Piła: Sporządzenie dokumentacji zamiennej dla zadania pn: Miejska sala koncertowo - audiowizualna w budynku w Pile przy ul. Dąbrowskiego 8 - rozbudowa i przebudowa istniejącej sali kinowej na salę koncertowo - audiowizualną wraz z uzupełnieniem programu o funkcje garderoby, pomieszczeń techniczno - sanitarnych i gastronomii, rozbudowa budynku o zewnętrzny taras, zmiana elewacji części parterowej , zmiana zagospodarowania terenu w zakresie placu wejściowego, remont nawierzchni parkingowej
Numer ogłoszenia: 204586 - 2013; data zamieszczenia: 27.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 195622 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie dokumentacji zamiennej dla zadania pn: Miejska sala koncertowo - audiowizualna w budynku w Pile przy ul. Dąbrowskiego 8 - rozbudowa i przebudowa istniejącej sali kinowej na salę koncertowo - audiowizualną wraz z uzupełnieniem programu o funkcje garderoby, pomieszczeń techniczno - sanitarnych i gastronomii, rozbudowa budynku o zewnętrzny taras, zmiana elewacji części parterowej , zmiana zagospodarowania terenu w zakresie placu wejściowego, remont nawierzchni parkingowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie : sporządzenie dokumentacji zamiennej uwzględniającej podział inwestycji na etapy, w tym: zmiana warunków ewakuacji w obiekcie tymczasowe, dodatkowe elementy architektoniczne, podział dokumentacji branżowych zmiana zagospodarowania terenu, w tym zmiana rozwiązań wysokościowych związana z modyfikacją sposobu odwodnienia placu wejściowego uzyskanie nowych uzgodnień, w tym ZUDP oraz zamiennego pozwolenia na budowę w razie konieczności zmiany w wyposażeniu i technologii scenicznej na sali wielofunkcyjnej zmiana kosztorysów inwestorskich zmiana przedmiaru robót zmiany w rozwiązaniuwentylacji zaplecza sali (socjalne + gastronomia) w związku z decyzją o wykonaniu instalacji wentylacji hallu wejściowego wg projektu Art Home (zaprojektowanie nowej centralki wentylacyjnej dla potrzeb zaplecza); wprowadzenie niezbędnych zmian w zakresie pozostałych instalacji sanitarnych, które należy skorygować ze względu na wprowadzone zmiany w rozwiązaniach instalacji wentylacyjnej (np. woda lodowa, ciepło technologiczne); wykreślenie z projektu elementów wykonanych w etapie prac Inkubator - hall wejściowy (ogrzewanie, wentylacja).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę