Piła: Miejska sala koncertowo - audiowizualna w budynku przy ul. Dąbrowskiego 8 (Rozbudowa i przebudowa istniejącej sali kinowej na salę koncertowo - audiowizualną wraz z uzupełnieniem programu o funkcje garderoby, pomieszczeń techniczno - sanitarnych i gastronomii) - Etap I - przetarg P1 (E1) - wykonanie robót dodatkowych
Numer ogłoszenia: 518086 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 261985 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Miejska sala koncertowo - audiowizualna w budynku przy ul. Dąbrowskiego 8 (Rozbudowa i przebudowa istniejącej sali kinowej na salę koncertowo - audiowizualną wraz z uzupełnieniem programu o funkcje garderoby, pomieszczeń techniczno - sanitarnych i gastronomii) - Etap I - przetarg P1 (E1) - wykonanie robót dodatkowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje : 1) rozbiórka dodatkowych warstw na dachu, 2) montaż nadprozy stalowych , wzmocnienia konstrukcji stalowych, 3) fundament pod słup stalowy dla centrali wentylacyjnej 4) roboty rozbiórkowe na widowni 5) wzmocnienie płyt widowni 6) wymiana podłoża pod posadzki w części pomieszczeń zaplecza 7) wzmocnienie belki żelbetowej w pomieszczeniu 0.16 8) remont górnej części widowni 9) dodatkowa konstrukcja wsporcza, wynikająca ze względów bezpieczeństwa pod kanały wentylacyjne na dachu zgodnie z protokołem konieczności nr 1 z dnia 22.11.2013 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 267861,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę