Piła: Budowa sieci informatycznej instalacji do rzutników wraz z rozbudową i przebudową istniejącej sieci instalacji elektrycznej - Szkoła Podstawowa Nr 2
Numer ogłoszenia: 105599 - 2014; data zamieszczenia: 16.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci informatycznej instalacji do rzutników wraz z rozbudową i przebudową istniejącej sieci instalacji elektrycznej - Szkoła Podstawowa Nr 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu oraz robót budowlanych na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego w zamówieniu publicznym typu zaprojektuj i buduj w obiekcie użyteczności publicznej będącym własnością Gminy Piła, a pozostającym w trwałym zarządzie jednostki oświatowej tj. Szkoły Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich 64-920 Piła, ul. Roosevelta 12, dla zadania pn.: Budowa sieci informatycznej instalacji do rzutników wraz z rozbudową i przebudową istniejącej instalacji elektrycznej - Szkoła Podstawowa Nr 2. Opis przedmiotu zamówienia: Budynek Szkoły Podstawowej nr 2 w Pile jest budynkiem murowanym, trzykondygnacyjnym, z częściowym podpiwniczeniem. Podział budynku na część dydaktyczno-administracyjną i część sportową z dwoma salami gimnastycznymi. Stan techniczny kwalifikuje obiekt do przeprowadzenia zakładanych robót remontowych przebudowy i rozbudowy instalacji elektrycznej zasilania i oświetlenia, instalacji dzwonkowej oraz instalacji logicznej. Zakres prac obejmuje cały budynek szkoły z wyłączeniem sali gimnastycznej dużej oraz bloku żywieniowego - te części budynku posiadają własne rozdzielnie elektryczne oraz nowo-wybudowane instalacje zasilające. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w programie funkcjonalno-użytkowym - PFU, stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszystkie nieujęte w PFU prace, wymagane obowiązującymi przepisami prawa, które są niezbędne do prawidłowego i zgodnego z przeznaczeniem funkcjonowania obiektu będącego przedmiotem zamówienia. Dane podstawowe budynku: - powierzchnia zabudowy: 2 817,00 m2 - kubatura budynku: 26 882,46 m2 Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Wszystkie zastosowane materiały, urządzenia muszą być nowe odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać wymagane atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne oraz nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2013, poz. 1409 ze zm. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z opracowanym projektem wykonawczym. Wykonawca zobowiązany jest: 1) wykonać dokumentację projektową (projekt wykonawczy) przy zachowaniu najwyższej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytułowanie (Dz.U nr 75, poz. 690 ze zm.), 2) wykonać wszystkie roboty budowlane na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, uzyskać założone cele i parametry techniczne zgodnie z przepisami prawa oraz wytycznymi programu funkcjonalno-użytkowego, zgłosić ww. prace do właściwego organu administracji państwowej. 3) przekazać jeden egzemplarz dokumentacji zamawiającemu przed rozpoczęciem prac montażu instalacji. Zakres obowiązków i czynności kierownika budowy jest następujący: pełnienie obowiązków kierownika budowy zgodnie z obowiązująca ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. Z 2013, poz. 1409 ze zm., nadzór i kontrola nad właściwym i terminowym wykonywaniem robót, zapewnienie zgodności wykonywanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót, rozwiązywanie problemów technicznych w trakcie realizacji robót, kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami i przepisami, raz w tygodniu uczestnictwo w naradach technicznych z zmawiającym, użytkownikiem i wykonawcą, przybycie w przypadku konieczności na żądanie zamawiającego, przekazanie protokołem wg sporządzonego przez siebie wykazu kompletu dokumentów potwierdzających posiadanie atestów, certyfikatów, aprobat technicznych i wszelkich dopuszczeń dla materiałów użytych podczas remontu (każdy dokument ma być podpisany i opieczętowany przez kierownika budowy) celem weryfikacji przez inspektora nadzoru. Zamawiający zakłada możliwość dokonania przez wykonawcę inwentaryzacji obiektu objętego zamówieniem publicznym w terminie uzgodnionym z dyrektorem jednostki oświatowej. Osobą upoważnioną do wydania zezwolenia na wejście na teren szkoły i lustrację jest dyrektor szkoły - p. Dorota Frydrych tel. 67 212 33 94 lub inne osoby posiadające takie upoważnienie tel. 67 210 52 09. Zamawiający nie będzie odpowiedzialny i nie poniesie kosztów spowodowanych wydatkami lub stratami poniesionymi przez wykonawcę w związku z oględzinami miejsca robót. Wykonawca udzieli zamawiającemu pełnej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy odbioru końcowego. Wykonawca ma obowiązek w trakcie okresu gwarancyjnego stawienia się na wezwanie zamawiającego w ciągu 14 dni od otrzymania powiadomienia o organizowanym przeglądzie w ramach gwarancji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.10-7, 45.31.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 16 290,00 PLN (słownie: szesnaście tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty (wzór załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Dokument zawierający pisemne zobowiązanie, zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Pzp, że wykonawca będzie dysponował zasobami do realizacji zamówienia jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, będzie polegał na zasobach innych podmiotów. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) przygotowane zgodnie z zapisami SIWZ. 4. Podwykonawstwo - informacja sporządzona wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Dokument wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2014 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 piętro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie