Piła: Opróżnianie i dezynfekcja pojemników na psie odchody zlokalizowanych na terenie miasta Piły
Numer ogłoszenia: 275827 - 2013; data zamieszczenia: 18.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opróżnianie i dezynfekcja pojemników na psie odchody zlokalizowanych na terenie miasta Piły.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: opróżnianiu 285 pojemników o pojemności 35 litrów na psie odchody zlokalizowanych na terenie miasta Piły. Usługa będzie polegała na: 1) opróżnianiu raz w tygodniu w każdą środę (w przypadku gdy środa będzie dniem wolnym od pracy to w kolejny dzień pracujący) i wyposażaniu w foliowe worki (co tydzień inny kolor) oraz utrzymaniu czystości wokół pojemników, 2) myciu i dezynfekcji pojemników raz w miesiącu, 3) transporcie i utylizacji odpadów. Wykonawca ponosił będzie koszty zakupu i wymiany worków, jak również transportu odpadów i ich unieszkodliwiania. Wykonawca staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac. Wykonawca na bieżąco kontrolować będzie zamocowanie koszy i słupków, a w razie potrzeby usuwać drobne usterki. Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego informowania Zamawiającego o uszkodzonych koszach lub innych nieprawidłowościach występujących w trakcie realizacji zamówienia (wskazana forma pisemna). W przypadku uszkodzenia koszy przez Wykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania. Wykonawca zapewni stałą łączność telefoniczną z Zamawiającym, jak również stałe łącze internetowe, umożliwiające kontakt z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia Wykonawcy w trakcie trwania umowy interwencyjnego opróżnienia koszy. W takiej sytuacji, działając na wyraźne polecenie Zamawiającego, wykonawca interwencyjnie wykona zleconą czynność, a jego wynagrodzenie miesięczne zostanie adekwatnie zwiększone do liczby dodatkowych opróżnień. O konieczności opróżnianie koszy poza harmonogramem Wykonawca zostanie powiadomiony e-mailem lub telefonicznie. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody osób trzecich powstałe na skutek wykonywanych usług objętych umową. Wykonawca zapewnieni pracowników (ubranych w estetyczne ubrania robocze z logo firmy) oraz odpowiednie pojazdy (oznakowane), sprzęt i urządzenia niezbędne do realizacji prac, w ilości gwarantującej realizację zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający - w ramach przedmiotu zamówienia - będzie żądał od Wykonawcy każdorazowo karty przekazania odpadów które dołączy do faktury. Wynagrodzenie miesięczne zostanie ustalone według cen jednostkowych ujętych w formularzu oferty. Ilość pojemników na psie odchody do opróżniania może ulec zmianie proporcjonalnie zwiększając wynagrodzenie za wykonaną usługę za dany miesiąc. Umowa z Wykonawcą ulega wcześniejszemu rozwiązaniu w razie wyczerpania środków finansowych za całość zamówienia. Aktualny wykaz lokalizacji pojemników na psie odchody Wykonawca otrzyma po podpisaniu umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8, 90.60.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: zezwolenie na transport odpadów zgodnie z ar. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz. U. z 2010 r., Nr 185 poz. 1243 ze zmianami) w związku z art. 233 i art. 234 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. Z 2013 roku poz. 21) lub umowę zawartą z podmiotem posiadającym takie zezwolenie w związku z art. 24 ust. 3, ust. 4 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 roku poz. 21) oraz jeden z niżej wymienionych dokumentów: - zezwolenie na przetwarzanie odpadów zgodnie z art. 42 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. Z 2013 roku poz. 21) lub - zezwolenie na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz. U. Z 2010 roku, Nr 185, poz. 1243 ze zmianami) w związku z art. 232 ust. 1 i 2 z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 roku poz.21) lub - umowę zawartą z podmiotem posiadającym takie zezwolenie w związku z art. 232 ust. 5 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 roku poz. 21) W przypadku, gdy okres obowiązywania zezwolenia na transport odpadów i zezwolenia na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów upływa w okresie realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty wynikające z wymogów prawnych dotyczących tego zagadnienia. Niedostarczenie nowych zezwoleń i dokumentów skutkuje rozwiązaniem umowy przez Zamawiającego.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Wypełniony formularz ofertowy (zalącznik nr 1 do SIWZ) b) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami SIWZ. c) Parafowany wzór umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. d) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SIWZ. e) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pila.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2013 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134, I piętro, Kancelaria Główna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie