Piła: Obsługa geodezyjna Urzędu Miasta Piły w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 273833 - 2013; data zamieszczenia: 17.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 249679 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa geodezyjna Urzędu Miasta Piły w 2014 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Rodzaj wykonywanej usługi obejmuje następujące prace geodezyjne (elementy zamówienia): 1) Podziały nieruchomości 2) Wznowienie granic nieruchomości 3) Pomiar sytuacyjno - wysokościowy 4) Inne prace geodezyjne nie wymienione w punktach 1 - 3 Wymagany termin wykonania prac: 1) Podziały nieruchomości: - prace kameralne (projekt podziału na aktualnym podkładzie mapowym): 21 dni od otrzymania zlecenia, - prace polowe: wyniesienie podziału na gruncie i wykonanie dokumentacji geodezyjnej: 28 dni od otrzymania informacji o tym, że decyzja zatwierdzająca podział stała się ostateczna. 2) Wznowienia granic: 21 dni od otrzymania zlecenia. 3) Pomiar sytuacyjno - wysokościowy: 14 dni od otrzymania zlecenia. 4) Inne prace geodezyjne nie wymienione w punktach 1) - 3): 14 dni od otrzymania zlecenia, w wyjątkowych przypadkach, gdy specyfika prac będzie wymagała dłuższego czasu wykonania, dopuszcza się przedłużenie terminu 14 dniowego, w oparciu o terminy wynikające z przepisów prawa. Uwaga: Zamawiający może zawiesić realizację zlecenia lub przedłużyć termin wykonania, w przypadku konieczności przeprowadzenia ustalenia granic lub wystąpienia okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, przejściowo uniemożliwiających realizację zlecenia (np. warunki atmosferyczne). W takim przypadku płatność za wykonanie zlecenia zostanie uiszczona po wykonaniu zlecenia, które nastąpi w terminie 14 dni od ustania przyczyny powodującej zawieszenie lub przedłużenie terminu realizacji zadania. Zamawiającemu przysługuje możliwość anulowania udzielonego zlecenia. W takim przypadku płatność za wykonanie części zlecenia zostanie uiszczona w wysokości: a) w przypadku zgłoszenia pracy w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Pile - w wysokości opłaty, którą zostanie obciążony Wykonawca za anulowanie zgłoszenia - do faktury należy dołączyć kopię rachunku. b) w przypadku wykonania I etapu prac - w wysokości 90 % wartości za wykonanie zlecenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.50.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65040,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 64335,15
Oferta z najniższą ceną: 64335,15 / Oferta z najwyższą ceną: 88293,02
Waluta: PLN.