Piła: sukcesywne wykonywanie wycen nieruchomości pod potrzeby Zamawiającego w 2014 roku ( 2 zadania)
Numer ogłoszenia: 244729 - 2013; data zamieszczenia: 19.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne wykonywanie wycen nieruchomości pod potrzeby Zamawiającego w 2014 roku ( 2 zadania).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne wykonywanie wycen nieruchomości pod potrzeby Zamawiającego w 2014 roku ( 2 zadania) Zadanie 1 - obejmuje wykonywanie następujących czynności: 1) Określenie wartości rynkowej nieruchomości lokalowej; 2) Określenie wartości rynkowej nieruchomości gruntowej zabudowanej, w tym wycena: - budynku mieszkalnego z budynkami przynależnymi; - budynku przemysłowego , handlowo- usługowego, magazynowego, biurowego, produkcyjnego, usługowego, gospodarczego lub podobnego; - budynku transportu i łączności; - budynku oświaty, nauki i kultury oraz sportowego; - budynku produkcyjnego, składowo- magazynowego lub podobnego; - innego budynku niemieszkalnego; - budowli ( np. ogrodzenia, place utwardzone itp.) Zadanie 2 - obejmuje wykonywanie następujących czynności: 1) Określenie wartości : - prawa własności nieruchomości gruntowej niezabudowanej; - prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej niezabudowanej; - nieruchomości gruntowej dla celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności i sprzedaży na własność nieruchomości oddanej w użytkowanie wieczyste; - gruntu dla celu inwentaryzacji mienia; - nieruchomości dla celu aktualizacji i ustalenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu; - służebności gruntowej; - służebności przesyłu; - nieruchomości niezabudowanej w terminie; - nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej; - nieruchomości leśnej; - nieruchomości celem ustalenia jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem lub zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego; - składników majątkowych takich, jak: drzewa, krzewy, środki ruchome..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami SIWZ. 2) Formularz cenowy zał. 1A i zał. 1B 3)Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej/ informacja, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - zał. 4 4) Parafowany projekt umowy - załącznik nr 8A i 8B

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2013 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 piętro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Określenie wartości rynkowej nieruchomości.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Określenie wartości.