższej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2004r. Nr 202, poz. 2072 ze zm), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytułowanie (Dz.U nr 75, poz. 690 ze zm.) 1.2.2) Wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, uzyskanie założonego celu i parametrów technicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną oraz wytycznymi programu funkcjonalno - użytkowego i zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.2.3) Zgłoszenie w/w prac do właściwego organu administracji państwowej. Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem prac uzyskać akceptację Użytkownika w zakresie kolorystyki. Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed realizacją robót, uzgodniony projekt wykonawczy ( 1 egz.) w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, na dysku CD w formacie dwg oraz pdf- część rysunkowa oraz w formacie doc i pdf - część opisowa - po 1 egz. 1.3. Do obowiązków Kierownika budowy należy w szczególności: 1.3.1) pełnienie obowiązków kierownika budowy zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 poz. 1409 ze zm), 1.3.2) nadzór i kontrola nad właściwym i terminowym wykonywaniem robót, 1.3.3) zapewnienie zgodności wykonywanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót, 1.3.4) rozwiązywanie problemów technicznych w trakcie realizacji robót, 1.3.5) kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami i przepisami, 1.3.6) uczestniczenie raz w tygodniu w naradach technicznych z Zamawiającym, Użytkownikiem i Wykonawcą, 1.3.7) przybycie w przypadku konieczności na każde żądanie Zamawiającego, 1.3.8) przekazanie protokolarnie Inspektorowi nadzoru inwestorskiego, kompletu dokumentów ( atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, wszelkie dopuszczenia dla materiałów użytych podczas robót oraz innych dokumentów wymaganych Prawem budowlanym), pozwalających na ocenę prawidłowego zrealizowania przedmiotu umowy celem ich weryfikacji. Dokumentacja winna być wykonana starannie wraz ze spisem treści umożliwiającym identyfikację dokumentów; każdy dokument ma być podpisany i opieczętowany przez kierownika budowy. Uwaga: Jeżeli w SIWZ, PFU lub innych załacznikach wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do okreslonych materiałów, urzadzeń, itp Zamawiajacy wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń itp równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane Realizacja zamówienia musi być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, normami i warunkami technicznymi. Wykonawca odpowiada za jakość oraz zgodność z wymogami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Stosowane materiały i urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników oraz muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie - Prawo budowlane. Miejsce realizacji robót można oglądać po wcześniejszym skontaktowaniu się z jednostką oświatową. Osobą upoważnioną do wydania zezwolenia na wejście na teren przedszkola i lustrację jest Dyrektor przedszkola - Pani Małgorzata Gaweł lub inne osoby posiadające takie upoważnienie, nr kontaktowy tel.fax: 67 212 40 77 lub e-mail: pp2.pila@interia.pl.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7, 45.33.11.00-7, 45.40.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 15.000,00 zł ( słownie: piętnaście tysięcy zł .)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto; wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, a także wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które spełniają następujące wymagania: a) w zakresie projektowania osobę projektanta - wymagane uprawnienia do propjektowania w specjalności architektonicznej b) w zakresie robót budowlanych: osobę pełniącą funkcję kierownika budowy - wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i minimum 3 lata doświadczenia zawodowego po uzyskaniu uprawnień.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że: a) dysponuje własnymi środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 300 tys. PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych), oraz b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 300 tys. PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych) w postaci opłaconej polisy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ 2) Podwykonawstwo - informacja sporządzona wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, w szczególności w przypadku podmiotów występujących wspólnie - przygotowane zgodnie z zapisami SIWZ. 4) Dokument wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2014 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego Pl. Staszica 10, 64-920 Piła w pok. Nr 134, piętro I - Kancelaria Główna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie