Piła: Sporządzenie dokumentacji zamiennej dla zadania pn: Miejska sala koncertowo - audiowizualna w budynku w Pile przy ul. Dąbrowskiego 8 - rozbudowa i przebudowa istniejącej sali kinowej na salę koncertowo - audiowizualną wraz z uzupełnieniem programu o funkcje garderoby, pomieszczeń techniczno - sanitarnych i gastronomii, rozbudowa budynku o zewnętrzny taras, zmiana elewacji części parterowej , zmiana zagospodarowania terenu w zakresie placu wejściowego, remont nawierzchni parkingowej
Numer ogłoszenia: 195622 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566 , strona internetowa www.bip.um.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie dokumentacji zamiennej dla zadania pn: Miejska sala koncertowo - audiowizualna w budynku w Pile przy ul. Dąbrowskiego 8 - rozbudowa i przebudowa istniejącej sali kinowej na salę koncertowo - audiowizualną wraz z uzupełnieniem programu o funkcje garderoby, pomieszczeń techniczno - sanitarnych i gastronomii, rozbudowa budynku o zewnętrzny taras, zmiana elewacji części parterowej , zmiana zagospodarowania terenu w zakresie placu wejściowego, remont nawierzchni parkingowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sporządzenie dokumentacji zamiennej uwzględniającej podział inwestycji na etapy, w tym: zmiana warunków ewakuacji w obiekcie; tymczasowe, dodatkowe elementy architektoniczne; podział dokumentacji branżowych; zmiana zagospodarowania terenu, w tym zmiana rozwiązań wysokościowych związana z modyfikacją sposobu odwodnienia placu wejściowego; uzyskanie nowych uzgodnień, w tym ZUDP oraz zamiennego pozwolenia na budowę w razie konieczności; zmiany w wyposażeniu i technologii scenicznej na sali wielofunkcyjnej; zmiana kosztorysów inwestorskich; zmiana przedmiaru robót; zmiany w rozwiązaniuwentylacji zaplecza sali (socjalne + gastronomia) w związku z decyzją o wykonaniu instalacji wentylacji hallu wejściowego wg projektu Art Home (zaprojektowanie nowej centralki wentylacyjnej dla potrzeb zaplecza); wprowadzenie niezbędnych zmian w zakresie pozostałych instalacji sanitarnych, które należy skorygować ze względu na wprowadzone zmiany w rozwiązaniach instalacji wentylacyjnej (np. woda lodowa, ciepło technologiczne); wykreślenie z projektu elementów wykonanych w etapie prac Inkubator - hall wejściowy (ogrzewanie, wentylacja).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA