Piła: Miejska sala koncertowo-audiowizualna w budynku przy ul. Dąbrowskiego 8 (Rozbudowa i przebudowa istniejącej sali kinowej na salę koncertowo - audiowizualną wraz z uzupełnieniem programu o funkcje garderoby, pomieszczeń techniczno - sanitarnych i gastronomii) - ETAP I - przetarg P1 (E!) - wykonanie robót dodatkowych
Numer ogłoszenia: 261985 - 2013; data zamieszczenia: 04.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566 , strona internetowa www.um.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Miejska sala koncertowo-audiowizualna w budynku przy ul. Dąbrowskiego 8 (Rozbudowa i przebudowa istniejącej sali kinowej na salę koncertowo - audiowizualną wraz z uzupełnieniem programu o funkcje garderoby, pomieszczeń techniczno - sanitarnych i gastronomii) - ETAP I - przetarg P1 (E!) - wykonanie robót dodatkowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót objętych niniejszym zamówieniem: 1) Rozbiórka dodatkowych warstw na dachu. 2) Montaż nadproży stalowych , wzmocnienia konstrukcji stalowej. 3) Fundament pod słup stalowy dla centrali wentylacyjnej - dodatkowa dokumentacja projektowa w trakcie realizacji robót 4) Roboty rozbiórkowe na widowni, wynikające ze zmian geometrii widowni i jej odciążenia, w związku ze zmianami w dokumentacji projektowej. 5) Wzmocnienie płyt widowni. 6) Wymiana podłoża pod posadzki w części pomieszczeń zaplecza. 7) Wzmocnienie belki żelbetowej w pomieszczeniu 0.16 8) Remont górnej części widowni 9) Dodatkowa konstrukcja wsporcza, wynikająca ze względów bezpieczeństwa pod kanały wentylacyjne na dachu Szczegółowe uzasadnienie wykonania robót dodatkowych zawarte jest w protokole konieczniości nr 1 z dnia 22 listopada 2013 r. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Dostarczone materiały powinny posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie przepisami dopuszczenia do stosowania..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-1.
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Wykonanie ww robót jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wczesniej do przewidzenia. Ponadto z przyczyn technicznych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia wyższych kosztów, a wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Konsorcjum Lider - KMC Administrator Nieruchomości i Inwestycje Sp. z o.o. Konsorcjant - Przedsiębiorstwo Usług Specjalistycznych SPADOCHRONIARZ, Pl. Staszica 1, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.