Piła: Sporządzenie dokumentacji zamiennej dla zadania pn: Miejska sala koncertowo - audiowizualna w budynku w Pile przy ul. Dąbrowskiego 8 - rozbudowa i przebudowa istniejącej sali kinowej na salę koncertowo - audiowizualną wraz z uzupełnieniem programu o funkcje garderoby, pomieszczeń techniczno - sanitarnych i gastronomii, rozbudowa budynku o zewnętrzny taras, zmiana elewacji części parterowej , zmiana zagospodarowania terenu w zakresie placu wejściowego, remont nawierzchni parkingowej
Numer ogłoszenia: 195622 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566 , strona internetowa www.bip.um.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie dokumentacji zamiennej dla zadania pn: Miejska sala koncertowo - audiowizualna w budynku w Pile przy ul. Dąbrowskiego 8 - rozbudowa i przebudowa istniejącej sali kinowej na salę koncertowo - audiowizualną wraz z uzupełnieniem programu o funkcje garderoby, pomieszczeń techniczno - sanitarnych i gastronomii, rozbudowa budynku o zewnętrzny taras, zmiana elewacji części parterowej , zmiana zagospodarowania terenu w zakresie placu wejściowego, remont nawierzchni parkingowej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sporządzenie dokumentacji zamiennej uwzględniającej podział inwestycji na etapy, w tym: zmiana warunków ewakuacji w obiekcie; tymczasowe, dodatkowe elementy architektoniczne; podział dokumentacji branżowych; zmiana zagospodarowania terenu, w tym zmiana rozwiązań wysokościowych związana z modyfikacją sposobu odwodnienia placu wejściowego; uzyskanie nowych uzgodnień, w tym ZUDP oraz zamiennego pozwolenia na budowę w razie konieczności; zmiany w wyposażeniu i technologii scenicznej na sali wielofunkcyjnej; zmiana kosztorysów inwestorskich; zmiana przedmiaru robót; zmiany w rozwiązaniuwentylacji zaplecza sali (socjalne + gastronomia) w związku z decyzją o wykonaniu instalacji wentylacji hallu wejściowego wg projektu Art Home (zaprojektowanie nowej centralki wentylacyjnej dla potrzeb zaplecza); wprowadzenie niezbędnych zmian w zakresie pozostałych instalacji sanitarnych, które należy skorygować ze względu na wprowadzone zmiany w rozwiązaniach instalacji wentylacyjnej (np. woda lodowa, ciepło technologiczne); wykreślenie z projektu elementów wykonanych w etapie prac Inkubator - hall wejściowy (ogrzewanie, wentylacja).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
W związku z realizacją inwestycji: Miejska sala koncertowo-audiowizualna w budynku w Pile przy ul. Dąbrowskiego 8 Gmina Piła przeprowadziła postępowanie na opracowanie dokumentacji projektowej dla tego zadania. Dokumentację projektowo- kosztorysową opracowało biuro projektowe Sound&Space Robert Lebioda, ul. Biegańskiego 61A, 60-682 Poznań (umowa 52/PNII/2012 z dnia 17.08.2012r.) Równolegle na terenie inwestycji prowadzona jest przez spółkę INWEST-PARK budowa Pilskiego Inkubatora Przedsiębiorczości. Powierzchnia kuluarów przed salą stanowi część wspólną obu inwestycji, wymaga to koordynacji w zakresie robót budowlanych na tej powierzchni między innymi w zakresie przejść instalacjami. Ponadto przez teren projektowanego do przebudowy parkingu przed salą miejską Spółka MWiK w Pile planuje w połowie roku wykonać budowę kolektora kanalizacji deszczowej, co również wiąże się z koniecznością koordynacji robót dla obu zadań. W związku z powyższym już po zrealizowaniu dokumentacji przez Sound&Space i jej odebraniu zaistniała konieczność etapowej realizacji przedsięwzięcia, co wiąże się z potrzebą wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej podział inwestycji na etapy, w tym: zmiany warunków ewakuacji w obiekcie; wykonania tymczasowych obiektów architektonicznych; podziału dokumentacji branżowych; zmiany zagospodarowania terenu; uzyskania nowych uzgodnień, w tym ZUDP oraz zamiennego pozwolenia na budowę; zmiany kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót Zgodnie z Art. 67 ust.1 lit. b. zamawiający zamówienia udzieli wykonawcy dokumentacji podstawowej, gdyż usługa ta może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
SUND&SPACE Robert Lebioda, ul. Biegańskiego 61A, 60-682 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.