Piła: świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji podsystemów wchodzących w skład Zintegrowanego Systemu Zarządzania Miastem
Numer ogłoszenia: 3755 - 2014; data zamieszczenia: 08.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566 , strona internetowa www.um.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji podsystemów wchodzących w skład Zintegrowanego Systemu Zarządzania Miastem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji podsystemów wchodzących w skład Zintegrowanego Systemu Zarządzania Miastem.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00-5.
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Usługa świadczenia asysty technicznej i konserwacji podsystemów wchodzących w skład Zintegrowanego Systemu Zarzadzania Miastem może być wykonana tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Zamówienie udzielone wykonawcy, nie były objęte zamówieniem podstawowym, a wykonanie ich stało się konieczne na skutek okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia; oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego jest niemożliwe z przyczyn technicznych i wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów. Prawidłowe wykonywanie zamówienia związanego z obsługa Zintegrowanego Systemu Zarzadzania Miastem jest świadczenia asysty technicznej i konserwacji podsystemów wchodzących w jego skład. Usługa ta obejmuję; telefoniczna pomoc i doradztwo w sprawie używania programów, usuwanie błędów zgłaszanych przez Zamawiającego, aktualizację programów wynikającą ze zmiany przepisów prawnych, powszechnie obowiązujących, pomoc i doradztwo w administrowaniu programami.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Zakład Usług Informatycznych OTAGO Sp. z o.o., ul. Heweliusza 11, 80-890 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.