Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 144960 - 2014 data 29.04.2014 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, fax. 067 2123566.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II,II.1.4).
- W ogłoszeniu jest: 12) wykonanie i dostarczenie w trakcie czynności odbiorowych inwentaryzacji powykonawczej w ilości 12 szt. wraz z dokumentacją powykonawczą budowy (3 komplety ponumerowane i ze spisem treści zawierające w szczególności: projekty powykonawcze, protokoły badań i sprawdzeń, protokołu rozruchów, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, instrukcje konserwacji i eksploatacji, karty katalogowe na montowane meble, wykaz instalowanych urządzeń, mebli i ich cen, protokoły przeszkolenia pracowników Zamawiającego i użytkownika oraz inne dokumenty wymagane Prawem budowlanym). Dokumentacja winna być podzielona branżowo i wykonana czytelnie, starannie wraz ze spisem treści umożliwiającym identyfikację dokumentów;.
- W ogłoszeniu powinno być: 12) wykonanie i dostarczenie w trakcie czynności odbiorowych inwentaryzacji powykonawczej w ilości 12 szt. wraz z dokumentacją powykonawczą budowy (3 komplety ponumerowane i ze spisem treści zawierające w szczególności: projekty powykonawcze, protokoły badań i sprawdzeń, protokołu rozruchów, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, instrukcje konserwacji i eksploatacji, protokoły przeszkolenia pracowników Zamawiającego i użytkownika oraz inne dokumenty wymagane Prawem budowlanym). Dokumentacja winna być podzielona branżowo i wykonana czytelnie, starannie wraz ze spisem treści umożliwiającym identyfikację dokumentów;.