Piła: Budowa sieci informatycznej instalacji do rzutników wraz z rozbudową
i przebudową istniejącej sieci instalacji elektrycznej - Szkoła Podstawowa Nr 2
Numer ogłoszenia: 105599 - 2014; data zamieszczenia: 16.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci informatycznej instalacji do rzutników wraz z rozbudową i przebudową istniejącej sieci instalacji elektrycznej - Szkoła Podstawowa Nr 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu oraz robót budowlanych na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego w zamówieniu publicznym typu zaprojektuj i buduj w obiekcie użyteczności publicznej będącym własnością Gminy Piła, a pozostającym w trwałym zarządzie jednostki oświatowej tj. Szkoły Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich 64-920 Piła, ul. Roosevelta 12, dla zadania pn.: Budowa sieci informatycznej instalacji do rzutników wraz z rozbudową i przebudową istniejącej instalacji elektrycznej - Szkoła Podstawowa Nr 2. Opis przedmiotu zamówienia: Budynek Szkoły Podstawowej nr 2 w Pile jest budynkiem murowanym, trzykondygnacyjnym, z częściowym podpiwniczeniem. Podział budynku na część dydaktyczno-administracyjną i część sportową z dwoma salami gimnastycznymi. Stan techniczny kwalifikuje obiekt do przeprowadzenia zakładanych robót remontowych przebudowy i rozbudowy instalacji elektrycznej zasilania i oświetlenia, instalacji dzwonkowej oraz instalacji logicznej. Zakres prac obejmuje cały budynek szkoły z wyłączeniem sali gimnastycznej dużej oraz bloku żywieniowego - te części budynku posiadają własne rozdzielnie elektryczne oraz nowo-wybudowane instalacje zasilające. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w programie funkcjonalno-użytkowym - PFU, stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszystkie nieujęte w PFU prace, wymagane obowiązującymi przepisami prawa, które są niezbędne do prawidłowego i zgodnego z przeznaczeniem funkcjonowania obiektu będącego przedmiotem zamówienia. Dane podstawowe budynku: - powierzchnia zabudowy: 2 817,00 m2 - kubatura budynku: 26 882,46 m2 Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Wszystkie zastosowane materiały, urządzenia muszą być nowe odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać wymagane atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne oraz nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2013, poz. 1409 ze zm. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z opracowanym projektem wykonawczym. Wykonawca zobowiązany jest: 1) wykonać dokumentację projektową (projekt wykonawczy) przy zachowaniu najwyższej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytułowanie (Dz.U nr 75, poz. 690 ze zm.), 2) wykonać wszystkie roboty budowlane na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, uzyskać założone cele i parametry techniczne zgodnie z przepisami prawa oraz wytycznymi programu funkcjonalno-użytkowego, zgłosić ww. prace do właściwego organu administracji państwowej. 3) przekazać jeden egzemplarz dokumentacji zamawiającemu przed rozpoczęciem prac montażu instalacji. Zakres obowiązków i czynności kierownika budowy jest następujący: pełnienie obowiązków kierownika budowy zgodnie z obowiązująca ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. Z 2013, poz. 1409 ze zm., nadzór i kontrola nad właściwym i terminowym wykonywaniem robót, zapewnienie zgodności wykonywanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót, rozwiązywanie problemów technicznych w trakcie realizacji robót, kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami i przepisami, raz w tygodniu uczestnictwo w naradach technicznych z zmawiającym, użytkownikiem i wykonawcą, przybycie w przypadku konieczności na żądanie zamawiającego, przekazanie protokołem wg sporządzonego przez siebie wykazu kompletu dokumentów potwierdzających posiadanie atestów, certyfikatów, aprobat technicznych i wszelkich dopuszczeń dla materiałów użytych podczas remontu (każdy dokument ma być podpisany i opieczętowany przez kierownika budowy) celem weryfikacji przez inspektora nadzoru. Zamawiający zakłada możliwość dokonania przez wykonawcę inwentaryzacji obiektu objętego zamówieniem publicznym w terminie uzgodnionym z dyrektorem jednostki oświatowej. Osobą upoważnioną do wydania zezwolenia na wejście na teren szkoły i lustrację jest dyrektor szkoły - p. Dorota Frydrych tel. 67 212 33 94 lub inne osoby posiadające takie upoważnienie tel. 67 210 52 09. Zamawiający nie będzie odpowiedzialny i nie poniesie kosztów spowodowanych wydatkami lub stratami poniesionymi przez wykonawcę w związku z oględzinami miejsca robót. Wykonawca udzieli zamawiającemu pełnej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy odbioru końcowego. Wykonawca ma obowiązek w trakcie okresu gwarancyjnego stawienia się na wezwanie zamawiającego w ciągu 14 dni od otrzymania powiadomienia o organizowanym przeglądzie w ramach gwarancji..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.10-7, 45.31.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 16 290,00 PLN (słownie: szesnaście tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie robót będących przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 300 000,00 złotych brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje: a) osobami posiadającymi aktualne uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie instalacji elektrycznych, b) kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych, min 3 lata doświadczenia zawodowego po uzyskaniu uprawnień.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300 000,00 zł; b) posiadana środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 300 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty (wzór załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Dokument zawierający pisemne zobowiązanie, zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Pzp, że wykonawca będzie dysponował zasobami do realizacji zamówienia jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, będzie polegał na zasobach innych podmiotów. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) przygotowane zgodnie z zapisami SIWZ. 4. Podwykonawstwo - informacja sporządzona wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Dokument wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.pila.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2014 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 piętro I - Kancelaria Główna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie