Piła: Miejska sala koncertowo-audiowizualna w budynku w Pile przy ul. Dąbrowskiego 8 (Rozbudowa i przebudowa istniejącej sali kinowej na salę koncertowo-audiowizualną wraz z uzupełnieniem programu o funkcje garderoby, pomieszczeń techniczno-socjalnych i gastronomii) - dostawa i montaż foteli kinowych.
Numer ogłoszenia: 165749 - 2013; data zamieszczenia: 21.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Miejska sala koncertowo-audiowizualna w budynku w Pile przy ul. Dąbrowskiego 8 (Rozbudowa i przebudowa istniejącej sali kinowej na salę koncertowo-audiowizualną wraz z uzupełnieniem programu o funkcje garderoby, pomieszczeń techniczno-socjalnych i gastronomii) - dostawa i montaż foteli kinowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych: - foteli kinowych w ilości 290 sztuk (w tym 234 szt. foteli bez pulpitów + 56 szt. foteli z pulpitami składanymi), - pulpitów stałych w ilości 14,70 m. SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1) WYMIARY FOTELA a) wysokość całkowita do 880 mm, b) głębokość złożonego fotela wraz z podłokietnikami max 460 mm, c) szerokość krzesła w osiach podłokietników max 550 mm, d) głębokość siedziska min 465 mm. 2) BOKI FOTELA - szkielet boku wykonany ze sklejki wielowarstwowej gr. min.4,5mm, - sklejka zewnętrzna 12 mm, malowana i lakierowana w kolorze czarnym z połyskiem (wykończenie identyczne z wykończeniem oparcia), - blok gąbki CM-24 (gr. formatki 0,9 mm), - materiał tapicerski: 100% Poliester, odporność na ścieranie 70 000 cykli Martindalea, trudnopalność EN 1021-1 (papieros), EN 1021-2 (zapałka) - w górnej części boki zakończone podłokietnikiem z drewna litego - bukowego (barwionego na kolor drewna wiśnia), kształtem nawiązujące do sklejki oparcia. 3) NOGA FOTELA Nogi fotela wykonane z profili stalowych, osłoniętych poszyciem z blachy. Konstrukcja nośna w estetycznej osłonie (obudowie) z metalu, wykończenie - stal nierdzewna szczotkowana, całkowicie maskującej mocowanie krzesła do podłoża. Uwaga: Wszelkie nakładki, zaślepki na śruby nie będą uznawane jako osłona (obudowa). 4) OPARCIE Oparcie wykonane ze sklejki profilowanej z tapicerowaną poduszką: - szkielet oparcia wykonany ze sklejki wielowarstwowej o gr. min 12 mm wyginanej do wewnątrz, zapewniając estetyczne połączenie z bokami fotela, - sklejka oparcia malowana i lakierowana w kolorze czarnym z połyskiem, - poduszka oparcia wykonana ze sklejki szkieletu oparcia o grubości min. 4,5 mm, z przyklejoną formatką gąbki - pianki poliuretanowej wylewanej w systemie SPECFLEX NE 150 i dodatkowo uniepalnionej. 5) SIEDZISKO Siedzisko uchylne, wyprofilowane, zaprojektowane przy zachowaniu zasad ergonomii i gwarantujące komfort użytkowania. Stelaż siedziska krzesła wykonany z metalu, zatopiony w piance poliuretanowej (niepalnej). Pianka poliuretanowa wylewana w systemie SPECFLEX NE 150 i dodatkiem uniepalniona. Siedzisko w pokrowcu zamykanym na zamek błyskawiczny. Krzesło wyposażone w mechanizm sprężynowy oraz system cichego zamykania siedziska. 6) TAPICERKA Tkanina w jasnym kolorze beżowym (doprecyzowanie kolorystyki z Zamawiającym nastąpi na etapie realizacji przedmiotu zamówienia), wzorzysta, o odporności na ścieranie min. 70.000 cykli, Martindale. Europejski atest trudnopalności: 1 klasa, F- certyfikat M1, D klasa B1 DIN. Klasyfikacja ogniowa w zakresie wydzielania toksycznych produktów spalania wg kryteriów normy PN-88/B-02855. Trudnopalność: EN 1021-1 (papieros), EN 1021-2 (zapałka), M1 H040724, BS 5852 :1990 Source 5 (Crib 5). 7) PODŁOKIETNIK Wykonany z drewna litego-bukowego, barwionego na kolor drewna wiśni. Wzorem i kształtem dopasowany do tylnej części oparcia wykonanego ze sklejki bukowej. Wspólny podłokietnik przy kolejnych krzesłach w rzędzie identyczny jak podłokietniki skrajne. 8) SKŁADANY PULPIT Wykonany ze sklejki wielowarstwowej, bejcowanej na kolor drewna wiśnia. Zamocowany na obrotowym uchwycie z tworzywa, z przodu fotela do nogi. Dostępny w wersji dla prawo i dla leworęcznych. Fotel musi być przystosowany do montażu pulpitu do pisania. Fotel trudno zapalny oraz niewydzielający produktów rozkładu i spalania, określonych jako bardzo toksyczne, zgodnie z Polską Normą dotyczącą badań wydzielania produktów toksycznych. 9) PULPIT STAŁY Bejcowany na kolor drewna wiśnia, pozostałe parametry do ustalenia z wybranym Wykonawcą. 10) WYMAGANIA DOTYCZĄCE ATESTÓW JAKIE MUSZĄ POSIADAĆ OFEROWANE FOTELE a) Atest wytrzymałościowy w zakresie bezpieczeństwa użytkowania wg normy PN-EN 12727:2004 wydany przez akredytowane laboratorium. b) Klasyfikacja Ogniowa w zakresie zapalności mebli tapicerskich wg normy PN-EN 1021.1 oraz PN-EN 1021.2 wydana przez akredytowane laboratorium. c) Klasyfikacja ogniowa w zakresie wydzielania toksycznych produktów spalania wg kryteriów normy PN/88/B/02855 wydana przez akredytowane laboratorium d) Atest Higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny. e) Raport z badań właściwości dźwiękochłonnych foteli teatralno - kinowych wydany przez Instytut Techniki Budowlanej lub przez akredytowane laboratorium wg. normyPN-EN ISO 354:2005 oraz PN-EN ISO 11654:1999. f) Fotele muszą spełniać dodatkowo poniższe osiągi akustyczne z dopuszczalnym marginesem ± 5%. Współczynnik absorbcji (alfa) fotela. Częstotliwość (Hz) 125 250 500 1000 2000 4000. Fotel bez widza 0,30 0,45 0,55 0,55 0,55 0,60. Fotel z widzem 0,45 0,60 0,75 0,75 0,75 0,85. Wszystkie fotele muszą być wyposażone w numery miejsc, montowane na spodzie siedziska wykonane z laminatu grawerskiego- cyfry arabskie. Numeracja rzędów na skrajnych bokach foteli, materiał: laminat grawerski, cyfry rzymskie. Rozkład i sposób zamontowania foteli musi spełniać wymogi aktualnych przepisów i norm, a w szczególności § 261 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. nr 75 z 2002 r., poz. 690 z późniejszymi zmianami). Fotele powinny być dopuszczone do użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. 11) MONTAŻ Fotele zostaną dostarczone i zamontowane przez Wykonawcę własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający ich nienaruszalność w terminie wcześniej uzgodnionym z Zamawiającym nie dłuższym niż 10 dni od uzgodnionego terminu rozpoczęcia dostawy. Fotele muszą być zamontowane zgodnie z projektem (zał. nr 7 do SIWZ), normami p.poż. i normami bezpieczeństwa. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO 1) Wykonawca dołączy do oferty projekt rozmieszczenia oferowanych foteli i pulpitów wraz z podaniem ich wymiarów i odległości. 2) Wykonawca wraz z ofertą dostarczy próbkę oferowanego przedmiotu dostawy w postaci dwóch połączonych foteli kinowych w tym jeden z pulpitem składanym. 3) Wykonawca wraz z fotelem dostarczy karty katalogowe oferowanego modelu fotela, posiadane certyfikaty i atesty, wzornik kolorystyki tapicerki zastosowanej w oferowanym modelu. 4) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Obowiązek udowodnienia równoważności spoczywa na oferującym poprzez przedstawienie modelu proponowanego fotela oraz wzornika tapicerek, atestów i certyfikatów. 5) Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowanych w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07.07.1994 Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ 6) Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą. Uwaga: Użyte w dokumentach nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek wyrobów czy produktów służą jedynie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości oraz wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań. Za równoważne Zamawiający uzna takie, które charakteryzują się właściwościami funkcjonalnymi i jakościowymi takimi samymi lub zbliżonymi do tych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Gwarancja Wykonawca udzieli co najmniej 5 letniej gwarancji na przedmiot umowy licząc od daty bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy, tj. po bezusterkowym odbiorze montażu foteli i pulpitów..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.12.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże (poparte dowodami), że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej trzy dostawy polegająca na dostawie i montażu co najmniej 200 sztuk foteli kinowych w sali kinowej, teatralnej lub widowiskowej o wartości minimum 200 000 PLN brutto każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300 000 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony Formularz Oferty (załącznik nr 1 do SIWZ); b) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych; c) karty katalogowe oferowanego modelu fotela, posiadane certyfikaty i atesty, wzornik kolorystyki tapicerki zastosowanej w oferowanym modelu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy powstałego na skutek zaistnienia konieczności zmiany terminu realizacji robót budowlanych prowadzonych w obiekcie. Każdy wniosek o zmianę zapisów umowy winien być przedłożony przez Wykonawcę pisemnie wraz z uzasadnieniem. Zmiana zapisów umowy może być przez Zamawiającego uznana wyłącznie w zakresie określonym w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pila.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 piętro I - Kancelaria Główna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie