Piła: Miejska sala koncertowo - audiowizualna w budynku przy ul. Dąbrowskiego 8 (Rozbudowa i przebudowa istniejącej sali kinowej na salę koncertowo - audiowizualną wraz z uzupełnieniem programu o funkcje garderoby, pomieszczeń techniczno - sanitarnych i gastronomii) - Etap I - przetarg P1 (E1) - wykonanie robót dodatkowych
Numer ogłoszenia: 518086 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 261985 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Miejska sala koncertowo - audiowizualna w budynku przy ul. Dąbrowskiego 8 (Rozbudowa i przebudowa istniejącej sali kinowej na salę koncertowo - audiowizualną wraz z uzupełnieniem programu o funkcje garderoby, pomieszczeń techniczno - sanitarnych i gastronomii) - Etap I - przetarg P1 (E1) - wykonanie robót dodatkowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje : 1) rozbiórka dodatkowych warstw na dachu, 2) montaż nadprozy stalowych , wzmocnienia konstrukcji stalowych, 3) fundament pod słup stalowy dla centrali wentylacyjnej 4) roboty rozbiórkowe na widowni 5) wzmocnienie płyt widowni 6) wymiana podłoża pod posadzki w części pomieszczeń zaplecza 7) wzmocnienie belki żelbetowej w pomieszczeniu 0.16 8) remont górnej części widowni 9) dodatkowa konstrukcja wsporcza, wynikająca ze względów bezpieczeństwa pod kanały wentylacyjne na dachu zgodnie z protokołem konieczności nr 1 z dnia 22.11.2013 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 267861,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 329469,72
Oferta z najniższą ceną: 329469,72 / Oferta z najwyższą ceną: 329469,72
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wykonanie ww robót jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wczesniej do przewidzenia. Ponadto z przyczyn technicznych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia wyższych kosztów, a wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.