Piła: Miejska sala koncertowo-audiowizualna w budynku w Pile przy ul. Dąbrowskiego 8 (Rozbudowa i przebudowa istniejącej sali kinowej na salę koncertowo-audiowizualną wraz z uzupełnieniem programu o funkcje garderoby, pomieszczeń techniczno-socjalnych i gastronomii) - dostawa i montaż foteli dla widowni dla miejskiej sali koncertowo-audiowizualnej
Numer ogłoszenia: 203383 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Miejska sala koncertowo-audiowizualna w budynku w Pile przy ul. Dąbrowskiego 8 (Rozbudowa i przebudowa istniejącej sali kinowej na salę koncertowo-audiowizualną wraz z uzupełnieniem programu o funkcje garderoby, pomieszczeń techniczno-socjalnych i gastronomii) - dostawa i montaż foteli dla widowni dla miejskiej sali koncertowo-audiowizualnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych foteli dla widowni w ilości 290 sztuk (w tym 234 szt. foteli bez pulpitów + 56 szt. foteli z pulpitami składanymi). Zamawiający wymaga aby oferowane fotele spełniały wymogi trudno palności oraz aby nie wydzielały produktów rozkładu i spalania, określonych jako bardzo toksyczne, zgodnie z Polską Normą dotyczącą badań wydzielania produktów toksycznych. SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1) WYMIARY FOTELA a) wysokość całkowita do 880 mm, b) głębokość złożonego fotela wraz z podłokietnikami max 460 mm, c) szerokość krzesła w osiach podłokietników max 550 mm, d) głębokość siedziska min. 465 mm. 2) BOKI FOTELA - szkielet boku wykonany ze sklejki wielowarstwowej gr. min.4,5mm, - sklejka zewnętrzna, malowana i lakierowana w kolorze czarnym z połyskiem (wykończenie identyczne z wykończeniem oparcia), wewnętrzna część pokrycia boku- tapicerka, - blok gąbki CM-24 (gr. formatki 0,9 mm), - w górnej części boki zakończone podłokietnikiem z drewna litego - bukowego (barwionego na kolor drewna wiśnia),lakierowanego, kształtem nawiązujące do sklejki oparcia. 3) OPARCIE FOTELA Oparcie wykonane ze sklejki profilowanej z tapicerowaną poduszką: - szkielet oparcia wykonany ze sklejki wielowarstwowej o gr. min. 12 mm wyginanej do wewnątrz, zapewniając estetyczne połączenie z bokami fotela, - sklejka zewnętrzna oparcia 12 mm,malowana i lakierowana w kolorze czarnym z połyskiem, - poduszka oparcia wykonana ze sklejki szkieletu oparcia o grubości min. 4,5 mm, z przyklejoną formatką gąbki - pianki poliuretanowej wylewanej w systemie SPECFLEX NE 150 i dodatkowo uniepalnionej. 4) SIEDZISKO FOTELA Siedzisko uchylne, wyprofilowane, zaprojektowane przy zachowaniu zasad ergonomii i gwarantujące komfort użytkowania. Stelaż siedziska krzesła wykonany z metalu, zatopiony w piance poliuretanowej (niepalnej). Pianka poliuretanowa wylewana w systemie SPECFLEX NE 150 i dodatkiem uniepalniona. Siedzisko w pokrowcu zamykanym na zamek błyskawiczny. Krzesło wyposażone w mechanizm sprężynowy oraz system cichego zamykania siedziska. 5) TAPICERKA FOTELA Tkanina w jasnym kolorze beżowym lub popielatym (doprecyzowanie kolorystyki z Zamawiającym nastąpi na etapie realizacji przedmiotu zamówienia), drobnowzorzysta. Materiał tapicerski: 100% Poliester o odporności na ścieranie min. 70.000 cykli Martindale, posiadająca europejski atest trudnopalności: 1 klasa, F- certyfikat M1, D klasa B1 DIN, klasyfikacja ogniowa w zakresie wydzielania toksycznych produktów spalania wg kryteriów normy PN-88/B-02855, trudnopalność: EN 1021-1 (papieros), EN 1021-2 (zapałka), M1 H040724, BS 5852 :1990 Source 5 (Crib 5). 6) PODŁOKIETNIK FOTELA Wykonany z drewna litego-bukowego, barwionego na kolor drewna wiśni, lakierowany, wzorem i kształtem winien być dopasowany do tylnej części oparcia wykonanego ze sklejki. Wspólny podłokietnik przy kolejnych krzesłach w rzędzie winien być identyczny jak podłokietniki skrajne. 7) SKŁADANY PULPIT FOTELA Wykonany ze sklejki wielowarstwowej, bejcowanej na kolor drewna wiśnia, lakierowany. Zamocowany na obrotowym uchwycie z tworzywa, z przodu fotela do nogi. Dostępny w wersji dla prawo i dla leworęcznych o wielkości umożliwiającej prowadzenie notatek lub korzystanie z laptopa. Fotel musi być przystosowany do montażu pulpitu do pisania. 8) NOGA FOTELA Nogi fotela wykonane z profili stalowych, osłoniętych poszyciem z blachy. Konstrukcja nośna w estetycznej osłonie (obudowie) z metalu, wykończenie - stal nierdzewna szczotkowana, wymaga się całkowitego maskowania mocowania fotela do podłoża. Uwaga: Wszelkie nakładki, zaślepki na śruby nie będą uznawane jako osłona (obudowa). 9) WYMAGANIA DOTYCZĄCE ATESTÓW JAKIE MUSZĄ POSIADAĆ OFEROWANE FOTELE a) Atest wytrzymałościowy w zakresie bezpieczeństwa użytkowania wg normy PN-EN 12727:2004 wydany przez akredytowane laboratorium. b) Klasyfikacja Ogniowa w zakresie zapalności mebli tapicerskich wg normy PN-EN 1021.1 oraz PN-EN 1021.2 wydana przez akredytowane laboratorium. c) Klasyfikacja ogniowa w zakresie wydzielania toksycznych produktów spalania wg kryteriów normy PN/88/B/02855 wydana przez akredytowane laboratorium. d) Atest Higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny. e) Raport z badań właściwości dźwiękochłonnych foteli teatralno - kinowych wydany przez Instytut Techniki Budowlanej lub przez akredytowane laboratorium wg. normy PN-EN ISO 354:2005 oraz PN-EN ISO 11654:1999. f) Fotele muszą spełniać dodatkowo poniższe osiągi akustyczne z dopuszczalnym marginesem ± 5%. Współczynnik absorbcji (alfa) fotela nie wyższy niż: Częstotliwość (Hz) 125 250 500 1000 2000 4000. Fotel bez widza 0,30 0,45 0,55 0,55 0,55 0,60. Fotel z widzem 0,45 0,60 0,75 0,75 0,75 0,85. Wszystkie fotele muszą być wyposażone w numery miejsc, montowane na spodzie siedziska wykonane z laminatu grawerskiego- cyfry arabskie. Numeracja rzędów na skrajnych bokach foteli, materiał: laminat grawerski, cyfry rzymskie. Rozkład i sposób zamontowania foteli musi spełniać wymogi aktualnych przepisów i norm, a w szczególności § 261 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. nr 75 z 2002 r., poz. 690 z późniejszymi zmianami). Fotele powinny być dopuszczone do użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. 10) MONTAŻ Fotele zostaną dostarczone i zamontowane przez Wykonawcę własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający ich nienaruszalność w terminie wcześniej uzgodnionym z Zamawiającym. Fotele muszą być zamontowane zgodnie z projektem - rysunkiem rozmieszczenia foteli (zał. nr 7 do SIWZ), normami p.poż. i normami bezpieczeństwa. Wartość montażu w stosunku do wartości całego zamówienia musi się mieścić w granicach 5 - 10%. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO 1) Wykonawca dołączy do oferty projekt rozmieszczenia oferowanych foteli wraz z podaniem ich wymiarów i odległości. 2) Wykonawca wraz z ofertą dostarczy model prezentacyjny oferowanego fotela w postaci dwóch połączonych foteli, w tym jeden z pulpitem składanym. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w modelu prezentacyjnym innego koloru zastosowanego drewna i tapicerki niż wymagany w opisie przedmiotu zamówienia. Do modelu prezentacyjnego Wykonawca dołączy próbnik materiałów z których może być wykonany fotel w następujących materiałach: a) tył i boki - sklejka malowana i lakierowana w kolorze czarnym z połyskiem (min. 1 próbka); b) tapicerka - tkanina w jasnym kolorze beżowym lub popielatym, drobnowzorzysta, (min.3 próbki dla każdego koloru, próbki o różnym odcieniu wskazanych kolorów i wzorze). Poszczególne próbki tkaniny muszą być oznaczone tak, aby każda próbka mogła być nazwana w umowie; Materiał i właściwości próbek muszą odpowiadać wymaganiom określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. c) podłokietniki i pulpity- kolor drewna wiśni (min. 1 próbka); 3) Wykonawca wraz z fotelem dostarczy karty katalogowe oferowanego modelu fotela, posiadane certyfikaty i atesty. 4) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Obowiązek udowodnienia równoważności spoczywa na oferującym poprzez przedstawienie modelu proponowanego fotela oraz wzornika tapicerek, atestów i certyfikatów. 5) Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowanych w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07.07.1994 Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ 6) Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą. Uwaga: Użyte w dokumentach ewentualne nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek wyrobów czy produktów służą jedynie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości oraz wymogów techniczno - użytkowych. Za równoważne Zamawiający uzna takie, które charakteryzują się właściwościami funkcjonalnymi nie gorszymi od tych, które zostały określone w SIWZ. Gwarancja Wykonawca: 1) udzieli co najmniej 5 letniej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia, 2) zapewni okresowe, bezpłatne przeglądy gwarancyjne w okresie trwania gwarancji, 3) zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny w siedzibie Zamawiającego w trakcie trwania okresu gwarancyjnego, 4) w przypadku konieczności dokonania naprawy poza siedzibą Zamawiającego -pokrywać będzie koszty transportu z siedziby zamawiającego do serwisu i z powrotem. Termin realizacji zamówienia Wymagany termin realizacji zamówienia: wyprodukowanie i dostawa foteli - do 15 listopada 2013 r montaż foteli - w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega sobie, że ze względu na toczący się proces inwestycyjny, może wystąpić konieczność okresowego przechowania dostarczonych foteli. W przypadku konieczności przechowania dostarczonych foteli, Zamawiający informuje, że miejscem ich przechowania będzie 7 i 8 piętro budynku przy ul. Dąbrowskiego 8 w Pile (*budynek, w którym mieści się sala). Koszty przechowania poniesie Zamawiający. Wykonawca winien zagwarantować jednak taki sposób opakowania foteli, by podczas magazynowania nie doszło np. do zakurzenia mebli (np. kartony lub ofoliowanie). Koszty wyładunku i załadunku w miejscu przechowywania Wykonawca winien uwzględnić w cenie oferty. Ewentualny czas przechowania foteli - maksymalnie 3 miesiące. Warunki zapłaty 1/ Wykonawca wystawi dwie faktury VAT: pierwszą po odbiorze dostawy foteli do Zamawiającego (protokołem zdawczo-odbiorczym) za wyprodukowanie i dostawę foteli, drugą po odbiorze montażu foteli (protokołem zdawczo-odbiorczym,. 2/ termin zapłaty faktur - do 10 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.12.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony Formularz Oferty (załącznik nr 1 do SIWZ); b) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych; c) projekt rozmieszczenia oferowanych foteli wraz z podaniem ich wymiarów i odległości; d) karty katalogowe oferowanego modelu fotela, posiadane certyfikaty i atesty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje się możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: Przesunięcie terminu wykonania zamówienia (ew. zmiany terminu dostawy i terminu montażu foteli) może być spowodowane: 1/ koniecznością wykonania robót dodatkowych wpływających na termin wykonania robót objętych umową podstawową, 2/ następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak opóźnienia, utrudnienia robót, zawieszenie robót lublub przeszkody dające się przypisać Zamawiającemu lub innemu podmiotowi działającemu na terenie budynku, gdzie będzie miał miejsce montaż foteli, 3/ opóźnieniem prowadzonych robót budowlanych lub innych dostaw i montaży dla miejskiej sali, mające bezpośredni wpływ na termin wykonania niniejszego zamówienia, 4/ z przyczyn losowych, w przypadku wystąpienia działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne mające bezpośredni wpływ na termin wykonania zamówienia. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 piętro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie