Piła: Miejska sala koncertowo-audiowizualna w budynku w Pile przy ul. Dąbrowskiego 8 (Rozbudowa i przebudowa istniejącej sali kinowej na salę koncertowo-audiowizualną wraz z uzupełnieniem programu o funkcje garderoby, pomieszczeń techniczno-socjalnych i gastronomii)- zagospodarowanie terenu.
Numer ogłoszenia: 142404 - 2014; data zamieszczenia: 28.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Miejska sala koncertowo-audiowizualna w budynku w Pile przy ul. Dąbrowskiego 8 (Rozbudowa i przebudowa istniejącej sali kinowej na salę koncertowo-audiowizualną wraz z uzupełnieniem programu o funkcje garderoby, pomieszczeń techniczno-socjalnych i gastronomii)- zagospodarowanie terenu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Miejska sala koncertowo-audiowizualna w budynku w Pile przy ul. Dąbrowskiego 8 (Rozbudowa i przebudowa istniejącej sali kinowej na salę koncertowo-audiowizualną wraz z uzupełnieniem programu o funkcje garderoby, pomieszczeń techniczno-socjalnych i gastronomii)- zagospodarowanie terenu. 1.1. Przedmiotem zamówienia jest zmiana zagospodarowania terenu w zakresie: - przebudowy placu wejściowego, - przebudowy nawierzchni parkingowej, - budowy sieci elektrycznych i oświetlenia terenu, - budowy odwodnienia, - budowy chodnika łączącego tymczasowe schody ewakuacyjne z placem wejściowym, - budowy połączenia placu wejściowego ze schodami istniejącymi, - budowy połączenia placu wejściowego ze ścieżka pieszo-rowerową biegnącą wzdłuż rzeki Gwdy. 1.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1.2.1. Roboty drogowe, w tym m.in.: - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - wykonanie krawężników i obrzeży z ławą fundamentową, - wykonanie podbudów, - wykonanie nawierzchni, - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, - wykonanie elementów z betonu architektonicznego, - wykonanie elementów małej architektury, - zieleń, - obsługę geodezyjną i geologiczną, 1.2.2. Roboty kanalizacyjne, w tym m.in.: - niezbędne roboty ziemne z transportem na odkład i utylizacją, - wykonanie podłoża, obsypania rur i zasypki rur, - wykonanie kanałów z rur o średnicy 160mm, - wykonanie kanałów z rur o średnicy 200mm, - wykonanie kanałów z rur o średnicy 250mm, - wykonanie kanałów z rur o średnicy 315mm, - wykonanie wpięć do istniejącej kanalizacji deszczowej, - zasypanie i zagęszczanie wykopów, - wykonanie studni betonowych, - wykonanie wpustów ulicznych wraz z przykanalikami. 1.2.3. Roboty elektryczne, w tym m.in.: - wszelkie niezbędne roboty ziemne (wykopy, zasypanie), - wykonanie podsypek, obsypek, zasypek, - układanie rur osłonowych i kabli, - wciąganie kabli, - montaż i stawianie słupów oświetleniowych, - montaż opraw oświetlenia na słupie, - montaż opraw wbudowanych w ziemię, - wykonanie uziomów pionowych i ułożenie bednarki w rowach kablowych, - przestawienie istniejącej lampy parkingowej, - wszelkie niezbędne badania i pomiary. 1.3. Rozwiązania materiałowe: 1.3.1 Branża drogowa 1) Miejsca postojowe- parking Nawierzchnia parkingu z kostki brukowej betonowej typu starobruk. Konstrukcja nawierzchni parkingu wg szczegółowego opisu dokumentacji projektowej. Uwaga: Kostka brukowa (starobruk)- materiał Zamawiającego z odzysku, miejsce rozbiórki wyspa w Pile w odległości ok. 500m. Kostka składowana na paletach. Wykonawca winien zapewnić transport palet na plac budowy. 2) Droga pożarowa Nawierzchnia drogi pożarowej z kostki brukowej drobnowymiarowej (np typu GRANIT NOVA) Konstrukcja nawierzchni wg szczegółowego opisu dokumentacji projektowej. 3) Plac, chodnik, połączenie ze ścieżką pieszo-rowerową Nawierzchnia z kostki brukowej drobnowymiarowej (np typu GRANIT NOVA). Konstrukcja nawierzchni wg szczegółowego opisu dokumentacji projektowej. 4) Krawężniki i oporniki Krawężniki betonowe o wymiarach 15x30cm i 12x25cm, obrzeża betonowe o wymiarach 30x 8 cm. Ułożenie elementów wg szczegółowego opisu dokumentacji projektowej. (Opisane w projekcie krawężniki granitowe zastąpić krawężnikami z betonu). 1.3.2 Branża sanitarna Dla odwodnienia powierzchni utwardzonych zastosowano typowe uliczne studzienki ściekowe betonowe o średnicy 500mm ze szczelnym dnem, komorą osadnikową i z wpustem żeliwnym, kołnierzowym 420x620 klasy D400. Studnie kanalizacji deszczowej o średnicy 1000mm z prefabrykowanych kręgów betonowych z betonu klasy C35na45 i wodoszczelności W 10. Uwaga: zakres robót dla odwodnienia powierzchni utwardzonych pokazano na rysunku zakres robót do wykonania zamieszczony w folderze 2-Projekt Wykonawczy. 1.3.3 Branża elektryczna Plac przed wejściem głównym do budynku Miejskiej sali koncertowo-audiowizualnej projektuje się oświetlić poprzez zastosowanie: - opraw oświetleniowych parkowych ze źródłem światła LED typu np.TownGuide BDP103 (lub równoważnych) montowanych na słupach o wysokości h 4,5m, - reflektorów montowanych w terenie do podświetlenia zieleni typu np. DecoScene DBP521 (lub równoważnych), - opraw oświetlenia iluminacyjnego przystosowanych do montażu w gruncie IP67 wyposażonej w diody LED. Uwaga: Na obecnym etapie rezygnuje się z wykonania opraw- słupków oświetleniowych , h ca 1,0m. 1.4. Zakres robót obejmuje również: a) wykonanie, uzupełnienie i pielęgnację trawników. Pielęgnacja przez 5 miesięcy od daty odbioru obejmuje koszenie kosiarką ze zgrabieniem skoszonej trawy oraz wysianie nawozów mineralnych i jeżeli to konieczne, dosianie trawy; b) zakup, dostawę i montaż 11 ławek, 52,2mb siedzisk drewnianych na elementach z betonu architektonicznego, 6 koszy na śmieci, 9 stojaków rowerowych. Ławki z białego betonu architektonicznego z czarnymi (antracytowymi) drewnianymi siedziskami (analogiczne drewniane siedziska na elementach z betonu architektonicznego). Kosze na śmieci dostosowane do ławki zarówno wymiarami jak i kształtem (podstawa kwadratowa, okrągły wkład z blach ocynkowanej). Stojaki rowerowe o prostej geometrycznej formie, stalowe, malowane proszkowo na kolor czarny. Do oferty dołączyć karty katalogowe proponowanych zestawów wraz z ich danymi technicznymi i zdjęciami. Wszystkie elementy montowane na stałe i kotwione pod kostki chodnikowe do betonowych fundamentów wg wytycznych producenta. Wszystkie elementy mają być wandaloodporne, wytrzymałe na działania warunków atmosferycznych i odporne na szkodniki. Mają być wykonane z materiałów bardzo dobrej jakości. 1.5. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: a) wykonanie na własny koszt w ramach zaoferowanej ceny wszelkich niezbędnych na czas prowadzenia budowy robót przygotowawczych i zabezpieczeniowych, odwodnienie terenu placu budowy i wykopów na czas prowadzenia robót (jeśli taka konieczność wystąpi) oraz wszelkich robót rozbiórkowych i przygotowawczych; b) zapewnienie bieżącej rzetelnej obsługi geodezyjnej i geotechnicznej robót będących przedmiotem zamówienia; c) sporządzenie przez kierownika budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz wypełnienie na własny koszt warunków tam określonych, związanych z bezpieczeństwem i ochroną zdrowia; d) uczestnictwo w kontrolach związanych z procedurą uzyskania pozwolenia na użytkowanie; e) spełnienie wszelkich wymogów wynikających z protokołu ZUD, warunków technicznych przyłączenia, poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych -dotyczy części zagospodarowania terenu; f) wykonanie wszystkich niezbędnych prób, badań, sprawdzeń i rozruchów; g) wykonanie dokumentacji fotograficznej przed, w trakcie i po wykonaniu zadania oraz przekazywanie jej Zamawiającemu na nośnikach elektronicznych (np. płyta CD, dysk przenośny); h) wykonanie i dostarczenie w trakcie czynności odbiorowych inwentaryzacji powykonawczej w ilości 10 szt.(Inwentaryzacje oddzielnie dla części z pozwoleniem na budowę i oddzielnie dla części na zgłoszenie) wraz z dokumentacją powykonawczą budowy (2 komplety ponumerowane i ze spisem treści zawierające: projekt powykonawczy, protokoły badań i sprawdzeń, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, instrukcje konserwacji, karty katalogowe na montowane meble, wykaz instalowanych mebli i ich cen, oraz inne dokumenty wymagane Prawem budowlanym); i) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy oraz poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych (na przykład z zapewnieniem transportu technologicznego materiałów, poniesieniem kosztów zajęcia terenu na czas prowadzenia robót budowlanych); j) rozliczenie się z materiałów z rozbiórki tj. kostki betonowej brukowej. Kostka betonowa brukowa z rozbiórki musi być złożona na dostarczonych przez wykonawcę paletach i zabezpieczona folią; k) prowadzenie prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony środowiska. Wszystkie odpady (nie wymienione powyżej) należy przekazywać wyspecjalizowanym firmom posiadającym wymagane prawem pozwolenia na transport i zbieranie odpadów. UWAGA Przedmiot zamówienia określa niniejsza Specyfikacja, w tym projekt budowlano - wykonawczy, przedmiar robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. Załączony przedmiar robót należy traktować pomocniczo. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z całą dokumentacją oraz dołożyć najwyższej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji przedmiotu zamówienia. Załączona dokumentacja zawiera również części projektu, które uległy zmianie w wyniku etapowania oraz zmian inwestorskich. Projekty należy rozpatrywać łącznie. W pierwszej kolejności projekt wykonawczy (zamienny) opracowany przez Pracownię Projektową DROGBIT z kwietnia 2014 r. Wykonawca sporządzi kosztorysy ofertowe (uproszczone) wraz z załączeniem tabeli elementów scalonych, szczegółowym zestawieniem zbiorczym nakładów z kosztorysów w zakresie robocizny, materiałów, i sprzętu. UWAGA Użyte w dokumentacji projektowej opisujących przedmiot zamówienia nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach. Dla urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań, które w w/w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawcy mogą zaproponować inne urządzenia techniczne, materiały lub rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności i trwałości całego układu, będącego przedmiotem zamówienia, z zapewnieniem uzyskania przez wykonawcę i na jego koszt wszelkich ewentualnych uzgodnień, w tym w razie potrzeby autora dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dla urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań, które w w/w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały opisane za pomocą norm, aprobat i specyfikacji technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia techniczne, materiały i rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.20.00-5, 45.11.12.00-0, 45.11.27.00-2, 45.23.32.22-1, 45.11.27.10-5, 45.31.61.00-6, 45.31.43.00-4, 45.33.00.00-9, 45.33.24.00-7, 45.33.22.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 14 000,00 zł ( słownie: czternaście tysięcy zł.)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ 2. Podwykonawstwo - informacja sporządzona wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, w szczególności w przypadku podmiotów występujących wspólnie - przygotowane zgodnie z zapisami SIWZ. 4. Wypełnione kosztorysy ofertowe (uproszczone) wraz z załączeniem tabeli elementów scalonych, szczegółowym zestawieniem zbiorczym nakładów z kosztorysów w zakresie robocizny, materiałów, i sprzętu 5. dokument wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza zmianę okresu przewidzianego na ukończenie robót gdy wystąpią: a) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi warunkami realizacji, tj. warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: wykopaliska archeologiczne, niewypały i niewybuchy, niezinwentaryzowane lub błędnie zinwentaryzowane obiekty budowlane; b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie robót przez Zamawiającego lub rezygnację przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; zmiany spowodowane koniecznością wykonania zamówienia dodatkowego, w rozumieniu przepisów o zamówieniach publicznych, którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy; kolizje z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami; w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji; c) Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: 2. Zamawiający dopuszcza: a) zmianę osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu umowy na skutek np. śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy lub jeżeli zmiana ta stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn, np. Rezygnacji. Zmiana osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy może nastąpić po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego i spełnieniu przez te osoby warunków SIWZ; b) zmianę wynagrodzenia, będącą wynikiem dokonania rozliczeń wykonanych robót. Każdy wniosek o zmianę zapisów umowy winien być przedłożony przez Wykonawcę pisemnie wraz z uzasadnieniem. Zmiana zapisów umowy może być przez Zamawiającego uznana wyłącznie w zakresie określonym w art. 144 ust. 1 ustwy Pzp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2014 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego Pl. Staszica 10, 64-920 Piła w pok. Nr 134, piętro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie