Piła: Miejska sala koncertowo-audiowizualna w budynku w Pile przy ul. Dąbrowskiego 8 (Rozbudowa i przebudowa istniejącej sali kinowej na salę koncertowo-audiowizualną wraz z uzupełnieniem programu o funkcje garderoby, pomieszczeń techniczno-socjalnych i gastronomii) - dostawa i montaż foteli kinowych.
Numer ogłoszenia: 165749 - 2013; data zamieszczenia: 21.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Miejska sala koncertowo-audiowizualna w budynku w Pile przy ul. Dąbrowskiego 8 (Rozbudowa i przebudowa istniejącej sali kinowej na salę koncertowo-audiowizualną wraz z uzupełnieniem programu o funkcje garderoby, pomieszczeń techniczno-socjalnych i gastronomii) - dostawa i montaż foteli kinowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych: - foteli kinowych w ilości 290 sztuk (w tym 234 szt. foteli bez pulpitów + 56 szt. foteli z pulpitami składanymi), - pulpitów stałych w ilości 14,70 m. SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1) WYMIARY FOTELA a) wysokość całkowita do 880 mm, b) głębokość złożonego fotela wraz z podłokietnikami max 460 mm, c) szerokość krzesła w osiach podłokietników max 550 mm, d) głębokość siedziska min 465 mm. 2) BOKI FOTELA - szkielet boku wykonany ze sklejki wielowarstwowej gr. min.4,5mm, - sklejka zewnętrzna 12 mm, malowana i lakierowana w kolorze czarnym z połyskiem (wykończenie identyczne z wykończeniem oparcia), - blok gąbki CM-24 (gr. formatki 0,9 mm), - materiał tapicerski: 100% Poliester, odporność na ścieranie 70 000 cykli Martindalea, trudnopalność EN 1021-1 (papieros), EN 1021-2 (zapałka) - w górnej części boki zakończone podłokietnikiem z drewna litego - bukowego (barwionego na kolor drewna wiśnia), kształtem nawiązujące do sklejki oparcia. 3) NOGA FOTELA Nogi fotela wykonane z profili stalowych, osłoniętych poszyciem z blachy. Konstrukcja nośna w estetycznej osłonie (obudowie) z metalu, wykończenie - stal nierdzewna szczotkowana, całkowicie maskującej mocowanie krzesła do podłoża. Uwaga: Wszelkie nakładki, zaślepki na śruby nie będą uznawane jako osłona (obudowa). 4) OPARCIE Oparcie wykonane ze sklejki profilowanej z tapicerowaną poduszką: - szkielet oparcia wykonany ze sklejki wielowarstwowej o gr. min 12 mm wyginanej do wewnątrz, zapewniając estetyczne połączenie z bokami fotela, - sklejka oparcia malowana i lakierowana w kolorze czarnym z połyskiem, - poduszka oparcia wykonana ze sklejki szkieletu oparcia o grubości min. 4,5 mm, z przyklejoną formatką gąbki - pianki poliuretanowej wylewanej w systemie SPECFLEX NE 150 i dodatkowo uniepalnionej. 5) SIEDZISKO Siedzisko uchylne, wyprofilowane, zaprojektowane przy zachowaniu zasad ergonomii i gwarantujące komfort użytkowania. Stelaż siedziska krzesła wykonany z metalu, zatopiony w piance poliuretanowej (niepalnej). Pianka poliuretanowa wylewana w systemie SPECFLEX NE 150 i dodatkiem uniepalniona. Siedzisko w pokrowcu zamykanym na zamek błyskawiczny. Krzesło wyposażone w mechanizm sprężynowy oraz system cichego zamykania siedziska. 6) TAPICERKA Tkanina w jasnym kolorze beżowym (doprecyzowanie kolorystyki z Zamawiającym nastąpi na etapie realizacji przedmiotu zamówienia), wzorzysta, o odporności na ścieranie min. 70.000 cykli, Martindale. Europejski atest trudnopalności: 1 klasa, F- certyfikat M1, D klasa B1 DIN. Klasyfikacja ogniowa w zakresie wydzielania toksycznych produktów spalania wg kryteriów normy PN-88/B-02855. Trudnopalność: EN 1021-1 (papieros), EN 1021-2 (zapałka), M1 H040724, BS 5852 :1990 Source 5 (Crib 5). 7) PODŁOKIETNIK Wykonany z drewna litego-bukowego, barwionego na kolor drewna wiśni. Wzorem i kształtem dopasowany do tylnej części oparcia wykonanego ze sklejki bukowej. Wspólny podłokietnik przy kolejnych krzesłach w rzędzie identyczny jak podłokietniki skrajne. 8) SKŁADANY PULPIT Wykonany ze sklejki wielowarstwowej, bejcowanej na kolor drewna wiśnia. Zamocowany na obrotowym uchwycie z tworzywa, z przodu fotela do nogi. Dostępny w wersji dla prawo i dla leworęcznych. Fotel musi być przystosowany do montażu pulpitu do pisania. Fotel trudno zapalny oraz niewydzielający produktów rozkładu i spalania, określonych jako bardzo toksyczne, zgodnie z Polską Normą dotyczącą badań wydzielania produktów toksycznych. 9) PULPIT STAŁY Bejcowany na kolor drewna wiśnia, pozostałe parametry do ustalenia z wybranym Wykonawcą. 10) WYMAGANIA DOTYCZĄCE ATESTÓW JAKIE MUSZĄ POSIADAĆ OFEROWANE FOTELE a) Atest wytrzymałościowy w zakresie bezpieczeństwa użytkowania wg normy PN-EN 12727:2004 wydany przez akredytowane laboratorium. b) Klasyfikacja Ogniowa w zakresie zapalności mebli tapicerskich wg normy PN-EN 1021.1 oraz PN-EN 1021.2 wydana przez akredytowane laboratorium. c) Klasyfikacja ogniowa w zakresie wydzielania toksycznych produktów spalania wg kryteriów normy PN/88/B/02855 wydana przez akredytowane laboratorium d) Atest Higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny. e) Raport z badań właściwości dźwiękochłonnych foteli teatralno - kinowych wydany przez Instytut Techniki Budowlanej lub przez akredytowane laboratorium wg. normyPN-EN ISO 354:2005 oraz PN-EN ISO 11654:1999. f) Fotele muszą spełniać dodatkowo poniższe osiągi akustyczne z dopuszczalnym marginesem ± 5%. Współczynnik absorbcji (alfa) fotela. Częstotliwość (Hz) 125 250 500 1000 2000 4000. Fotel bez widza 0,30 0,45 0,55 0,55 0,55 0,60. Fotel z widzem 0,45 0,60 0,75 0,75 0,75 0,85. Wszystkie fotele muszą być wyposażone w numery miejsc, montowane na spodzie siedziska wykonane z laminatu grawerskiego- cyfry arabskie. Numeracja rzędów na skrajnych bokach foteli, materiał: laminat grawerski, cyfry rzymskie. Rozkład i sposób zamontowania foteli musi spełniać wymogi aktualnych przepisów i norm, a w szczególności § 261 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. nr 75 z 2002 r., poz. 690 z późniejszymi zmianami). Fotele powinny być dopuszczone do użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. 11) MONTAŻ Fotele zostaną dostarczone i zamontowane przez Wykonawcę własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający ich nienaruszalność w terminie wcześniej uzgodnionym z Zamawiającym nie dłuższym niż 10 dni od uzgodnionego terminu rozpoczęcia dostawy. Fotele muszą być zamontowane zgodnie z projektem (zał. nr 7 do SIWZ), normami p.poż. i normami bezpieczeństwa. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO 1) Wykonawca dołączy do oferty projekt rozmieszczenia oferowanych foteli i pulpitów wraz z podaniem ich wymiarów i odległości. 2) Wykonawca wraz z ofertą dostarczy próbkę oferowanego przedmiotu dostawy w postaci dwóch połączonych foteli kinowych w tym jeden z pulpitem składanym. 3) Wykonawca wraz z fotelem dostarczy karty katalogowe oferowanego modelu fotela, posiadane certyfikaty i atesty, wzornik kolorystyki tapicerki zastosowanej w oferowanym modelu. 4) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Obowiązek udowodnienia równoważności spoczywa na oferującym poprzez przedstawienie modelu proponowanego fotela oraz wzornika tapicerek, atestów i certyfikatów. 5) Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowanych w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07.07.1994 Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ 6) Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą. Uwaga: Użyte w dokumentach nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek wyrobów czy produktów służą jedynie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości oraz wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań. Za równoważne Zamawiający uzna takie, które charakteryzują się właściwościami funkcjonalnymi i jakościowymi takimi samymi lub zbliżonymi do tych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Gwarancja Wykonawca udzieli co najmniej 5 letniej gwarancji na przedmiot umowy licząc od daty bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy, tj. po bezusterkowym odbiorze montażu foteli i pulpitów..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.12.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony Formularz Oferty (załącznik nr 1 do SIWZ); b) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych; c) karty katalogowe oferowanego modelu fotela, posiadane certyfikaty i atesty, wzornik kolorystyki tapicerki zastosowanej w oferowanym modelu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy powstałego na skutek zaistnienia konieczności zmiany terminu realizacji robót budowlanych prowadzonych w obiekcie. Każdy wniosek o zmianę zapisów umowy winien być przedłożony przez Wykonawcę pisemnie wraz z uzasadnieniem. Zmiana zapisów umowy może być przez Zamawiającego uznana wyłącznie w zakresie określonym w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 piętro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie